zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier nog steeds aan het wachten tot de menstruatie doorbreekt. Heb zaterdag m'n laatste Duphaston genomen dus zit nu op dag 4. Aan de ene kant heel fijn dat 't wegblijft, want dan duik ik straks nog ff het zwembad in voor we morgen naar huis gaan :)(), maar ik had eigenlijk wel verwacht dat het er al zou zijn, dus word er ook een beetje onzeker van. Dat was bij jou toch ook zo Fas? Of ben ik nou in de war? ;)

Wel buikpijn, dus het zal er vast aankomen.

@Myloon; Nog maar 2 dagen, ZO spannend!
    @Linssiejj; Jij nog iets langer, maar ook superspannend!

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shaddixxx dit is de eerste x dat ik een menstr.opwekkend middel gebruik dus w.s. Bedoel je iemand anders ;)

Dus het zit er alweer bijna op? Wel een mooie vakantie gehad?

3. Geen idee met wie ik dan in de war ben, zal wel met iemand uit een ander topic zijn :) Sorry!

Ja het is hier echt zó lekker.. We hebben 1 dag regen gehad, maar verder is het elke dag minstens 28 graden.. Ontzettend heet, maar in het zwembad goed uit te houden en hoog in de bergen is de lucht dunner dus daar is het ook prima te doen! Tijdens de meeste vakanties heb ik na een weekje wel weer zin om naar huis te gaan, maar nu zie ik er gewoon echt tegenop!

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee meiden, ik heb getest vandaag :). Test was positief :):)!!
    Heb foto in me fotoalbum.. Ben heel blij!

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linsiej wat gaaaf! Super gefeliciteerd! En nu al positief! Geniet ervan! :)

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fas30
    Ik vind het ook heel spannend! Eigenlijk ben ik nu op een punt gekomen dat ik niet durf te testen en het gevoel heb, ik wacht het wel af.
    Bang voor een teleurstelling misschien! Ik heb wel een vermoede nu dat het niet raak is en dat die pijnlijke borsten en vele plassen gewoon komt omdat ik er zo mee bezig ben!?

Slik je provera ook 10 dagen? net als Primolut?
    Ik blijf het soms best 'gemeen' vinden dat sommige mensen met 1 pufje al zwanger zijn en anderen er heel veel voor over moeten hebben. Maargoed dat is de natuur dan zo he!

@Shaddixxx
    Ik hoop voor jou dat het nog heeeel even weg blijft en je inderdaad nog lekker kan zwemmen!
    Zo te horen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!!
    Misschien zie je er wel een beetje tegen op om terug te gaan omdat hier alles weer doorgaat?
    Veel plezier in iedergeval nog even met elkaar daar!!

@Linssiejj
    Jij durft om nog voor mij te testen ;) Maar van harte hoor!
    Ga er lekker van genieten!

Bij mij verder geen bijzonderheden.
    Heb nog geen krampen in mijn buik wat betreft ongesteld worden ofzo.
    Zaterdag wel even een flinke kramp gehad maar dat was het dan wel.
    Geen tekenen van ongesteld worden nog, maar mijn gevoel zegt wel dat ik het ga worden. Geen idee waarom.
    Maargoed, dan kan ik weer met de volgende ronde beginnen.. mocht het zo zijn!

Ik hoop jullie ook eerdaags goed/minder goed nieuws te brengen!

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @myloon, ik kon me niet meer inhouden. Mijn vriend zei gisteren dat mijn tepels erg groot waren en er zitten allemaal bobbeltjes op en zijn pijnlijk. Verder moet ik ook veel plAssen, obstipatie maar heb ook ongikrampen, maar zoals ik lees komt dat doordat je baarmoeder oprekt etc etc.. Ik dacht vandaag nu moet ik het doen haha :)

8. @Linssiejj; Wow, zo snel al! Gefeliciteerd!

@Myloon; Ja dat kan wel kloppen. Begint alle hectiek weer. Hier kon je helemaal niks (niets met klinieken, niets met woningen regelen, e.d.), dus dacht je er ook veel minder over. Straks zit je weer midden in al die stress, moet je weer vanalles regelen. Maarja, aan elke vakantie komt een eind he? ;)

Hier had ik overigens vlak voor ik ging zwemmen heeeeel licht bloedverlies. Heb nog gewoon kunnen zwemmen, het is bijna niks. Buikpijn begint nu wel wat erger te worden. Hoop dat het morgen goed doorzet, dan kan ik zaterdag mijn eerste Clomid slikken!

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myloon: ja is ook 10 dagen. Zijn al die middelen zoals provera, primolut enz. Allemaal hetzelfde maar dan van een ander merk of zit er verschil in?
    En krijg je ook de klachtjes net als Dat je uit jezelf ongie word of is het echt een andere menstruatie als anders?

@shaddix: ik hoop dat het doorzet, dan kun je lekker snel beginnen. Goeie reis terug!

10. @Fas en Myloon; Ik slikte Duphaston 12 dagen, dus 2 dagen langer dan Primolut en Provera..

@Fas; Ik heb dezelfde buikpijn, grotere borsten (maar minder gevoelig), hoofdpijn (maar dat kan nu ook door de stress komen :p), maar verder eigenlijk veel minder last (tot nu toe dan). Nu weet ik ook niet of ik mijn vorige keren mee mag bellen omdat dat eigenlijk óók geen echte menstruaties waren omdat ik helemaal geen eisprong had, dat waren eigenlijk alleen maar onttrekkingsbloedingen, maar toen was ik er ook kotsmisselijk bij en had ik alleen maar honger, honger, honger de hele dag.. En m'n borsten waren dus ook véél gevoeliger, elke keer als die periode aanbrak.

@Myloon; Vandaag is de dag! Spanneeend, veel succes, ik duim voor je!

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linssiejj
    Echt super voor je!! Ga er lekker samen met je vriend van genieten!

@Shaddixxx
    Als je eenmaal weer in je (oude) ritme bent gaat het ook wel weer hoor.
    Voor mij was het toen anders... wij zijn 3 weken in Italie geweest maar daar ben ik dus ongi geworden en aan clomid begonnen... Ik wilde juist weer naar huis omdat ik zo nieuwschierig was wat het had gedaan!
    Maargoed dan ben je thuis en moet je wel weer even in je ritme komen.

Wat zou het fijn zijn he als je met clomid kan beginnen! Jij begint met 50 mg. denk ik?

@Fas30
    Ik weet eigenlijk niet wat het verschil zou zijn? ze hebben in iedergeval het zelfde doel... ongesteld worden.
    Maar verder... ik weet het niet, ook niet waarom de één provera voorschrijft en de ander weer primolut of Duphaston. Misschien ervaringen die gynaecologen hebben met dat medicijn ofzo?

Zelf heb ik altijd weinig last van het ongesteld worden en zijn.
    Wel is het zo dat het met gebruik van primolut meer is.
    Ik kan geen verschil noemen eigenlijk qua klachten.

Het is inderdaad een spannende dag, ik heb niet getest vanmorgen!!
    Ik wil eerst even afwachten, tot nu toe ben ik nog niet ongesteld... maar de dag duurt nog lang. Ik ben benieuwd.
    Maar mijn gevoel blijft zeggen dat het NIET raak is deze ronde...
    Dus wie weet...

Later meer.

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu 2 uur na mijn laatste bericht en ik nog niet ongesteld geworden.
    Eigenlijk vind ik het nu wel heel spannend worden, aangezien ik normaal in de ochtend of rond lunchtijd ongesteld wordt...
    Maar dat zegt natuurlijk nog niets.

13. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey Dames,

Update: gister bloedgeprikt en de uitslag vandaag gehad; 49,5 :D
    Nog steeds gevoelige tepels en soms nog een opgeblazen buik. Nu maar afwachten tot next week 10 juli....ben benieuwd!

@ Fas30: Succes deze ronde!
    @ Linssiejj: Gefeliciteerd met je positieve test!
    @ Myloon: Ik hoop dat het raak mag zijn voor je deze ronde!
    @ Shaddixxx: is wel even lekker om weg geweest te zijn van alles denk ik?

greetz pari x

14. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Myloon, ik kan maar 1 ding zeggen... TESTEN!! :)) (trouwens, jij hebt nu 150mg gebruikt toch?)

@pari; ben benieuwd! Succes met wachten nog even ;)

15. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Fas30 thnx...voor je het week is t weer zover het is alweer bijna vrijdag.....soms gaat de tijd zo snel...

16. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fas, dat klopt!
    Testen kun je toch het beste doen met ochtendurine??
    Dat wordt dus pas (op z'n vroegst) morgen hahaha!

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Myloon, testen kun je met gevoelige testen al 4 dagen voor je nod, zoals die van het Kruidvat. Je kan de hele dag door testen, zolang je je plas maar 2 uurtjes hebt opgehouden en 2 uurtjes niet hebt gedronken, dus testen!!!

Lins, gefeliciteerd!!! :D

Meiden, ik ga dit topic verlaten. Ben hier ooit gekomen omdat ik toen ook clomid slikte. Maar dat is verleden tijd nu ik aan ivf begin. Tevens gisteren te horen gekregen dat m'n amh waarde te laag is. M'n wereld is even ingestort. Maar dit is iets waar jullie waarschijnlijk nooit mee te maken krijgen en jullie zouden ook helemaal duizelig worden van al m'n verhalen. Ik denk dat ik daarvoor beter m'n verhaal kwijt kan bij meiden met ook een lage amh.
    Ik hoop dat jullie allemaal heeeeeeeeeel snel zwanger raken!!! Maar het gaat al de goede kant op. Ik zal af en toe nog wel even bij jullie blijven spieken hoor ;)

Liefs

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @danitcha; jammer dat je ons gaat verlaten maar snap het wel. Je wilt toch graag je gevoelens delen met mensen die hetzelfde meemaken. Wel een domper dat je amh waarde te laag is! Heb even opgezocht wat het inhield en vond een site met deze link, weet niet of je er wat aan hebt of misschien heb je het al gelezen maar heb hem er toch maar even bijgezet. (hoop dat ie doet ;)

Open Forum Lees bericht

Maar ik wens jou ook heeeel veel succes bij de IVF en ik hoop echt dat jij ook snel het geluk mag hebben!
    Ik zou het leuk vinden als je ons af en toe op de hoogte houd, anders zoek ik je verhalen wel een keertje op ;)

Groetjes!

19. @Myloon; Wat Danitcha zegt! Testen! Het hoeft echt niet per sé smorgens te zijn! Dat jij het nog uithoudt zeg, haha!

@Danitcha; Jammer meis, maar begrijpelijk.. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk gaat dit 'm wel worden voor jullie!

Hier heeft het doorgezet, dus ik begin zaterdag met Clomid (50mg inderdaad Myloon)! Belde net de kliniek voor een afspraak, 5 minuten in de wacht gehangen maar er neemt niemand op.. Straks nog maar eens proberen.

Wij zijn weer terug in NL.. Ergens toch ook wel fijn, hoewel ik ook rustig nog 3 weken in Spanje had kunnen blijven :D Zit nu aan een heerlijk broodje kaas, want echte kaas, dát heb ik wel gemist! :D

20. Wij hebben op 17 juli de eerste FM! :D

Deel Deze Pagina