Hey dames, Update: nu 2 a 3 dagen pijn in me buik....vandaag dan wel rechts ipv links. En gevoelige tepels. Kan het zo zijn dat je pijn voelt in je onderbuik door een eisprong? @ Linssiejj; qua emoties zeker een rotmedicijn ja. leuk dat onze NOD in de buurt van elkaar ligt...wanneer moet jij bloedprikken? Hou me op de hoogte van 8 juli....ben reuze benieuwd of het raak is voor jou! Ik hoop het wel voor je! @ Fas30; Het zou geweldig zijn als het gelijk raak zou zijn In ieder geval succes met MMM en ik hoop dat het ook voor jou snel raak mag zijn! @ Shadixx; Geniet van je vakantie meid! @ Danitcha; ja ben wel blij dat er in iedergeval 2 goed zijn Ik heb ook best veel gehuild...voelde me ook vaak eenzaam en alleen...dat was wel super zwaar voor me..maar daar heb ik geen last meer van gelukkig Ik zit gelukkig bij een ziekenhuis waar het allemaal wel heel snel gaat....ik vindt dat wel heel erg jammer dat het dan zolang duurt ook al ben je verder met de vruchtbaarheidbehandelingen...ik denk dat even break je wel goed zal doen om zeg maar even op adem te komen Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! @ Myloon; Spannend!!! super dat je een eisprong heb gehad, succes! Wanneer kan jij testen? Greets pari x
Wat goed myloon, super zeg! Ik heb geen idee wat die waardes inhouden maar zal dus wel goed zijn dan wil je toch het liefst gelijk testen en dan moet je weer wachten! Fingers crossed!
@pari ik heb vandaag bloed geprikt.. ! Krijg maandag de uitslag!! Je kan door de eisprong buikpijn hebben ja.. En pijnlijke tepels, vertel mij wat.. Dit was bij mij vrij heftig, toen is het een paar dagen weg geweest en 3 dagen na de eisprong kreeg ik ongikrampjes en vermoeidheid af en toe.. Donderdag nog steeds af en toe krampen. En vandaag weer ontzettend pijnlijke tepels, douchestraal erop doet gewoon pijn.. Ook helemaal niet lekker etc.. Ben benieuwd, nog een weekje wachten..
Lins, die klachten had ik ook toen ik vorig jaar zwanger was, vooral hele zere borsten/tepels en ook krampjes dus wie weet!
Ja laten we het hopen ! Maar ik hoor ook weer van andere meiden dat ze dit altijd na de eisprong hebben, dus weet het ook niet . Voel me nu vooral beroerd, ongikrampen zijn weg.. Zit nu op 6dpo denk ik..
@Danitcha, Dat zal toch weer een rot gevoel geven, als je ongesteld wordt! Maar geniet lekker een maandje van geen hormonen en dergelijke! Dan kun je er inderdaad daarna weer goed tegenaan! @Shaddixxx, Dat is balen zeg... weet je inmiddels meer? @Fas30, Ik weet het ook niet precies hoe het zit met de waardes, maar heb ergens gelezen geloof ik dat hij boven de 20 moet zijn voor een goede eisprong. @pari26, Voor jou dus ook een spannende periode! Ik kan zo rond 5 juli testen. Zelf heb ik wel het idee gehad dat ik de eisprong gevoeld heb, ik kreeg een soort van steken. Had dit nog nooit echt zo gehad. Nu naderhand heb ik wel last van mijn borsten, ook moet ik veel plassen. @Linssiejj, Spannend hoor, ik hoop dat jij maandag ook een goede uitslag krijgt! Die pijntjes, ik ben zelf bang dat het komt omdat ik te graag wil. Dat hoor je dus wel vaker. Kun je trouwens echt pas op je nod testen? of kan een dagje eerder ook? Haha ik kan namelijk bijna niet meer wachten!
Volgens mij kan dat ook eerder als je een gevoelige test hebt. En de één maakt eerder hcg aan als de ander.
@Myloon; Wat super! En oh, nu begint het echte afwachten! Ik hoor wel eens van mensen dat ze 8 dagen voor NOD al positief testen, maar je maakt jezelf helemaal gek volgens mij als je daaraan begint.. Denk niet dat ik het wel af zou kunnen wachten hoor, maar toch @Pari; Dankjewel! Voor jou ook spannend hoor! Hoop dat het gaat lukken! Wij hebben gister gebeld, hele update staat op m'n blog, maar even snel; Er was 'iets minder volume' en 'iets minder beweeglijkheid' gevonden.. Máár, als ik op internet lees dat je met een operatie aan 2 ballen nog maar 30% kans hebt op normaal vruchtbaar zijn, vind ik dit heel mooi nieuws!
@Shaddixxx, Ik heb je blog gelezen, je houd het mooi bij, zelfs tijdens je vakantie! Wat fijn dat jullie redelijk nieuws hebben gehad! Toch even een opluchting voor het vervolg van jullie vakantie he? En dan kunnen jullie straks met frisse start weer verder gaan! Hoe moeilijk het ook is, ik probeer het testen nog een paar dagen uit te stellen. Ik heb even het gevoel gehad, maar dat zullen er meer zijn in de mm dat het ons nooit zou gaan lukken. (na 2 keer een niet werkende clomid) maar nu na een ronde van een groot ei en een mooie sprong ben ik weer een stuk positiever! dus mocht ik nu wel negatief testen, probeer ik daar maar nieuwe moed uit te trekken! Mocht ik ongi worden dan kan ik direct weer met clomid beginnen, en dat is ook wel een heel fijn gevoel!
Haha goed bijhouden? Nee joh! Het is de bedoeling om elke dag te posten en dat lukt totaaaaal niet! Maar dat werk ik straks allemaal wel weer bij!
Hier ff weer een update-je. Vanmorgen weer een fm gehad maar er was geen dominant eitje te bekennen (had ik al verwacht) nu een recept voor provera en clomid 100mg meegekregen en mag ik gelijk mee beginnen. Dus nu even een week of 3 op het wachtbankje en op naar de volgende ronde. @linsiejj: de uitslag al gekregen? @myloon: al getest? @shaddix: mooi dat de uitslag toch nog is meegevallen! Wanneer komen jullie terug van vakantie? Geniet nog ff!
@Fas Jammer dat er geen goed eitje was! Ik hoop voor je dat 100mg. wel goed aanslaat! Ik heb nog niet getest... wacht het echt nog even af!
hoi Fas30, ja heb mijn uitslag gehad, kon alleen niet op mijn werk op het forum.. De uitslag was helemaal top! Ik had een waarde van 68, erg hoog, dus een super eisprong! Nu weer afwachten tot het weekend en hoop dat de rode duiveltjes lekker wegblijven, want dat hebben ze de afgelopen 8 maanden ook gedaan haha (alleen toen met een andere reden ).. Hoe is het met jullie?
oh fas ik lees net dat je weer moet starten met provera.. balen zeg.. Hopelijk meer succes met de 100 mg!!
Ik ben nog steeds wachtende!! hoe moeilijk het ook is, en hoe vaak ik ook met de test in mijn hand sta, NEE ik doe het nog niet!
Myloon en Linsie, wat fijn dat jullie zo'n goede progesteronwaarde hadden! Nu duimen voor een posi test! Wanneer kunnen jullie testen? Shaddix, je kunt dus nog weinig met de uitslag. Maar er zwemt iets!!! Lekker van je vakantie genieten en thuis kun je je helemaal in de percentages verdiepen... Fas, wat jammer dat er geen eitje groeide. Hopelijk brengt de 100 mg meer goeds voor je! Hoe raar het ook klinkt, ik hoop dat je snel ongi wordt en weer met de volgende ronde kunt beginnen.
Ik kan zaterdag of zondag testen. Ik heb nu vooral veel buikpijn door obstipatie.. n menstruatiekrampen voel ik nu minder.. heel rot al die verschillende klachten haha.. nog even geduld..
Oehh myloon, ben nu al helemaal nieuwschierig naar die test morgen van jou!! Ik heb nu twee van die provera tabl. Gehad en heb gelukkig nog geen last van evt. Bijwerkingen. Hopen dat dat zo blijft. Ik vind het wel irritant dan we nu een paar weken niks kunnen doen en alleen maar kunnen afwachten tot de volgende cyclus. Hoorde vanochtend dat een goeie vriendin van me ook gestopt was met de pil en voor een tweede willen gaan. De vorige x was ze gelijk zwanger dus heb nu zoiets van je zult zien dat zij nog eerder zwanger is als ik. Maar ben er nu wel vast op voorbereid dus dat is wel weer fijn. Groetjes!