dank je fas30 ;D Shadixxx ik had 50 mg gehad. Update; ben nog steeds niet ongesteld en ik voel me niet zo goed weer. Eerder van werk gegaan. Voel me slap...mischien door me keel...heb geen idee... :s Greetz pari x
Dus net als Lins met 50 mg al 2 eitjes.. Dat geeft goeie hoop! Wel klote dat je je zo voelt! Beterschap!
@Fas30 Succes met afvallen! @Shaddixxx Welkom in de wereld vol bijwerkingen van Clomid! Zo spannend.. ik hoop dat je mooie eitjes zult hebben! Na de eerste twee ronde was ik clomid even heel zat, heel veel last had ik op zich niet maar soms raak je jezelf een beetje kwijt. Meer in de zin van... sneller dingen zeggen die je normaal maar voor je houd. En door de moeheid liet ik dingen ook een beetje op zijn beloop. De derde ronde was nog tijdens mijn vakantie en heb er eigenlijk weinig last van gehad (alleen opvliegers)... En ik beloof je echt... als je een mooi ei ziet vergeet je even helemaal die bijwerkingen! Het heeft mij echt nieuwe moed gegeven om door te gaan! @pari26 Volgens mij ben je inderdaad de enige wachtende nog! Spannende tijd he! Wat betreft je kwaaltjes... het kan natuurlijk heel goed een zwangerschap zijn... ik hoop het echt voor je! En 2 eitjes met 50 mg. heel mooi hoor. Ik blijf het altijd een wonder vinden dat de één zo weinig nodig heeft en een ander toch wat meer!! Met mij gaat het goed, ben erg druk momenteel en dat is een lekkere afleiding! Afgelopen maandag ben ik begonnen met de clomid... dus al 300 mg. probeert zijn werk te doen! We zullen zien!
Is er iemand die ook die kruidvat Vitaal Zwanger pillen slikt? Mijn god, die dingen zijn echt té vies! Nu in combinatie met die enorme misselijkheid die ik al had, kwam echt alles weer naar boven zetten! Gelukkig had ik m'n Clomid nog niet ingenomen, straks had ik die weer uitgespuugd Ik kan morgen nog een keer proberen of die pil normaal naar binnen gaat als ik minder misselijk ben, maar anders ga ik echt weer opzoek naar een ander merk.. Jullie nog tips? Stinken die van jullie ook zo of zijn die wel goed te doen? Met die Etos pillen had ik nergens last van
Ik heb ze via drogisterij.net besteld, gewoon een van de goedkoopste van AVM ofzoiets. Zit niks geen smaak of geur aan dus die zijn zo weg. Ik moet vanaaf mn laatste provera slikken en dan wachten op mn ongie. Hoop dat het niet al te lang op zich laat wachten. Iedereen succes met de clomid! (bijwerkingen )
Allemaal heel veel succes met de bijwerkingen en ik hoop dat er een goede eisprong zal komen! @ Myloon; Zeker wel spannend ja! zeker nu vandaag en morgen...want ik ben vrij ...geen afleiding...dan is het wel lastig ja dat is wel heel veel al 300 mg; wordt je niet gek van alle bijwerkingen? Succes meid! Dat is waar de 1 heeft zoveel nodig en de ander zo weinig; mijn gyn en ik denken dat ik onregelmatig menstrueer omdat ik een lichte ondergewicht heb....voor zoveer bekent ben ik gewoon gezond....maar ik ben heel mijn leven al lichter geweest dan normaal....heb gewoon geen aanleg Is jullie mensruatie gewoon uitgebleven na de NOD? ik snap het niet meer zeg maar nu...aangezien we onregelmatig zijn en het altijd op zich heeft laten wachten....zal de ongi gewoon komen als je een eisprong hebt gehad of moet je die weer vanzelf opwekken met provera? Ik klam me nog niet vast aan het zwanger zijn gevoel....door de ongi die altijd op zich laat wachten. update: ik ben nog steeds niet ongesteld, wel af en toe een rommelde buik en soort van pijn bij me middel en heup gebied zeg maar(gister en vanacht) maar dat is gelukkig weer weg Greetz pari x
toch maar even getest...kon het niet laten! Nog steeds niet ongi en ook nog geen positieve test....dan maar afwachten weer een paar dagen...
Bah vervelend hé die onzekerheid! Als je nou maar weet waar je aan toe bent kun je tenminste weer verder kijken vind ik altijd. Nou ja toch nog maar even afwachten dan....
ja precies....heel erg vervelend....kan namelijk wel positief zijn aangezien me eisprong en 2 eitjes en goede zaad(geen idee of er 1 bevrucht /ingenesteld is)...kan altijd nog een week later positief testen op hcg.....maar kan net zo goed ook ongesteld worden.....super lastig... pfff....
Misschien een tip voor iedereen, op eBay zijn de zwangerschapstesten echt supergoedkoop! Ik heb er meestal een stuk of 20 voor 3 euro, en ze werken gewoon prima. Verzenden duurt iets langer, ik heb ze meestal na anderhalve week in huis!
Dit is wat makkelijker zo; 12 voor +- 2,25 euro; Lot of 12 Early Pregnancy Test Strips 5 Minute Results | eBay 20 voor +- 3 euro; Lot 20 Home Early Pregnancy Test Strips 5 Minute Results | eBay
@Shaddixxx Ik heb foliumzuur van Etos, 400 mcg, het is een roze-grijs potje. Er onder staat -bevordert een goede ontwikkeling van het zenuwstelsel van je ongeboren kind. Geen last van misselijkheid of vieze smaak echt stinken doen ze ook niet. @pari26 Mijn berekende NOD was op 5 juli maar ik ben pas 7 juli ongesteld geworden. Weet dus een beetje wat je doormaakt. Dacht ook alles te voelen wat ik nog nooit had gevoeld. Maar voor het zelfde geld ik het bij jou wel hartstikke raak! Ik bedacht me net dat je bij 50 mg. clomid in totaal al minder slikt dan ik nu met 150 mg. Nu heb ik nog geen last van bijwerkingen... Dus ik ben benieuwd, de vorige ronde kwamen de opvliegers pas op dag 4 ofzo. @Shaddixxx Ik ben zo nu en dan best actief op e-bay maar had hieraan nog niet gedacht!! Slim hoor! Als je nu bij de zoekresultaten gratis verzenden doet, dan vind je er ook een aantal. Ik hou het in iedergeval in de gaten! 20 voor 2,28 gratis verzending 20 Home Early Pregnancy Urine hCG Test Strip High Accuracy | eBay En deze had ik ook besteld (gewonnen voor 6 euro) vond hem zo schattig! Mocht ik niet zwanger worden voor mijn schoonzusje bevalt dan heb ik alvast een leuk cadeautje voor hen! anders houd ik hem lekker zelf NEW Lamaze Musical Inchworm Soft Baby Developmental Lovely Baby Toy | eBay
Die van mij waren inclusief verzendkosten Dus komt ongeveer op hetzelfde neer! Gebruiken jullie ondanks de vele controles ook nog ovulatietesten of niet? Ik weet niet echt wat ik moet verwachten.. De 17e hoor ik natuurlijk óf er een eitje is, en daarna moet ik dan waarschijnlijk nog een keer terugkomen.. Is dat alleen om te zien of hij gegroeid zou zijn, of blijven ze dat controleren tot er niks meer te zien is en hij dus gesprongen is? Jullie hebben ook bloed moeten prikken toch? Weet je wat ook een superleuk cadeautje is? Deze; GP3977 Constellation Lamp Twilight Turtle Night Light Stars | eBay Ik heb 'm zelf een tijd gehad, en hij kost maar 7 euro inclusief verzendkosten! En nog veel goedkoper te krijgen als je de moeite wilt nemen om te bieden, in plaats van 'm meteen te kopen! In Nederland betaal je volgens mij 40 euro voor dat ding. In Nederland zouden alleen de verzendkosten al 7 euro zijn! Bizar is dat altijd he?
Ik gebruik geen ovulatie testen. Heb er wel wat liggen maar ze hebben daar niks over gezegd en met de echo is het heel duidelijk. Ze kijken steeds of het eitje gegroeit is tot dat je een eisprong hebt gehad (of niet hebt gehad) en als je er dan echt 1 heb gehad moet je volgens mij bloedprikken voor de waardes maar heb ik nog geen ervaring mee.
hey dames, Shaddixxx thanks voor het idee! Myloon ik slik dezelfde foliumzuur als jij van etos. Vind ze wel raar smaken,slik ze dan ook snel door ...verder geen last van.....heb nog een potje van kruitvat en ik moet zeggen dat die me beter bevalt qau smaak....maar ik maak die van etos eerst op aangezien die wat ouder zijn Ik gebruik ook geen ovu testen...op de 14de dag een echo gehad om te zien of de eitjes waren gegroeid en 3 dagen erna wezen "huiswerk maken" en bloed wezen prikken voor de progesteronwaarde te meten(of er een eisprong heeft plaatsgevonden) en thats it eigenlijk.....nu nog steeds afwachtent.... Nou ladies ....ik heb af en toe last van misselijkheid gehad(maar altijd wel) ben ook veel meer moe sinds gister...heel de tijd ongikrampen in me onderbuik n onderrug.....gelukkig is me stem wel weer bijna terug ....nog steeds pijnlijke tepels vandaag zelf beetje jeuk(n was ik was nie blij dat me bh aanmoest...zat maar niet goed...pffoe.......en jullie raden het al.......nog steeds niet ongesteld.... Greetz pari x
Heb jij dan ook die Vitaal Zwanger van Kruidvat? Want ik krijg ze écht niet weg.. Ik ben weer terug bij m'n Etos capsules. Die slik ik dan wel tot de eisprong ofzo (als er eentje komt, tenminste ), dan heb ik nog eventjes om andere te zoeken. Hopelijk heeft Etos ook gewoon capsules die je wel gewoon mag blijven slikken als je zwanger bent. Maar ff kijken van de week. Hier gaat 't ff niet zo lekker. Heel veel pijn in m'n nek, en daardoor ook gruwelijke hoofdpijn. En, ik weet niet waarom, ik heb het idee dat er deze maand helemaal niks gaat gebeuren.. Maarja, we zullen zien de 17e
@Shaddixxx Ik hoefde na het zien van een goed eitje niet meer terug te komen, enkel bloed prikken om inderdaad te zien of er een sprong is geweest. Ik gebruik geen ovu testen in de eerste plaats omdat het met echo's goed te volgen is en de tweede plaats, ben ik bang dat ik er dan nog meer mee bezig ben dan nu. Dat schildpad heb ik ook wel eens voorbij zien komen inderdaad! Maar op het plaatje vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo leuk... waarschijnlijk is hij dat in het echt dan wel? @pari26 O ik merk niets van een bijsmaak eigenlijk, gooi ze naar binnen met een grote slok water en weg is ie ! Hoe is het nu met jou in de tussentijd?? Al positief getest of ongesteld geworden? @Shaddixxx Vervelend zeg die pijn in je nek/hoofd. Ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft... en je de 17de een mooi ei hebt! Ik heb tot nog toe 1 keer een opvlieger gehad en voel me een beetje emo (anders dan normaal) maar verder nog geen last van andere bijwerkingen.
Mijn broertje en zijn vrouw hebben het afgelopen week verteld tegen iedereen dat e zwanger zijn. Hoe leuk ik het ook voor hen vind en hoe veel ik ze het ook gun... het is zo moeilijk als je dan per mail van iemand een felicitatie krijgt voor het feit dat ik tante ga worden. Het is goed bedoeld natuurlijk maar wel ffe lastig. Offe zijn dat weer die gekke emo gedachten... nu ffe erger dan 'normaal