zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moet jij morgen nu weer beginnen met Clomid? Ik ben zaterdag begonnen, dus wij zouden dan wel ongeveer gelijk lopen!

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt... ik ga vanavond weer 3 van die pillen naar binnen werken!!
    Kom maar weer op met de opvliegers!

En straks nog even een belletje naar het ziekenhuis, kan ik weer gelijk een afspraak maken voor dag 11 of 12.

Hoe is het nu met jou? al weer een beetje gewend aan het thuis zijn?
    Misschien al enkele bijwerkingen gevoeld van de clomid?
    Al moet ik zeggen dat het bij mij bij 50 mg. nog vrij minimaal was! dus ik hoop dat je geluk hebt!

3. Ik heb er inderdaad niet heel veel last van! Zo blij om! Op die Duphaston reageerde ik echt verschrikkelijk, terwijl dat volgens de bijsluiter helemaal niet zou moeten, maar met Clomid.. Naast een paar hitte-aanvallen niets aan de hand!

Thuis zijn is tot nu toe toch ook best wel weer fijn! Heb m'n broodjes kaas en de gehaktballetjes in satésaus van m'n vriend toch wel gemist terwijl we daar zaten :p Oh en, m'n eigen kussen! Héérlijk! Ik slaap echt ontzettend slecht op andere kussens, omdat ik echt een suuuuuperplatte moet hebben, die ze dus nergens hebben ;) Op vakantie in NL neem ik m'n eigen kussen altijd gewoon mee, maar nu zaten we al over ons maximale koffergewicht heen, en om voor een kussen nou even 20 euro bij te gaan betalen om een extra koffer mee te nemen.. Hmnee. Op vakantie stampte ik m'n kussen elke keer helemaal plat, dan had ik 'm rond een uur of 4 snachts EINDELIJK goed en kon ik lekker slapen, maar dan stonden we om 8 uur weer op, kwam de schoonmaakster de kamer doen, en dan schudde ze het kussen dus weer op :x

Dus, heel verhaal over een kussen ;) Maar goed, ik slaap dus heerlijk thuis, wat een heel groot voordeel is :p

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb een afspraak staat op cyclusdag 12 voor een echo!

5. Dat is de 19e dan denk ik?

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    #266 Myloon, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
    Nee de 18de! De eerste dag van een nieuwe cyclus is ook de eerste dag van de ongesteldheid en dit was 7 juli.

Weet jij al wanneer jij voor de echo mag? ik zie het al.. een dag voor mij! Spannend! Moet je hiervoor weer zover reizen?

7. Yup! En Damiën kan deze keer nog niet mee omdat ook het zaadonderzoek nog een keertje gedaan wordt in het GG, dus dan moeten we gebruik maken van het rukhokje, niet echt handig met een peuter erbij :p Dus deze keer moeten we Damiën nog bij m'n moeder brengen, dus is het weer minstens 3 uur reizen. We moeten er om 11:40 zijn, en dan moeten we zelf de tijd inschatten die m'n vriend nodig heeft om z'n productie in het potje te krijgen :p Dat betekent 6:30 van huis weg, want 's morgens sta je ongetwijfeld in de file natuurlijk ;) Maarja, we hebben het er graag voor over hoor! :D

Als het goed is kan Damiën de volgende keren gewoon mee, volgens mij hoeven er hierna alleen maar echo's gemaakt te worden? Dat scheelt anderhalf uur omrijden, per heen- en per terugreis!

8. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Respect hoor hoe jullie dat allemaal doen met reizen enz.
    Ik snap het wel, je wil heel erg graag maar het vergt toch echt veel tijd van je!

Dus dubbel spannend voor jullie!

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shaddix; Ik ben toch benieuwd hoe ze dat dan bij jullie in de kliniek doen want ik moest zo ongeveer 1x in de 3 dagen terugkomen om steeds weer een echo te maken. Vanaf dag 9 tot 21 ben in geloof ik een keer of 4 geweest. (en je staat met 5 min. Weer buiten trouwens) maar moet jij dat dan ook iedere keer of doe je dat dan anders?

10. Denk inderdaad dat ik ook nog wel terug moet voor alleen een FM.. En tja, dat is dan in totaal dus weer 3 uur reizen.. Maar het is niet anders! Ik denk niet dat ze dat in een ander ziekenhuis willen doen, en weet ook niet of dat mag van het GG..

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest de eerste 2 rondes ook zeer regelmatig terug komen voor een nieuwe echo. De laatste ronde was het direct goed en hoefde ik dus niet meer terug.

12. Nouja, we zien het vanzelf wel. We hebben een tankpas dus het kost ons geen geld, alleen tijd.. En tijd heb ik wel! :p

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha scheelt alweer dat het tanken gratis is ;)

Ik ben vandaag weer eens begonnen met de stijd tegen de kilo's. (deel 376) Hoop dat ik er nog een kilo of 6 af kan krijgen voor onze vakantie over 8 weken.
    Het moeten er officieel 12 zijn maar dan heb ik alvast een begin. :)
    Bij het intake gesprek begon de gyn er ook al over dat dat toch beter zou zijn omdat je dan zelfs nog een kans hebt dat je cyclus weer wat regelmatiger word. Maar in mijn geval geloof ik daar niet zo in omdat ik vanaf het begin al dit probleem heb gehad.

14. Succes Fas! Hoop dat het je gaat lukken!

Ik heb 3 dagen niks gemerkt van de Clomid, naast de opvliegers dan, maar gisteravond werd ik ineens héél erg emotioneel, om de meest belachelijke dingen ;) Ben de hele nacht kotsmisselijk geweest, en nu nog.. Blehh!

Had trouwens nieuw foliumzuur gehaald bij de kruidvat, waar ook nog extra vitamines in zitten.. Leek me wat beter dan die Etos pillen waar je meteen mee moet stoppen als je eenmaal zwanger bent. Maar jeetje, die dingen stinken! Gadverdamme! Ik ging echt bijna over m'n nek toen ik het potje opende!

15. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey dames,
    Allemaal heel veel succes deze nieuwe ronde! ;)

Update: ik heb nog steeds gevoelige tepels. Gisteren enorme pijn aan me rechter bovenbeen en voelde me echt niet goed was ook misselijk(weet niet of t komt doordat ik me stem een beetje kwijt ben) en ik had ongi krampen soort van......gister getest maar die was negatief....nog steeds niet ongesteld dus zal ik nog moeten afwachten.........denk dat ik vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben nog een testje ga doen.

Greetz pari x

16. Jouw banner klopt dan zeker niet Pari? Want daar staat dat je over 8 dagen pas kunt testen :p Ik zou dat echt niet uithouden, tot vrijdag niet testen.. Denk dat ik elke dag zou testen :)

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @pari dat klinkt echt als zwangerschapsklachten.. Je zit nog Ver voor je nod, dus nog even afwachten :)!

18. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames,
    Ja mijn banner klopt niet zo...als ik op die calculator van deze site kijk met 12 juni als eerste dag van me menstruatie met een cyclus van 28(afhankelijk van de provera n clomid) kwam ik op 10 juli.

Daarom wacht ik nog even met testen en als ik vrijdag weer negatief test en nog niet ongesteld ben dan ga ik wel ff de gyn bellen....ik heb gevoelige tepels sinds. De 14de dag zeg maar(rond de eisprong) maar ik heb geen idee of het door de extra hormonen komt of dat ik zwanger kan zijn.....zou wel super geweldig zijn aangezien er een kans op twins is ;D

Ik ben de enige die nog aan t afwachten is denk ik?

Greetz pari x

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou succes Pari, ga voor je duimen!

20. Pari, hoeveel mg Clomid had jij nu gekregen?

Deel Deze Pagina