Hee meiden, vanochtend was mijn test nog iets duidelijker! Vanmiddag wel even wat bruine afscheiding dus schoot meteen in de stress.. maar ben weer gerustgesteld. Hoe is het hier?
hey dames, Fas30 je hebt gelijk...muisstil hierzo.....ik ben nog aan t wachten tot 10 juli Ik vergeet soms foliumzuur in te nemen en ik heb van die kauwttabletten voor vitamine d n k denk ik zo even uit me hoofd. Ik heb soms van die steken bij de bovenkant van me vagina....iemand bekent hiermee? Ik heb trouwens iers meer gevoelige tepels dan gister. Hoest het bij jullie? Greetz pari x
Ik slik Etos Zwanger Worden pillen.. Zit naast foliumzuur ook een lading aan vitamines in.. Geen idee wat allemaal, maar de fertiliteitsarts zei dat deze goed waren Denk dat ik over een tijdje wel over ga stappen op andere pillen, want met deze pillen moet je meteen stoppen als je zwanger bent. Geen idee waarom precies, maar ik vind het gewoon geen lekker gevoel om pillen te slikken die je wél moet slikken als je zwanger wilt worden, maar juist níét als je zwanger bent. Als ik die pillen nog een week slik terwijl ik zwanger ben maar het nog niet weet kan dat vast geen kwaad, maar toch. Liever het zekere voor het onzekere! Mijn eerste Clomidpilletje is zojuist naar binnen gegaan! Nu hopen dat hij en z'n 4 vrienden hun werk gaan doen! @Pari; Nog 3 dagen! Hou je het nog een beetje uit?
dat hoop ik ook voor jou Shadixx! Iedereen slikt volgens mij wel iets anders haha.. Als je maar vitaminen binnen krijgt en voornamelijk foliumzuur dan is het volgens mij goed!
@shaddixx; ja schat ik hou het wel vol nog....werk bijna elke dag ....vandaag ff alle huishouding doen n daarna een ritje maken na me ouders n family in utrecht.......daarna begint vanaf morge weer me werk rourine......heb dus wel superveel afleiding....gelukkig maar Hoe is het bij jou? Had je een leuke vakantie? @linssiejj: spannend! Waar gaan ze dan op letten em naar kijken(ik heb nl geen idee :s)
@Linsiej; spannend zeg! @shaddixxx; ik kreeg als tip mee dat je de clomid tabletjes beter s'avonds na het eten kunt slikken omdat je dan overdag minder last van evtentuele bijwerkingen zou hebben. Dan slaap je er s'nachts gewoon door heen zeg maar. Maar wie weet heb je nergens last van.
@Lins; Inderdaad spannend! Ben ook zo benieuwd of het 1 of 2 kindjes zijn! Heb je daar zelf een bepaald gevoel bij? Je zult vast niets merken nu, maar misschien dat je iets in je hoofd hebt zitten ofzo @Pari; Oh, dat is wel fijn dan! Geen idee of ik het zo lang vol zou houden! @Fas; Ik had juist zoiets van, ik neem 'm zo vroeg mogelijk in, dan heeft hij een paar uur langer de tijd om te werken en dan gaat het allemaal misschien sneller Geen idee of dat echt iets uitmaakt, zal vast niet Tot nu toe helemaal geen last van de bijwerkingen! Gelukkig maar! @Myloon; Waar ben je nou?
Ik denk twee haha.. mijn beste vriendin denkt dat ook. In de 7de week kijken ze of de zwangerschap op de goede plek zit en je kunt het hartje dan zien.. Ik voel me wel goed, nog niet echt kwaaltjes.. Hoop dat het bij jullie ook snel raak is!!
Sorry sorry dat ik nog niets van me heb laten horen. Gisteren had ik een hele drukke dag + avond en vandaag zijn we er samen een dagje op uit getrokken. Eigenlijk heb ik pas vanmorgen getest.... dacht op de 3de dag na nod kan het wel. Maar mijn gevoel al eerder was juist. Niet zwanger... nog geen 2 uur daarna werd ik dus ongesteld. Nieuwe clomid tabletjes zijn al in huis, mag daar dus maandag weer mee beginnen! Aan de ene kant vind ik het jammerl, aan de andere kant mag ik al super blij zijn hoe de afgelopen periode is gegaan. Van geen ei naar een mooi ei en van (bijna) nooit een eisprong naar een hele mooie eisprong. Als het nu raak was geweest was het een maart kindje... mijn stiekeme voorkeur gaat uit naar een lente of zomerkindje dus dan ga ik nu nog de goede kant uit! Ik baal er niet van, had ook al het gevoel en we gaan gewoon weer vrolijk verder met de (o zo vervelende) clomid tabletten. Op naar ronde 4! (en hopelijk 2e met echte kans) Ik slik trouwens foliumzuur, tot nu toe eigenlijk nog geen extra vitamines... heeft mijn gynaecologe ook niets over gezegd eigenlijk!
Aaahh jammer joh! Had nog wel goeie hoop maar je gevoel was dus toch goed. En dan ook nog geen twee uur later ongesteld worden, jammer van de test haha. Nou op naar de volgende ronde met goede moed en ik doe 'gezellig' met je mee! ;-p
ach het is niet anders, mijn man zei al, het zou ook wel erg snel geweest zijn als het bij de eerste echte kans al was gelukt. Ik heb wel het idee dat nu die extra wachtdagen hem nog meer heeft geprikkeld! Gisteren begon hij opeens over hoe het zit met kinderopvang en kinderbijslag. Al plannen hoe we de opvang zouden regelen en hij wel een halve dag minder zou gaan werken. Maar goed, eerst maar weer eens een nieuwe ronde clomid. @Fas30 Tuurlijk gaan wij 'gezellig' samen de nieuwe ronde in! Wanneer mag jij beginnen met de clomid?
Ik moet nog even geduld hebben. Woensdag mn laatste provera en dan wachten op mn menstruatie. Ik hoop begin volgende week.