zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey meiden,

Ben er weer! :D

Duitsland heeft me wel even goed gedaan...ff weg....wel wezen oppassen op me tante haar kinderen en haar naar haar therapeut gebracht 5 dagen lang. maar het heeft me wel goed gedaan....we hadden een zwembad met sauna en kegelbaan(vaak voor onszelf, was bijna nooit iemand daar)....dus ja het was wel relaxed :D

Ik heb mij gyn gesproken en hij heeft me een nieuwe recept gestuurd van provera en clomid die ik moet halen. Maar nu kan ik over 5 dagen testen adhv mijn banner(op basis van 28 dagen) ....zal ik gelijk ermee beginnen of die 5 dagen afwachten en testen? Ik weet t niet (de gyn zei gelijk nemen, maar ik heb wel sex gehad afgelopen tijd en gevoelige tepels weer)

@ shaddixx: gefeliciteerd schat!

@ Myloon: succes en sterkte met je afspraak! ;)

@Fas30: hoest met jou?

Greets pari x

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myloon, das toch ook een lekker vooruitzicht! Ik ben er ook niet zo mee bezig hoor. Alleen in de week dat ik steeds naar het zh moet voor de fm vind ik het wel heel spannend steeds en daarna word het wel weer wat minder.

@pari, dus lekker even kunnen relaxen? Heerlijk! Ik weet niet goed wat je moet doen maar als je naar je eigen gevoel moet luisteren kun je misschien toch beter ff wachten? Je weet nooit...

3. Pari, lastig! Ik snap dat je zo snel mogelijk wilt beginnen, maar wat nou als.. Ik denk dat ik toch die 5 dagen eventjes af zou wachten!

4. Wat een stilte hier! Betekent dat dat het goed gaat bij iedereen? Wat heb jij uiteindelijk besloten Pari?

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt wel he? Tja ik zit te wachten op mn ongi, ws morgen en dan kunnen we weer beginnen aan een nieuwe ronde. Dus heb daarom ook niet zoveel te vertellen ;)
    Hoe gaat het met jou?

6. Hier ook nog niet echt nieuws eigenlijk.. We hebben vrijdag dat gesprek, dus daar zitten we eigenlijk op te wachten ;)

7. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Over icsi hoe het in zn werk gaat enzo? Succes alvast!

8. Nee dat hebben we al gehad ;) Je begint op cyclusdag 21 met spuiten, en de afspraak is op cyclusdag 19 ingepland omdat dag 21 op een zondag viel.. Dus ik vermoed dat ze gaan vertellen dat we meteen kunnen starten..

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke spannend! Ook hoe dat gaat met het spuiten, lijkt me de eerste keren wel even lastig.
    Nou ik ga maar eens even boodschappen halen, blehg niks aan!

Fijne dag verder!

10. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shaddix; ik zag je bericht bij een ander topic staan, best goed nieuws een ei die uit zichzelf groeit! Hopen dat ie blijft groeien. Moet je over een paar dagen weer terug om te kijken of ie door groeit of gewoon beginnen met spuiten?

11. Ja weird he? Echt te achterlijk voor woorden. Jaren niks gehad, en juist op het moment dat er géén ei moet groeien en alles platgelegd moet worden, gaat er iets groeien ;) Maar goed, nu kunnen we wel gewoon het normale schema aanhouden, alleen het begin is iets vertraagd. Als alles 'normaal' was geweest had ik op 19 augustus moeten beginnen met spuiten, maar omdat mijn ei zo langzaam groeit begin ik op 30 augustus!

Hoe is het bij de rest?

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!

Ik neem morgen mn laatste clomidpilletjes in en moet maandag voor de eerste x weer voor een fm. Ben heeeel benieuwd.... Maar heb weer (tot nu toe) niks geen last van de bijwerkingen gehad dus ik ben alweer bang dat het deze x ook weer niks doet. Weet wel dat dat niks zegt maar dat gevoel krijg jedan een beetje. We zien wel!

13. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames,

Ik weet t.....ik laat jullie zo lang wachten op mijn response(sorry!) :)

Ik heb gewoon afgewacht op me menstruatie,ik heb van die gevoelige tepels na de eisprong gehad zeg maar en dat had ik dus ook in ronde 1 alleen nu geen medz deze afgelopen ronde. Maar ik hed dus een negatieve test in handen en ik ben gister ongesteld geworden. Morgen beginnen met clomid. En 3 september een afspraak voor de inwendige echo.

Ik heb t een beetje druk met werk regelen,heb wel 2 jobs maar te weinig werk. Zo een soll gesprek kijken of ik daar evt meer uren kan krijgen....Ik ben namelijk op t moment kostenwinnaar thuis(al een jaar)....me vriend heeft toen een ongeval gehad en het liep allemaal hoog op afgelopen week....zover dat we bijna een punt erachter zouden zetten maar we t nog willen proberen...ik kan geen rekening houden met hem alleen,hoort ook andersom zo te zijn ondanks de financiële problem n shit...........dusja hele drama afgelopwn tijd....gaat gelukkig wel weer beter de afgelopen paar dagen ;)

@shaddixxx; spannend dat inspuiten denk ik? Eerste x?
    @Fas; hoop voor je dat t dit x goed mag aanslaan meid! X

Greetz pari x

14. Ik blijf voor je hopen Fas!

Hoe is het met Myloon?

Weet jij al meer Pari?

Het is voor mij inderdaad de eerste keer dat ik moet gaan spuiten.. Bloednerveus! :D

15. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Met mij gaat het redelijk.. heb een gesprek gehad en de volgende stap is nu spuiten. Vandaag ben ik weer met primolut begonnen maandag over een week heb ik een prikles en dan moet ik mijzelf dus ook gaan prikken.
    Ook begon ze nu bij mij over afvallen, een kilo of 5 tot 10 het zou dan kunnen dat de hormonen beter hun werk doen. Ook kunnen ze een operatie beter doen wanneer je iets slanker bent??

Ik heb wel heel even in een dipje gezeten... dat mijn schoonzusje zwanger is, is dus best confronterend en als mijn moeder dan ook nog begint met, ik weet niet of ik het jou moet zeggen,.. maar sorry wij hebben voor hun een kinderwagen gekocht.
    'Mam zeg please gewoon dat je een kinderwagen voor hun hebt gekocht en niet op zo'n zielige manier!!

Ook zijn allebei onze fietsen gestolen en moest ik dus hals over kop een nieuwe kopen.
    Het is dus wel een beetje een stress periode geweest!

Sorry dat ik jullie verhalen nog niet gelezen heb, dat ga ik morgen (beloofd) echt even doen!!

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom moet je nou toch beginnen met spuiten? Clomid slaat toch wel aan bij jou nu?
    En waarmee moet je dan spuiten? Ik moet dat misschien ook de volgende ronde dus ben wel benieuwd.
    En dat afvallen moet ik dus eigenlijk ook wel maar wil nog niet echt lukken. Heb nu eerst vakantie en ga daarna maar weer eens een poging doen... ;(

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies waarom ze het niet nog een keer proberen, maar de laatste keer 150 mg. deed niets.
    Ook weet ik nog niet precies waarmee ik moet spuiten. Kan vandaag alles ophalen bij de apotheek dus dan kan ik het je melden.

Spannend dat jij misschien de volgende ronde ook moet spuiten.
    Maar ga eerst maar lekker genieten van je vakantie!

Dat afvallen is moeilijk... en van mijn weegschaal wordt ik een beetje gek... hij gaf vandaag 2,2 kilo lichter aan dan gisteren. Nou vertel mij niet dat ik dat binnen 1 dag kwijt ben.

Ik ben inmiddels al bezig met dag 3 primolut.

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou deze dag begon goed voor mij. Fm meting in het zh en nou heb ik in mn rechter eierstok toch een ei van 19mm! En dat op dag 12 al!
    De linkerkant was allemaal klein maar deze kan dus één dezer dagen springen, dus dat word klussen! :)
    Eigenlijk hoefde ik nu niet weer te komen maar mocht toch woensdag nog een fm om te kijken of ie nou is gesprongen of dat ie er nog zit. Vind ik wel fijn om te weten.
    Maar ben helemaal happy want had er eigenlijk al niet meer echt op gerekend.
    Ze zei dat ik volgende week dan nog progrestoron moet prikken maar dan zijn we op vakantie dus dat kan helaas niet, maar was niet heel erg zei ze.

19. Wat goed Fas! Top! :D Eindelijk he!

@Myloon; Wanneer start jij met spuiten? Ik moet donderdag voor het eerst gaan spuiten..

20. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Fas!!!! veel klusplezier!!

Ik ben nu op dag 3 van de primolut... volgens mij begin je op cyclusdag 3 met spuiten? klopt dit?
    Als ik dan ga rekenen dan moet ik vrijdag 7 september beginnen met spuiten.

Ik heb volgende week maandag om 14.00 een prikles... alleen begon mijn baas een beetje te mopperen dat dat niet goed uitkomt e.d.
    Dus misschien kan ik nog een andere dag en anders is het gewoon pech.

Deel Deze Pagina