zoveelste clomid topic

Discussie in 'MMM clubs' gestart door noa80, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag veel activiteit maar het grootste eitje was nog maar 8 mm.
    Het is nog een vroeg stadium in deze cyclus dus wie weet.
    Wel moet ik met dezelfde eenheden blijven spuiten nu.

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen! Denk dat ik ongesteld word vandaag, had net roze bij het afvegen. Volgende ronde dan maar weer...

3. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad balen!
    Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, dat wachten is verschrikkelijk! Een nieuwe ronde is (hopelijk) ook weer een nieuwe kans!

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd, ik hoop maar dat het dan nu ook weer aanslaat. Ik begon er juist een beetje goed gevoel over te krijgen en toen gisteren nog niet ongesteld en dan vanochtend opeens roze en dat denk je SHIT! Nouja, helaas.

Wanneer moet jij weer?

5. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet dinsdag weer, op cyclusdag 13.

Weet je inmiddels ook al wat de volgende stap zal zijn? ga je gewoon nog verder met de clomid?
    Wel fijn dat je ongesteld bent geworden denk ik, hoef je niet eerst nog 10 dagen aan de primolut (of andere ongi opwekker)

6. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat wel nu moet ik maandag gewoon weer met 150mg beginnen en dan maar weer afwachten wat het doet. Ben al dat gewacht en die onzekerheid nu opeens ff beu. Maar aan de andere kant moet ik juist blij zijn dat we nu wel een echte kans hebben gehad, hopelijk krijgen we die nu ook weer. Zou toch super zijn als 1 van ons binnenkort een keer echt goed nieuws kan melden! Dan heb je iig het idee dat we het niet voor niks doen.

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor weer een nieuwe ronde! Ik hoop ook dat er snel positief nieuws is, voor ons allen hier. We hebben nu nog maar een klein clubje het zou leuk zijn als we straks samen door kunnen gaan in een nieuwe fase!

Volgens mij wonen we allemaal ook ergens anders in het land, anders hadden we misschien wel eens kunnen meeten ofzo!

Ik was vanavond niet thuis toen ik me moest prikken, dus maar ergens op een wc... Staan er nog mensen achter me te wachten.. Pfaff maargoed het is gelukt! Dan is een pilletje toch iets makkelijker.

8. Oh hoe vervelend zeg! :( Moet jij elke avond per sé om dezelfde tijd spuiten? Bij mij maakt het niet uit, ik moet alleen zorgen dat ik in hetzelfde dagdeel spuit (ik moest dus kiezen tussen de ochtend, middag of avond, en heb gekozen voor smorgens, maar hoe laat ik het doe maakt niet uit, zolang het maar smorgens is)..

Fas, balen! Hopelijk levert de volgende ronde een mooi resultaat op..

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is echt lastig! Dan is een pilletje iid handiger. Maar het is goed gekomen. ;)

10. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het perse moet, maar het is me wel aangeraden ja!
    Schijnt een betere werking te (kunnen) hebben ofzo?

11. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    De eerste 3 pilletjes zitten er weer in! Duimen voor een goeie ronde voor ons allemaal!

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal heel hard voor je duimen!

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tis rustig hier, hoe gaat het met jullie?

Ik heb vanaaf de laatste tabletjes ingenomen alleen bleef er 1tje steken in mn keel en die lostte al op (wat heeel smerig was!) en toen heb ik hem zo in een reflex in de gootsteen uitgespuugt! Dus heb vandaag 100 gehad ipv 150! Zou dat erg zijn of maakt dat niet zoveel uit? Haha stom he!
    Moet trouwens woensdag weer voor de eerst fm.

14. Hier waanzinnig klote helaas. Donderdag een helse punctie gehad zonder verdoving, wat echt afschuwelijk was. Ze kregen het infuus niet aangelegd omdat ik erg dunne en diepliggende adertjes heb, en dus konden ze me niet op de juiste manier verdoven. Gisteren gehoord dat we geen enkele bevruchting hebben, dus alles is ook nog helemaal voor niets geweest..

Kan jij je arts niet bellen Fas? Om te vragen of je geen nieuwe Clomid kunt krijgen en die er nog bij kunt slikken?

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh shit zeg! Wat een pech steeds. En nu?

Ik laat het maar zo, je moet ze op dezelfde dag nog slikken dus dat kan al niet meer. Ach eentje zal toch niet zoveel schelen.

16. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hhey dames,

Ik ben nu met me 2de clomidronde bezig. Verlies sinds 20/9 lichte bloedverlies met lichte onderbuikpijn, nog sreeds gevoelige tepels(normaal gaan die weg als me ongi doorbreekt), ben met vlagen misselijk, eet meer af en toe.....maar sinds gisteren hevige onderbuikpijn ,ben naar de huisartsenpost geeest n een test gedaan die was negatief, eigenlijk sinds dien geen pijn meer wel onderrugpijn....n nog steeds licht bloedverlies.........morgen maar weer eens testen.....ben benieuwd....

Greetz pari x

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Pari, weet je al wat?

Shaddixxx, heb even je blog gelezen. Meid wat een gedoe en een pech zeg! Vond het zo erg dat je daar gewoon zonder verdoving hebt gelegen! En dan later horen dat alles voor niks is geweest, echt erg!
    Las dat je nu naar dusseldorp wil gaan maar dat je daar pas in januari terrecht kunt. Het zal ook eens een keer meezitten...
    Hoe is het nu in het zh gegaan? Is de pijn weer wat minder?

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeuujj weer een ei gespot! 17mm is hij nu. Morgen moet ik terugkomen voor een samenlevingstest.

Hoe is het met jullie?

19. Jaaa, dat is goed nieuws!

Hier nog steeds niet heel lekker.. Wij blijven maar slecht nieuws krijgen ;) Weten momenteel uberhaupt niet of het in Dusseldorf nog mogelijk is, en of we nog wel een kindje van onszelf kunnen krijgen. Wil er niet teveel over kwijt, zit toch een gevoel van schaamte bij en ik heb zelf nog helemaal geen duidelijkheid, maar de stress en het verdriet is enorm nu.

20. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shadix, sterkte meid!

Nou vanmorgen samenlevingstest gehad. Belt de vk mij tussen de middag met de mededeling dat de uitslag negatief was! Was geen enkele levende zaadcel gevonden en dat komt omdat mijn bmsv een te hoge zuurgraad heeft. Balen!
    Maar nou denk ze nog dat het kan komen door dat ik nog iets te vroeg in mn cyclus zit want nu is mn ei 18mm en de vorige x is ie doorgegroeid tot 23mm en die test moet gedaan worden vlak voor de ovulatie. Dus nu wil ze maandag de test nog een x over doen en dan zou het beter moeten zijn... En anders? Geen idee. Ga zo ff googelen.

Deel Deze Pagina