zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke mooi zeg! Scheeld idd weer.

Nou ja we zullen zien...

2. En daar gaan we weer.. vannacht in Oudenbosch geslapen om het aantal kilometers omlaag te krijgen.. Nu moeten we straks van Oudenbosch naar Gemert, van Gemert naar Oudenbosch, van Oudenbosch naar Schiphol om mn zusje op te halen, van Schiphol naar Oudenbosch, en dan vanavond laat weer van Oudenbosch naar Den haag.. En ik ben nu al zoooo moe :(

3. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, jullie hebben heel wat km voor de boeg! Nou heel veel succes vandaag! En gauw laten weten wat ze hebben gezegd he? ;)

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe ist gegaan shaddix???

5. Weer een slechte uitslag van het zaadonderzoek. Wij moeten, zoals we al verwacht hadden, beginnen met ICSI..

17 augustus hebben we een nieuwe afspraak, waarschijnlijk krijg ik dan een lading spuiten mee naar huis en gaat het echt beginnen..

Moet even afwachten of ik eerst hormonen moet gaan spuiten om de aanmaak van mijn eitjes stil te leggen, omdat mijn lichaam dat natuurlijk sowieso al niet deed, daarom moest ik ook Clomid slikken. Iets wat het niet doet hoef je volgens mij ook niet stil te leggen, dus misschien kan ik meteen beginnen met de hormonen om juist zoveel mogelijk eitjes aan te gaan maken? Afwachten maar weer..

Ik heb goede hoop, maar zie ook echt op tegen al die naalden :( Hormonen spuiten leek me al vreselijk, maar die punctie die gedaan moet worden om de eicellen te verzamelen.. Brrr.. Doodeng! :(

6. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeej heftig zeg! Is dit ook gelijk de laatste mogelijkheid? En hoevaak kunnen ze dit doen? Hoeveel procent kans op slagen heb je hier ongeveer mee? Met spuiten heb ik niet echt problemen dus kan me ook niet echt voorstellen wat je doormaakt en door moet maken, maar ik wens je heel veel succes! En wel een blijven posten hier he?!

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fas,

Wat vervelend dat er nog geen groei te zien is... dan kan soms de moed je wel even ver in de schoenen zakken he?
    Ga je nu verder met 150 mg. clomid?

@Shaddix,

Dat is inderdaad heftig!
    Maar wel fijn dat de mogelijkheid van ICSI er is, al zou ik inderdaad ook wel gek worden van al die naalden. Maargoed houd in je achterhoofd dat het voor een goed doel is!!

Met mij ligt het nu ffe stil... moest een afspraak maken bij mijn eigen gynaecoloog en dat kan in verband met de vakantie pas op 24 augustus. Sorry dat ik veel afwezig ben momenteel, ik ben eigenlijk niet zo actief op de pc momenteel. Zit heerlijk achter de tv voor de olympische spelen en draai lange dagen op mijn werk!

8. Het is voor ons inderdaad de enige optie. Hoe vaak het 'kan' is nooit helemaal duidelijk. Als ze bij 1 poging 15 eitjes weg kunnen halen, en er zijn er 4 bevrucht na bewerking (om maar even een voorbeeld te noemen) kunnen ze er eentje terugplaatsen, en de andere 3 invriezen. Het is dan alleen niet zeker of ze het ontdooien ook weer overleven.

Je krijgt in NL 3 pogingen vergoed, en daarna moet je het zelf betalen.. Maar we hopen natuurlijk dat dat nooit nodig zal zijn!

Ik heb wel nog even ander leuk nieuws; Mijn vriend heeft me vanmiddag ten huwelijk gevraagd :D Heel romantisch, bij het kasteel van Doornroosje in de Efteling :D Toch weer even een heel blij moment na alles!

Wat irritant dat het bij jou zo stil ligt Myloon.. Vind het altijd zo raar dat ze dat zomaar kunnen doen..

9. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gaaf JE GAAT TROUWEN!!!!!!! O heerlijk zeg, ga lekker van de voorbereidingen en alles genieten!
    Ik ben afgelopen september getrouwd en ik kan je zeggen, het is echt een hele mooie belevenis:D!!

Ja dat het stil ligt nu is even jammer, maargoed daarna gaan we vol goede moed weer verder (hoop ik)!

10. Ja echt zo leuk! Is de bedoeling om pas in augustus volgend jaar te trouwen hoor, ALS de omstandigheden het toelaten. Ik wil eigenlijk niet zwanger trouwen, maarja, als ik over een maand of 3 nog niet zwanger ben zal je toch moeten beginnen met plannen. Ik ga daarna niet ineens stoppen met proberen, dus kan het toch nog gebeuren dat ik zwanger trouw.. Maar goed, zo ver is het nog lang niet, we zien vanzelf wel hoe het loopt!

11. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shaddix; wat gaaaaff!! Gefeliciteerd! Even weer wat om naar uit te kijken! Ook een ring gekregen? ;)

@myloon; jammer dat je weer ff moet wachten!

Ik moet morgenochtend terug komen voor een fm, dat is dag 18 en ze doen bij ons tot dag 20 maar dat valt in het weekend dus ga er maar van uit dat morgen de laatste x is en dat ik dan weer met provera moet beginnen en daarna idd 150mg. Ik hoop dat ik dat evt. Morgen gelijk mag beginnen met de provera want dan kan ik nog net weer een nieuwe ronde doen voor mijn vakantie 1 september. Anders vallen de fm precies in de tijd dat wij weg zijn.
    Maar wie weet heeft er alsnog 1 zin gekregen om te groeien... (kans acht ik klein)

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trouwens myloon, wat betekend jouw onderschrift met die pendels?

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken dat gevoel inderdaad, de kans is er maar voor je gevoel niet... tenminste zo ervaarde ik het!
    Succ6 vandaag!

Die pendels, heb ik hier op het forum laten doen.
    1 pendel zei dat ik in augustus zwanger zou worden van een jongetje (dit gaat dus niet meer gebeuren denk ik zo, heb pas 24-8 weer een afspraak) En de andere pendel vertelde mij dat ik in November zwanger raak van 2 jongetjes (een tweeling dus)

Ik hecht er niet te veel waarde aan, maar mocht het uitkomen is het natuurlijk leuk!

14. Ik heb zeker ook een ring gekregen :D Hij ging op z'n knieen en al :D

Succes vandaag Fas!

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha leuk Shaddix!

@myloon; hoop voor je dat het klopt! :)

Ik ben weer terug en zoals verwacht niks gegroeid, alles zat nog onder de 10mm :(
    Gelukkig mag ik vandaag beginnen met provera dus kan ik nog mooi een nieuwe ronde meepikken voor mn vakantie. Alleen de allerlaatste dag dat ik kan komen voor een echo is dan ws op dag 16 en daarna gaan we weg. Dus mis ik net 1 fm denk ik maar daar moeten we het maar op gokken anders moet ik een paar weken wachten en dat vind ik jammer.

Ik vroeg of er wel een goeie kans was met die 150mg, omdat 100 ook niks deed maar ze zei dat dat best kon dat het nu wel wat ging doen, is toch afwachten.
    Maar als 150mg ook niks doet stoppen we met de clomid en moet ik over op hormonen spuiten met menopur ws. (moest ze nog even overleggen) maar dan ga je wel gerichter te werk zegt ze, omdat je dan net zo lang moet spuiten tot dat je ei groot genoeg is. Maar ik ga nog ff googlen voor wat meer info. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
    Zegt ze aan het eind: ja je moet wel geduld hebben hoor...! Ik: ja dat had ik al in de gaten... ;)

16. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste ronde 150mg. werkte ook!! dus tuurlijk heb je een kans!!
    Fijn dat je in ieder geval nu al de volgende stappen weet.
    Misschien voor jou ook een tip om in je vakantie zoiezo clomid mee te nemen. mocht je dan toch ongesteld worden uit jezelf dan kun je gewoon beginnen!

Hetgeen wat ik al voorbij heb horen komen wat betreft volgende stappen is, LEO (operatie), doorgaan met 150 mg clomid nog een ronde of 2, beginnen met spuiten. Dus al zoveel gehoord maar eigenlijk weet ik nog niets wat betreft volgende stappen...

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja das waar bij jou werkte 150mg ook! Geeft weer hoop ;)
    Waarom een operatie evt?

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het niet precies, maar als je op LEO googled dan vind je wel iets wat ze geloof ik dan van plan zijn om bij mij te gaan doen.
    Ik heb me er zelf nog niet op in gelezen verder niet voordat ik weet of ze het gaan doen of niet.

19. Wij zijn gisteravond terug gekomen uit de Efteling.. Hebben de 3 dagen met ons kleine neefje van 8 weken doorstaan.. Met heel veel moeite, dat wel, ben echt ontzettend blij dat het achter de rug is ;)

Knap dat je het kunt laten om vanalles op te zoeken Myloon. Ik google me wat dat betreft helemaal gek! Misschien stom, maar ik weet graag wat me te wachten staat, zeg maar..

20. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik nu pas reageer, het valt mezelf op dat ik even helemaal niet bezig ben met zwanger worden e.d misschien dat ik het wel onbewust even los kan laten tot de volgende afspraak.

Ik sta er nog redelijk nuchter in, en besef me dat ik wel van alles kan gaan opzoeken en uitzoeken.. maar zolang het niet zeker is doe ik dit ook niet. Ik denk dat ik mijzelf dan alleen maar gek maak met dingen die misschien helemaal niet gaan gebeuren.

Wij zijn trouwens gek op reizen.. hebben al een aantal verre reizen gemaakt. Nu hebben we met elkaar afgesproken dat mocht ik in December nog niet zwanger zijn we dan weer een mooie reis gaan uitzoeken, wel naar een land dat mocht ik op de geplande datum wel zwanger zijn het ook wel kan! Dus mocht het allemaal (nog) niet lukken hebben we wel weer iets om naar uit te kijken!

Deel Deze Pagina