Nog niet alles is ingepakt maar we schieten behoorlijk op! Gisteren weer 2 keer naar de stort geweest met een auto vol (vriend 1 keer zelfs zonder mij omdat we de ruimte van de 2e voorstoel echt nodig hadden) en ik denk wel weer 10 vuilniszakken weggegooid.. De vorige keren hadden we ook al een stuk of 30 vuilniszakken weggegooid of naar de kledingbank gebracht.. (ook toen we nog niet wisten dat we een huis hadden waren we al steeds aan het inpakken omdat ik sowieso mijn huur op wil zeggen daar, appartement van m'n vriend is veel te klein, maar 2 x huur betalen terwijl je toch in 1 huis woont is vrij zinloos natuurlijk) Wist echt niet dat ik zo ontzettend veel spullen had! En dan nog zoveel troep wat eigenlijk gewoon weggegooid kon worden ook! Nu zijn we zo goed als klaar met inpakken.. We moeten nog een keer naar de stort en er staan nog een aantal meubels die ik kwijt wil. Heb de commode en het ledikantje van Damiën heel goedkoop op marktplaats gezet, een witte kast met wat schade en een autostoeltje.. Hier op ZP een lading aan speelgoed gratis aangeboden.. Zou het natuurlijk kunnen bewaren, en bij sommige dingetjes deed het ook best wel even zeer om het zomaar weg te geven, maar in een nieuw huis wil ik gewoon een nieuwe start! De kermis gister was wel leuk. Tilburg heeft inderdaad de grootste kermis van Nederland geloof ik.. Na een uur lopen hadden we de helft gehad, moesten we datzelfde stuk nog teruglopen en toen de andere helft nog doen We hebben verder niks gedaan op die kermis, alleen maar rondgelopen. Hoewel, m'n moeder vroeg voor we weggingen of ik wilde kijken voor een chihuahua knuffel Ze is helemaal weg van die beesten, heeft er zelf ook 2, en die zocht ze al zo lang.. Nu wilde ik m'n geld niet in die grijpautomaten gooien, want dan blijf je bezig, maar ze hingen ook bij het touwtje trekken.. Stond ik daar, als volwassene, bij het touwtje trekken een knuffel uit te zoeken, man man, ik schaamde me kapot Na de kermis Damiën weer opgehaald, terug naar Den Haag gereden, we waren om 2 uur pas thuis Nu heb ik vreselijke koppijn, alweer.. Pijnstiller helpt nog niet echt Maar eens zien hoe we de dag doorkomen! Denk dat we vrij weinig gaan doen! Verder wel een lekkere week ook.. Morgenavond gaat m'n vriend een praaaachtige salontafel ophalen die ik op marktplaats gevonden heb. Zou dolgraag mee willen, maar hij past alleen in de auto als de achterbanken plat liggen, dus kan Damiën niet mee.. En tja, dan moet ik natuurlijk ook thuis blijven Woensdag is m'n vriend jarig, hij krijgt een sessie circuit racen op het circuit in Zolder, dus daar moeten we dan heen. Zaterdag komen zijn moeder en mijn moeder, dan gaan we gourmetten en even een beetje rondrijden enzo buiten Zin in!
Ja idd! Maar ik heb ook nog niet veel te vertellen. Morgen hopelijk goed nieuws van de fm! @shaddix; hoe gaat het met jullie? Weer een beetje van de 'schrik' bekomen?
De scherpe randjes zijn er een beetje vanaf inderdaad. We kunnen weer lachen en denken er nu nog maar 22 uur per dag aan in plaats van 24, bij wijze van Wel hebben we allebei het idee dat ineens íédereen om ons heen zwanger raakt of kinderen krijgt. We regen afgelopen week een geboortekaartje in de bus van een nicht van m'n vriend, die hij al een jaar of 4 niet gezien of gesproken heeft. Zij weten natuurlijk niks van onze situatie af, maar het voelt dan net een beetje alsof ze het expres doen. 4 jaar niks laten horen, behalve als er een kind geboren wordt.. Dus ja, het is zwaar, ik ben er nog veel te veel mee bezig, blijf maar testen en maak mezelf daar helemaal gek mee (ik wilde de testen wit zien worden na pregnyl, maar ze zijn nu al wit terwijl dat helemaal nog niet kan, te vaag), maarja.. We kunnen niets anders doen dan afwachten he? Veel succes morgen!
Zijn dat gewoon zwangerschapstesten dan? Dat kun je nu nog lang niet testen toch? En hoezo wil je de testen wit zin worden na de pregnyl? Snap um niet helemaal geloof ik...
Pregnyl is eigenlijk gewoon hCG, wordt gemaakt van de urine van zwangere vrouwen, en het helpt om je eitje nog wat meer te laten rijpen en te laten springen. Als je een Pregnyl injectie hebt gehad, heb je dus hCG in je lichaam zitten, en zijn de zwangerschapstesten die je doet positief.. Pregnyl halveert elke 24-33 uur, ik heb een shot van 10000 gehad. Dag 2 = 5000, dag 3 = 1250, dag 4 = 625, dag 5 = 312,50, dag 6 = 156,125, dag 7 is 78nogwat Ik heb testen liggen die positief resultaat zouden moeten geven bij 25mIU/mL, en ik zit nu dus ongeveer op 78mIU/mL.. Gister op 156mIU/mL, en toen waren ze ook al wit Heb testen van verschillende merken gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen. Nu schijnt het ook dat de één Pregnyl sneller afbreekt dan de ander, maar ik zou dan 3 dagen voorlopen op schema, en dat lijkt me sterk.. Heb toevallig net de kliniek gemaild of dat mogelijk is.. Anders weet ik het ook niet Ik wilde ze overigens wit zien worden zodat, als ik op m'n NOD een positieve test in handen heb, ik echt zeker weet dat het níét door de Pregnyl komt!
Oke, nou snap ik het! Duidelijk, maar iid een beetje vreemd dan dat ze nu al wit zijn... Maar het er ook geen verstand van, zullen ze daar wel weten toch? En hoe is het met de rest? Myloon, Pari, iemand?? ;-p
Zo, terug van het zh. Er zit nu 1 eitje wat er iets uit sprong en die was nu 8,5 mm. Bmsv van 5mm nu. Zit nu op dag 10 van mn cyclus dus kan nog van alles gebeuren maar moet er maandag weer naar toe voor de fm. Heb er nu een beter gevoel over als de vorige x dus ik hoop dat het nu gaat groeien!! Ze had het erover dat we volgende week nog een paar tesjes moeten doen maar daar kwam ze maandag wel op terug. Denk dat ze het over een samenlevingstest heeft, zijn er nog meer testjes die jullie hebben moeten doen?
Ik hoop dat het ei snel gaat groeien fas!! Zelf had ik voor vandaag een samenlevingstest staan maar alleen als ik een ei had, helaas hij was nog altijd niet gegroeid Tevens had het ook niet gelukt, want gisteravond zouden we geklust moeten hebben maar ik ben gewoon domweg in slaap gevallen voor manlief in bed lag. Ik moet maandag nog een keertje komen en als er dan niets is krijg ik een afspraak bij mijn gyneacoloog en gaan we bespreken wat de volgende plannen zullen zijn!
Balen dat ie niet gegroeid is zeg! Denk je dat je de volgende ronde weer met 150mg moet of zouden ze dan helemaal iets anders willen proberen?
Ik heb echt geen idee... vrijdag zeiden ze nog dat ik wel een aantal rondes kon gaan proberen want het is een keer aan geslagen en gisteren vertelden ze me dat ik weer een afspraak moet maken om het vervolg te bespreken. We zullen dus zien! Morgen eerst de kaakchirurg...
Da's minder allemaal Myloon Hier steeds ontzettend veel buikpijn, dus mijn menstruatie zal er wel aankomen
Nou mijn verstandskies is eruit!! Viel allemaal reuze mee! Tja.. als je met de medische molen bezig bent en dat weet iedereen hier kun je natuurlijk altijd zeggen, ik wilde dat het normaal ging enz. Iedere keer wanneer het niet lukt is het een teleurstelling maar ik heb de hoop nog lang niet opgegeven. Laat maar komen dat vervolgafspraak.
Dat is ook de beste instelling denk ik! Er zijn nog genoeg opties over dus gewoon ervoor gaan! Makkelijker gezegd dan gedaan misschien
Hey dames, Sorry maar ik ben niet zo actief meer op deze site ivm met nog drukker bezig zijn met bepaalde dingen regelen. Ik was dus ongesteld geworden op 15 juli. ik had dus geen clomid recept gehad van die andere gyn, ik zou 31 juli dus een inwendige echo krijgen om te zien of er vooruitgang is met de groei van mijn ei(zonder clomid) maar ik heb die afspraak moeten cancellen omdat ik as zondag naar duitsland ga ivm een family incident(niets ernstig. mijn gyn zal me dan gaat bellen op 3 augustus zodat ik hem kan vragen of ik gwn mijn menstruatie moet afwachten of dat ik weer aan de provera zal moeten dus denk dat het een ronde overslaan zal worden. hoest het bij jullie? al iemand succes met proberen? Greetz pari x
Balen Shaddix! Je weet dat de kans klein is maar toch hoop je er wel op natuurlijk.. En nu is het wachten op het gesprek? Ik ben net weer teruh uit het zh en had nog wel goede hoop maar helaas nog haast geen groei...hij is nu 9mm.. Baal er wel van hoor maar moet nu donderdag terugkomen en pas voor een samenlevingstest als je ei groter is geworden. Ze zei nog dat het kon dat het bij mij iets langer duurde voor dat het ei ging groeien omdat ik een lange cyclus heb van mezelf, dus daar hoop ik dan nog maar op maar heb er al geen positief gevoel meer over voor deze ronde. Als het nu weer niet lukt moet ik over op 150mg. Maar nu dacht ik al: stel je voor dat die ook niks doen? Wat dan? Ga je dan echt al over op iui ofzo of is er dan nog iets anders? Donderdag maar eens vragen als ik er aan denk. Verder nog iemand nieuws?
Volgens mij krijg je dan Puregon Fas.. Dan moet je erbij gaan spuiten geloof ik.. Maar weet het niet 100% zeker. Wij konden het gesprek verplaatsen van 8 augustus naar morgen, gelukkig. Dat scheelt toch weer 8 dagen wachten..