zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het, dat zijn moeilijke momenten! Maar ik denk dan maar steeds bij mezelf: we zijn op de goeie weg en over een poosje zijn wij aan de beurt! Maar jij zit nu ook nog met die hormonen in je lijf en dat maakt het ws ook nog iets erger.

2. Oeh, da's hard Myloon! Ik denk ook niet dat ik daar heel erg blij van zou worden..

Hier stond vanmiddag iemand in de Etos met een enoooorme buik, en ze stond er echt zo ontzettend overdreven overheen te wrijven. 'Kijk mij eens zwanger zijn' ;) Zo bedoelde ze het vast niet, ze dacht er ongetwijfeld niet eens bij na, maar grrr!

3. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja maar kan ik me toch gigantisch aan ergeren, steeds maar dat gewrijf over die buik! Als je dat nou gewoon thuis doet, oke. Maar sommige mensen kunnen dat echt constant doen! Irritant! ;)

4. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames,

Shaddixxx, ik slik fliumzuur van 400mg uit een grijze potje met een roze dop( same as myloon als t goed is). Probeer een lekker warme douche of een nekmassage of een voetmassage.......misschien dat je dan minder klachten zult hebben en nog héérlijk kan ontspannen! ;) hoest met je klachten?

Myloon, t is best wel een domper ja....als er zoveel mensen om je heen met goed nieuws komen of als er een baby elke in de omgevingis.....doet je soort van nog meer het-willen-van-gevoel geven he? :( soms heb ik er ook moeite mee,vooral Ls ik me zusje help met de kleine in de avond soms als ik daar ben...heel moeilijke soms....maar dan sla ik me er doorheen ; ' ons tijd komt ook nog!' ;)

Update; nou dames......nog steeds gevoelige tepels...soms misselijk...vermoeid.....maar....nu weet ik niet of ik nu ongesteld ben of niet want ik heb namelijk sinds eergisteren(donderdag meen ik zo..weet ff niet precies) lichtbruine slijmverlies(heel weinig), gisteren was het wel iets meer net als vandaag....maar het vloeit zeg maar niet als wanneer je ongesteld bent....geen rode afscheiding....geen ongi krampen...Als het zo door gaat of ophoud zonder rode afscheiding dAn zal ik maandag ff de gyn bellen denk ik en gelijk een testje doen.

Wat denken jullie? Ongesteld of niet? Het houd maar niet op met de onzekerheid.

Ik kan wat later reageren ivm een recente overlijden van me oma haar zus....kon t wel goed vinden met haar vroeger toen bij haar op vakantie was in het buitenland.....zo hulpeloos n machteloos als iemand niet in NL is die overlijdt :( morgen ff na me oma...steun bieden.....is best hartverscheurend als ik der zie :( ( sorry ben beetje extra geëmotioneerd door al die hormonen denk ik)

Greetz pari x

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh pari, gecondoleerd! Sneu voor je oma zeg...

Tja wel vaag dat je dan niet 'normaal' ongesteld bent en dan die klachten... Ik zou er nog maar een testje aan wagen.

Hier vanavond verjaardag gehouden en vertelden ook vrienden van ons dat ze zwanger waren, *zucht* weet nooit goed hoe ik me dan moet gedragen.

Hier nog geen ongi. Vanaf vandaag tot woensdag zou het moeten komen en dan weer op naar de volgende ronde! Wel weer zin aan op zich.

Nou ik ga mn bed maar eens opzoeken.
    Trusten! :)

6. Gecondoleerd Pari :( Sterkte! Ook met alle onzekerheid.. Heb je tussendoor verder nog getest of ben je echt helemaal aan het afwachten? Denk dat ik er inmiddels al 20 versleten zou hebben :p

Hier gaat het verder wel okay.. Gisteren gelukkig weinig last van hoofdpijn gehad, wel van m'n nek nog elke keer.. Moet echt eens een afspraak bij de dokter maken. Eerst dacht ik nog elke keer van, 'Oh, het zal de stress wel zijn', omdat we eerst veel bezig waren het het huizengedoe natuurlijk, zenuwachtig voor de kliniek en ik had altijd wel regelmatig last van hoofdpijn e.d., maar als ik terug ga denken, heb ik pas écht zoveel last van hoofdpijn sinds ik op 17 maart ontzettend hard ben gevallen. Ik en m'n vriend waren een avond uit, waren in een club, de vloer was glad van mensen die drank hadden geknoeid e.d., en ik ben op de bovenste tree van een klein trappetje uitgegleden. Ik viel dus naar beneden, ben met m'n hoofd op de bovenste tree geklapt. Geen idee of het hier aan ligt hoor, voor hetzelfde geld is het toch wel gewoon alle stress enzo, maar ik kan er maar beter even naar laten kijken (hoe graag ik dat ook zou ontkennen, ik wil helemaal niet naar de dokter :p).

Gister een brief gekregen van het Geertgen, een kopie van de brief die ze naar m'n huisarts hebben gestuurd, zodat wij ook weten wat de huisarts heeft gekregen. Omdat deze gyn vond dat ik 'niet echt PCOS heb', staat er in die brief heel leuk dat het puur en alleen door m'n overgewicht komt ;) Sure, ik weet best dat m'n overgewicht het zwanger worden niet echt stimuleert, maar dat zij nu zegt dat het alléén maar daardoor komt.. Het was wel even een 'au'-momentje. Zo van 'Zie je, jij bent te dik, het is je eigen schuld dat je niet zwanger raakt'.. ;)

7. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    thanks

Nou ik heb sinds vanochtend rood slijmverlies en hevige buikpijn en rechterbovenbeen pijn gehad....dus ik denk dat ik gewoon ongesteld bent.....vanaf wanneer zoet ik nu mijn cyclus tellen vanaf 3 dagen geleden(bruine slijmverlies) of vandaag (rode)?

Ik heb nog steeeds wel gevoelige tepels ....best raar!

Shaddixxx bekijk het zo schat.....dat de kans op PCOS kleiner is en het wel op de natuurlijke wijze kan.....wel jammer op de manier hoe ze het hebben overgebracht....komt hard aan.....had ik ook toen de gyn zei dat het waarschijnlijk door me ondergewicht komt maarja ben altijd zo geweest en heb geen aanleg ....dan is het ook wel minder ja.

Greetz pari x

8. Wat klote Pari :( Volgens mij moet je de dag waarop het écht begint (dus vandaag) als eerste dag tellen..

Reageer morgen verder, nu véél te moe! ;)

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeuuujj ben ongesteld geworden! Vanmiddag begon het opeens. Kunnen we weer opnieuw beginnen met tellen. Moet dan denk ik ook morgen als dag 1 tellen want nu is het nog maar heel ietsjes.
    Lopen we bijna gelijk Pari! 2 dagen verschil toch?

Ik moest voor de 10e dag dan weer langskomen voor fm, jij?

Shaddix jij moet morgen he? Succes!

10. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames,

Ik heeb nog steeds wel gevoelige tepels...denk door die extra hormonen en ook nog best wel gevoelig..

15 juli is mijn dag 1 , toen had ik dusrode afscheiding.

Fas30 ik denk voor jou gister dan dag 1.....wel leuk dat we beetje gelijk lopen.

Ik weet eigenlijk niet hoe nu verder....ik ga wel gewoon ff bellen morgen naar het ziekenhuis....aangezien het nu toch weeer lang kan duren voor eisprong...denk ik door de onregelmatigheid.

greetz pari x

11. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pari, moet jij dan vanaf vandaag niet gewoon weer aan de clomid? Ik begin er morgen mee, heb de tabletten al twee weken in huis liggen ;)

@shaddix hoe is het gegaan?

12. Ja klote. Echt super, super, superklote. Ik ga het allemaal even uittypen, maar daar zal ik wel even tijd voor nodig hebben.. Ik post later.. :(

13. Nou meiden.. De lange versie staat op m'n blog, maar even in het kort; In tegenstelling tot wat de dokter zei, is de uitslag van het zaadonderzoek van m'n vriend helemaal niet zo positief. Volgens zijn huisarts waren er IETS MINDER zaadcellen gevonden, maar het zijn er dus maar 400.000 in plaats van 20 miljoen.. Maar 2% van wat het moet zijn dus.. Kans op een zwangerschap op de natuurlijke wijze hebben wij dus niet. Helemaal níét. IUI is voor ons eigenlijk ook zinloos, maar omdat ik vandaag zo'n mooi ei had (26,9mm) wil de arts het toch proberen. M'n ei zit tegen springen aan, dus morgen hebben we meteen onze eerste IUI. Heb vandaag ook meteen een Pregnyl injectie gehad, en morgen moeten we dus weer terugkomen.. De kans dat het slaagt is echt minimaal, maar elke kans is er 1.. Er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten natuurlijk..

Hoe het hierna verder gaat, ik heb geen idee :( De arts had het wel al over Clomid blijven slikken om te kunnen zien hoe mijn cyclus dan verloopt, en dan zouden wij over een tijdje met IVF of ICSI moeten beginnen.. Heb op internet al gelezen dat voor IVF minstens 500.000 zaadcellen nodig zijn, dus dat zou dan al niet meer mogelijk zijn, als het bij dit aantal blijft :(

Wij zijn echt helemaal kapot momenteel.. Het dringt aan de ene kant helemaal niet tot me door, maar aan de andere kant realiseer ik me ook heel goed wat dit allemaal betekent.. Het is echt heel erg klote :(

14. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohh meid wat ontzettend klote zeg! Ik vroeg me al af wat er nu zo erg kon zijn maar nu snap ik het!
    Wat raar dat die dokter dat laatst dan niet zei dat het er zo weinig waren!
    En dan ook nog zo snel die iui, ik kan me voorstellen dat je even bij moet komen. Maar wel groot gelijk dat je het er op waagt, je weet nooit en je hebt een super ei dus wie weet???
    Maar als dit niet gaat lukken dan word het dus waarschijnlijk icsi?
    alvast heeeeeel veel succes morgen!!!

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
  16. Ik ben naast ontzettend verdrietig, ook zo vréselijk kwaad op die huisarts he. We hadden de uitslag meegenomen, en ook de arts in het Geertgen zei dat daaruit al bleek dat het helemaal niet goed was. Op het formulier staat 'enkele niet bewegende zaadcellen', en na wat de dokter heeft gezegd, gingen wij er dus vanuit dat er heeeeel veel bewegende waren, en enkele niet bewegende. Blijkbaar zijn het toen alleen máár enkele niet bewegende geweest :( Het is toch achterlijk dat een huisarts het dan zo verteld? Zal ze het zelf misschien verkeerd begrepen hebben? Dat zou toch ook niet moeten kunnen? Ik snap er echt helemaal niets van..

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is ook raar! Dan had ie het op zn minst iets duidelijker uit kunnen leggen en niet iemand zomaar afschepen...

18. We vonden het al zo'n dom wijf toen we er waren, maar dit slaat wel alles.. Blegh, ik weet echt ff niet hoe het verder moet. Het gaat ook zo vreselijk snel allemaal ineens.. Ineens morgen al IUI, terwijl ik me daar eigenlijk nog helemaal niet in verdiept had. Nu stelt het opzich niet zo heel veel voor geloof ik, maar toch.. Voor mij is het wel een big deal zeg maar. Kan alleen maar janken nu. Wat een klotezooi :(

Ik wist natuurlijk wel dat ik blij mocht zijn als ik alleen maar Clomid hoefde te slikken, en IUI is in vergelijking met IVF of ICSI helemaal niks natuurlijk.. Laat staan voor de mensen die helemáál geen mogelijkheden meer hebben omdat ze uitbehandeld zijn of het niet meer kunnen betalen.. Maar toch :(

19. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    #319 Myloon, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    @Shaddixxx
    Even een dikke knuffel voor jou, wat een rot nieuws zeg!
    Kan me heel goed voorstellen dat je boos bent op die arts.
    Ondanks dat alles wil ik je wel heel veel succes wensen vandaag!

Nog heel even over het eitje, 26,9 klopt dit wel is het niet 16,9? Bij mij is namelijk verteld dat een eitje tussen de 18 en 22 mm. springt!?

@pari26
    Wat jammer dat het niet is gelukt, succes met de nieuwe ronde clomid!

Ik mag straks weer voor een echo...

20. Dankjewel meis!

Ik heb de echo nog een keer bekeken, maar hij is 22,9mm bij 26,9mm. Denk dat het dan gebruikelijk is om de kortste lengte te pakken ofzo? Ik weet het ook niet!

Jij ook veel succes vandaag! We hopen op een mooi resultaat!

Deel Deze Pagina