zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prikken ging in 1 keer goed!! De verpleegkundige zei wel 4 x zo dat is stoer zeg!
    Nee ik had er geen enkel probleem mee!

2. Ik blijf nu doorspuiten tot de punctie. Ik ben dus afgelopen donderdag begonnen met decapeptyl, morgen moet ik weer voor een echo naar de kliniek en waarschijnlijk krijg ik er dan puregon of gonal-F bij.. Meestal spuit je dat ongeveer een week voor je klaar bent voor je punctie geloof ik, de één iets langer en de ander iets korter. We zullen zien!

Fijn dat het bij jou zo makkelijk ging Myloon, ik vond de eerste keer echt een hel. Nu vind ik het ook geen probleem meer.

Lekker Fas, vakantie!

Wij schieten wel aardig op hier.. Het weekend was echt vreselijk. Zoveel hormonen, stress en dan in combinatie met een verhuizing is niet echt relaxed. M'n vriend heeft al aardig wat keren een woedeaanval van mij over zich heen gehad :)

We hebben het verhuizen zelf ook gewoon ontzettend onderschat. Wij dachten dat we in 3 dagen alles wel klaar konden hebben, maar door alle extra klussen waar we tegenaan liepen zal het vandaan pas af komen denk ik.. Alle vloeren liggen er in ieder geval in, alles is geschilderd, alleen de plinten moeten er nu overal nog in, daar is m'n vriend nu mee bezig. Hierna moeten er natuurlijk nog wel gordijnen enzo opgehangen worden, maar dat is geen must. Tenminste, het moet wel gebeuren natuurlijk, maar het is niet vreselijk als dat pas na het weekend komt :p

We kunnen in ieder geval heel trots zijn op het resultaat! :D

3. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey dames,

Ik lees dat er weer veel afspraken en alles zijn geweest bij jullie!

Echt Super dat jullie het nog zo lang kunnen volhouden hoor! petje af!!! :D

Ik heb een ei die op springen staat. en nu aankomende 3 maanden moeten we gwn door gaan met clomid en rondom de 14de gemeenschap hebben.....mocht ik zwanger zijn dan moet ik weer naar de gyn en anders na die drie maanden of als me menstruatie uit blijft.....dus allemaal super spannend! :)

Greetz pari x (ik ben niet zo veel op de site laatste tijd ivm met dat ik 2 banen heb en echt moe ben laatste tijd...sorry for my late reply !)

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shaddi,
    Fijn dat jullie zo opschieten met het nieuwe huis!
    heerlijk dat je je nu even kan focussen op het huis denk ik he?
    De foto's zijn mooi!

@Pari,
    Wat fijn dat er een ei op springen staat en het dus goed gaat!
    Super dat je nog een tijdje door mag gaan maar ik zal heel hard voor je duimen dat dit niet nodig hoeft te zijn en je dus al zwanger wordt deze ronde ;)!

Ik ben vandaag ongesteld geworden en heb zojuist gebeld voor een nieuwe afspraak. Zaterdag moet ik beginnen met het spuiten van puregon en volgende week donderdag heb ik een eerste echo.
    Ik ben benieuwd of dit nu meer doet dan met clomid.

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shaddix, aan de foto's te zien word het mooi! Die hormonen zijn idd lastig maarja, het is voor een goed doel... ;)
    @pari, mooi zeg dat je een ei hebt, ook afwachten dus!

@myloon, heel veel succes zaterdag, ben heel benieuwd hoe het gaat. (kan mooi een beetje volgen hoe het in zn werk gaat voor als ik toch ook nog moet spuiten :) )

Ik moet nog een week op het wachtbankje blijven zitten. Maar k'weet niet, voel nog niks bijzonders of aparts. Maar wie weet komt dat nog, hope sooow....!

6. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames,

@myloon; spannend!! Hoop dat het meer resultaten zal geven voor jou! ;)

@fas; duurt zo lang dat wachten vimd je niet? Hoop dat het raak mag zijn voor je! ;)

Nou meiden....ik heb me eisprong denk ik al gehad.....gezien me tepels weer gevoelig zijn. En ik ben iets meer misselijk afgelopen week ,geen idee hoe....maar dat zegt nog niets.

Greetz pari x

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste 50 eenheden puregon zitten er in! vond het nu wel even spannend, weet ik het allemaal nog wel? gaat het nog altijd goed? Maar het ging prima! Donderdag krijg ik mijn eerste echo, ben benieuwd of het wat doet!
    Het voordeel van spuiten is dat de eenheden direct verhoogt kunnen worden, bij clomid moet je gelijk weer wachten tot de volgende ronde.

8. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Terug van vakantie!!

Hoe gaat het met jullie?

9. Hier niet zo lekker, maar dat schijnt erbij te horen ;) En met jou? Fijne vakantie gehad?

10. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mooi gehad maar ben toch ook altijd wel weer blij als ik thuis ben.

Komt het door de hormonen dat je je niet zo lekker voelt? Moet je nog weer voor contole ofzo?

11. Ja, ik ben moe, chagerijnig en gewoon helemaal op. Het is gewoon veel te druk geweest de afgelopen tijd. Eigenlijk kun je dit gewoon níét met een verhuizing combineren. Rust nemen is zooo belangrijk, maar ik ben de afgelopen weken van smorgens vroeg tot savonds laat bezig geweest. Zit er echt even helemaal doorheen. Ik moet morgen weer voor een echo :)

Jij mag over 3 dagen testen joh! Hoe voel je je? Wat denk je zelf?

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopen dat er gauw weer een rustiger tijd aanbreekt, kun je je weer meer hierop focussen.

Tja ik weet niet, voel me niet anders als anders. Heb wel al een week of twee hele gevoelige tepels en af en toe een beetje steekjes onder in mn buik maar das ook het enige. Ik denk zelf dat ik weer op mag voor de volgende ronde maar wie weet.....;)

13. Ik hoop het ontzettend voor je! Spannend!

14. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zat me opeens te bedenken dat ik de laatste tijd ook veel slijmverlies heb (sorry voor de details) :) ff gezocht maar blijkt dat heel veel vrouwen dat hebben/hadden toen ze net zwanger waren... Het zal toch niet...? Kun je 2 dagen voor NOD al testen met een normale test? Of is dat niet erg betrouwbaar?

15. Ze kunnen vals negatief zijn, maar vals positief zijn ze nooit (mits je geen pregnyl oid hebt gebruikt, maar dat is in jouw geval niet zo :p). Als er nu een streep zou staan, en dat kan!, ben je gewoon hartstikke zwanger!

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohhh nou moet ik me heel erg bedwingen, wilde eigenlijk pas in het weekend testen maar nu vind ik het toch opeens spannend! Straks maak ik mezelf blij met een dood vogeltje en dan is het weer zo'n teleurstelling!

17. Knap hoor.. Ik had er waarschijnlijk al 10 testen tegenaan gegooid :)

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fas30,
    Heb je een lekkere vakantie gehad?
    Wat is het spannend he dat wachtbankje! Ik duim knetterhard voor je dat het raak!

@Shaddixxx,
    Wat balen dat het even wat minder gaat meid!
    Probeer nu even de rust te vinden die je de afgelopen tijd gemist hebt, succes met de echo vandaag!

Met mij gaat het eigenlijk erg goed!
    Spuiten geen problemen mee en afvallen gaat ook best, al denk ik soms een beetje te hard. Ik ben nu in 2 weken 5 kilo kwijt, dat is vast niet helemaal de bedoeling.
    Morgen krijg ik mijn eerste fm deze ronde (dus met puregon).

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet getst, kon me nog inhouden ;)

Dat afvallaen gaat goed myloon! Hoe doe je dat?

Allebei succes in het zh!

20. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je nog niet getest hebt, wie weet brengt dat je wel in verwarring of nu al teleurgesteld en is dat helemaal niet nodig!! Succes met het afwachten!

Waarschijnlijk ben ik nu wel een beetje te streng voor mijzelf hoor, snoepen doe ik niet meer, eet op een dag 4 crackers met mager beleg (tomaat of komkommer erbij) en doe mijn avondeten wel gewoon. Verder hier en daar een stukje fruit.
    En heel veel water en thee.

Gisteren had ik wel even een dagje dat ik het helemaal niet zag zitten en heb tussen de middag 2 boterhammen genomen in plaats van crackers en tussendoor 2 plakjes ontbijtkoek (minder suiker, dat dan weer wel)

Ik moet wel zeggen dat ik tussendoor mijn ongesteldheid heb gehad en een beetje aan het klooien ben met de stoelgang.

Deel Deze Pagina