Super jammer meid!heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn! X
Jee wat lees ik nou.. Was dit topic weer eens op aan het zoeken omdat ik wilde kijken naar jullie banners, om te zien hoe ver jullie inmiddels zijn, en dan lees ik dit.. Wat ontzettend klote Myloon Hoe gaat het nu?
Sorry dat ik nu pas reageer, ik heb eigenlijk een soort van rust/pauze genomen van dit forum. Even aan mijzelf denken! Ik moest mijn lichaam een maand rust geven eer ik weer opnieuw mocht beginnen, ik had de pech dat dit 1,5 maand wordt in verband met sluiting van de afdeling rond kerst. Eerst baalde ik daar enorm van, maar nu ervaar ik de rust echt als goed. Het gaat ook goed met mij, ik moet eerlijk zeggen, heel goed! Zit weer super goed in mijn vel en kan wat gebeurd is achter me laten. Het is nu eenmaal een keer gelukt en dat geeft me goede moed. Ook is het even lekker om juist deze feestmaand niet te hoeve denken aan medicijnen, wel/geen wijntje en dergelijke. Ik had zelf gedacht in een enorme dip te komen, maar dat s juist niet gebeurd! Ik waardeer nu meer wat ik WEL heb!!
Fijn dat het beter gaat Myloon. Inmiddels alweer bijna een maand verder; hoe is het nu? Met Fas gaat het aan de banner te zien prima?
Jaaaa hier gaat het prima! Vorige week het hartje weer gehoord, alles zag er goed uit. Hoe gaat het met jullie?
Wat goed joh! Hier nog steeds met lege handen.. Behandeling na behandeling, maar tot nu toe nog geen succes..
Wij hebben al een keer ICSI gedaan natuurlijk, dat kunnen we nog vaker doen. Verder zal ik je even PBen!