Shaddix. Wat stom dat ze dat per post versturen... anno 2012. Je zou vandaag kunnen bellen, maar ik denk dat het in de vakantie ook wel op de achtergrond raakt. Doe waar je je goed bij voelt. Maar persoonlijk neem ik geen genoegen met "goed" of "slecht", dus dan wil ik weten hoe goed of hoe slecht. Bij onze eerste zaadtest heb ik dan ook de uitslag opgehaald bij de huisarts en ben de waardes op gaan zoeken op internet. Mocht jij net zo zijn, dan kun je het beter na je vakantie opvragen, dat scheelt een hoop stress. Is goed of slecht goed genoeg voor je, dan kun je het nu wel weten, dan heb je duidelijkheid voor je vakantie. Ik wens je iig een heel fijne vakantie!!! Hier gisteren een slechte progesteron uitslag gehad. Dus ook deze ronde zeker niet zwanger. Ik baal als een stekker. Van mezelf heb ik een perfecte cyclus met perfecte hormoonwaardes. En sinds ik aan de hormonen zit, is mijn lijf helemaal van slag. Dus voor mij doet het vooralsnog meer kwaad dan goed. Ben er momenteel een beetje verdrietig van...
Ah wat balen Danitcha... Maar als je van jezelf een goede cyclus hebt waarom moet je dan aan de hormonen?
Omdat m'n lief slechte zwemmers heeft, is de kans op bevruchting via natuurlijke weg of iui nihil. Met de hormonen maak ik 2 of 3 eitjes aan (ipv 1) en dan hebben we iets meer kans. Vandaar dus de hormonen. Maar ook dit heeft niet geholpen. Het ziekenhuis heeft over ons vergaderd en ze zien niet het nut van verdere iui met hormonen... dus nu 9 juli de intake voor de ivf.
Hey dames, Ik was even aan het meelezen.....ik ben ook aan het afwachten nu....afgelopen 2 dagen wezen ''huiswerk maken'' volgend week bloed prikken en dan maar afwachten....clomid heeft bij mij tot zover wel aangeslagen Hoe gaat het verder bij jullie? Greetz pari x
Oke, ik snap het. Ja dat is dan wel shit zeg! Wisten jullie dat van tevoren dat die kans er in zat dat het niet zou werken? En met ivf is de kans dat het lukt wel redelijk groot?
Tsja, dat wisten we, iui is eigenlijk pas zinvol bij meer dan 3 miljoen zwemmers. Maar we wilden het toch proberen, geluk zit soms in een klein hoekje. Bij ivf is de slagingskans 35% per ivf, dus dat geeft wel erg goede hoop . Succes morgen hè!!!
Oke nou ik hoop dat dit mag lukken! En idd je kon het altijd proberen, maar dat maakt het niet minder zuur.. Bedankt, ik zal laten weten hoe het is gegaan.
Hoi Pari! Mooi dat het heeft aangeslagen! Hoeveel mg heb je gebruikt en de eerste x of al vaker gehad?
@Danitcha, Een knuffel voor jou! Ik begrijp enorm goed dat je teleurgesteld bent dat het weer niet gelukt is deze ronde. Maar met IVF gaat het jullie lukken daar duimen we allemaal voor!!! @Pari, Leuk dat je ook mee leest & schrijft! Spannend he dat wachten, hoeveel mg. clomid heb je geslikt? @Fas, Succes vandaag!! Gisteren bloed laten prikken en daar werd aangegeven dat ik vrijdag kan bellen voor de uitslag. Maandag en donderdag zijn de dagen dat ze in het laboratorium deze metingen doen. En dan is het vrijdag zeker bij mijn Gynaecoloog. Verder geen bijzonderheden... Al wordt het wachtbankje nu wel een beetje hard onder mijn billen
Nou vanochtend weer geweest en ze waren nog steeds allemaal heel klein, maar er was er toch ééntje die wel ietsje gegroeit was, die was nu 0,9 mm. Ze verwacht daar niet heel veel van maar moet toch maandag nog een x weer komen en als hij dan niet groter was kon ik provera geloof ik ophalen om de menstr. Op te wekken en dan verder gaan met 100mg clomid. Ik had trouwens wel heel mooi baarmoederslijmvlies zei ze. Was 10mm? Kan dat? Iets met 10 iig @myloon; nog 1 dagje wachten, spannend!
Hey dames, Ik ben nu met mijn eerste ronde 50 mg clomid bezig....ik heb provera gehad voor de menstruatie opwekking en daar clomid. Ik ben sinds vorig jaar juli gestopt met de pil(te veel pijn erdoor) we waren niet zo intensief bezig ermee...nu ook niet zo intensief....anders wordt je op een gegeven moment gek :S Ik heb afgelopen maandag een echo gehad en ik had aan de rechterkant 1 ei van 10 mm en aan de linkerkant 2 eitjes van 17 mm en 19 mm ..dus wel goed en me baarmoederslijm was 7 mm(mm is het tog?)... afgelopen dagen geklust en gisteren hevige onderbuikpijn gehad links....denk/hoop een eisprong ...nu maar wachten tot volgend week woensdag voor het bloedprikken...spannend! @ Fas; Echt balen dat de eitjes klein waren doet je wel goed als ze goed gegroeid zijn(bij mij wel dan,ben best excited!) Ik hoop dat het dit keer wel goed aanslaat bij je met 100 mg clomid! succes ! x @ Myloon ; Het is zeker spannend ja ...het lijkt zo lang tot next week woensdag maar ik heb wel afleiding van me werk en thuis dingen regelen...hou me er niet zoveel mee bezig...afgelopen keren ook gedaan en voor ik het wist zat ik bij de gyn en daarna weer voor een echo. ben wel super benieuwd naar de uitslag. Ik hoop dat de uitslagen bij jou wel goed zullen zijn en het raak mag zijn....dan kunnen je billen rusten x
Ohw ja ik heb wel last gehad van gevoeliger zijn tijdens het clomid slikken...meer verdrietiger om dingen.. gelukkig nu niet meer....wel heb ik een opgeblazen buik en veel lucht ofzo in me buik...moet de laatste tijd meer windjes laten ....hebben/hadden jullie hier ook last van?
Hallo pari, wat goed twee grote eitjes ! Ik kon ook heel snel huilen met de clomid, echt rot spul. Ik zie dat jouw nod twee dagen na mij is.. hopen op het beste!!!
@pari; wat goed dat je gelijk al twee goeie eitjes hebt! Hopenlijk gelijk raak, dat zou toch wel errug mooi zijn Ik heb totaal geen last gehad van de bijwerkingen met de 50mg. Maar denk als ik straks die provera en 100mg krijg dat dat wel anders word Ik ben er ook niet super mee bezig hoor. Heb nu nog zoiets van, we zien wel hoe het loopt maar nu zijn wij ook nog maar net begonnen met de mmm. Denk dat als je er al een hele poos in meedraait dat je het dan echt wel een x zat bent en verder wilt.
Ik kom even snel kijken hoe het hier gaat! @Fas; Balen zeg Hopelijk ziet het er maandag helemaal goed uit! @Myloon; Succes morgen! Ik heb gisteren en vandaag dus helemaal niet aan de uitslag gedacht Bizar! Kan het me nu eigenlijk niet voorstellen maar ik opende net dit topic, zat het berichtje van Danitcha en dacht, Ohja! Moet ook zeggen dat ik al het besef van welke dag het is helemaal kwijt ben. In mijn hoofd is het logisch om in het weekend op vakantie te gaan, maar we zijn nu natuurlijk op woensdag vertrokken.. Ik heb dus het idee dat het nu zondag/maandag is, en dat het nog heeeel lang duurt voor we voor die uitslag kunnen bellen.. Maar.. Dat kan dus morgen al! Wij hebben het hier verder echt heerlijk.. Vakantie begon met heel veel gedoe (vertel ik later allemaal, heb nu maar beperkte tijd internet ) maar nu is het echt top!
Ohhh shaddix, ben jaloeeeerrrsssss!!! Geniet er van!! En succes met de uitslag morgen, zal voor jullie duimen!
Fas, een eitje van 0,9 mm? Bedoel je geen 9 mm? Maar een baarmoederslijmvlies van 10 mm is super goed! Ik geloof dat vanaf 4 mm acceptabel is, vanaf 6 mm goed. Ik heb ook 2x een dikte gehad van 10 mm, dus het kan! Heeft een bevrucht eitje een lekker dik tapijtje om in te nestelen, maar nu dat eitje nog! Clomid kan als bijwerking hebben dat het baarmoederslijmvlies niet dik genoeg wordt, dus daar heb je gelukkig geen last van! Pari, wat goed 2 eitjes!!! Nu maar hopen dat er één of twee bevrucht zijn, spannend hoor! Ik heb persoonlijk heeeel veeeeeel gehuild van de clomid. Windjes heb ik geen last van gehad. Ik zit al een tijdje in de mmm en ben er nu wel klaar mee hoor. Je denkt; "oooh we krijgen hulp, nu zijn we vast zo zwanger", maar helaas in ons geval niet. Ondertussen alweer 9 maanden in de mmm. Shaddix, je gaat dus morgen wel bellen voor de uitslag? Spannend hoor!!! Zoals verwacht ben ik gisteren ongi geworden, bleehhhhh! Nu een ronde zonder hormonen. Even rust voordat het grote circus begint.
Vanmorgen gebeld, maar de assistent 'begreep de uitslag niet' en kon dus niets zeggen.. Moet eerst overleggen met de arts zelf en om 12 uur kunnen we weer bellen Beetje een loze dag zo, want ik heb nu nog geen zin om weg te gaan. Ik ga ongetwijfeld janken straks, óf van verdriet, óf van opluchting, en dat doe ik liever niet in het centrum van Barcelona onder het oog van duizenden toeristen @Danitcha; Vind het knap van je om even voor een pauze te kiezen! Kan je lichaam goed gebruiken denk ik, en kun je er straks weer helemaal voor gaan!
@danitcha; dan zal het wel 9mm zijn, leek me zo groot maar dat klopt dus wel haha. Ja wel balen maar even een maandje rust is ook wel lekker denk ik. Ik ga iig heeeel erg voor jullie duimen!! @shaddix wat irritant zeg, wel ff laten weten he!
Ik ben zo blij, ik ben zo blij!!! Toen ik belde naar het ziekenhuis vertelde de verpleegkundige me dat ik een hele mooie eisprong heb gehad!! De waardes waren 34,3!! Nu maar afwachten, volgende week kan ik testen!! Wel wordt er al vast een receptje voor nieuwe clomid gefaxt naar mijn apotheek, dan kan ik mocht ik ongesteld worden gelijk weer opnieuw beginnen! Ik regageer vanavond even op de berichten, zit nu namelijk op mijn werk...