Bevallingsbal/yogabal/fitnessbal

Discussion in 'De bevalling' started by Love14, Jul 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Love14

Love14 Actief lid

May 15, 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zou graag een "bevallingsbal" van 65cm willen aanschaffen voor de bevalling en nou kreeg ik als tip om de fitnessbal van Leontien te kopen bij de Kruidvat.
    Stad en land af geweest voor deze bal, maar nergens te verkrijgen..

Heeft iemand ervaring met zulk soort ballen en zo ja welke en waar is die te koop?
    Ik heb op internet wel al een beetje rond gekeken, maar ik durf niet zo goed zomaar een bal te kopen.. Geen idee welke stabiel is etc.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Voor Eur13 krij je deze maat bij de xenos!

3. Love14

Love14 Actief lid

May 15, 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Ik ga morgen gelijk op pad

4. Arya

Arya Bekend lid

Jun 26, 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    En anders de Perry sport

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Ik heb hem vorig jaar bij de Scapino gekocht voor minder dan een tientje. Hield mij met mijn hoge gewicht erg goed, was heerlijk!

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik weet niet hoe lang je nog moet maar die ballen zijn regelmatig in de aanbieding bij kruidvat of trekpleister. Op zich maakt stabiliteit van zo'n bal niet uit. Je moet m regelmatig even oppompen om m steeds verder op te rekken tot ie goed is voor jou. Je hebt wel verschillende maten, als je klein bent en je wilt erop zitten is een grote bal niet ideaal.
    Ik heb ooit zo'n bal bij kruidvat gekocht en die bevalt (leuke woord speling) prima. Ik hang erover om mijn buik te ontlasten, heerlijk !

7. An34

An34 Bekend lid

Feb 13, 2014
    662
    0
    0
    Ik kreeg van de fysio de tip om niet zomaar een bal te kopen. De goedkopere ballen zijn namelijk een probleem als ze zomaar knappen. Dan lig je gelijk op de grond en bij de duurdere schijnt hij langzaam leeg te lopen.... Ik heb eentje vd kruidvat en eentje van de fysio. Die van de fysio is echt veel beter vind ik.... Maar das mijn mening... :D

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Bij mijn fysio gebruiken ze dezelfde ballen.
    Zeg nou eerlijk bij een duurdere bal, lig je ook op de grond als ie knapt.
    Ik zie daar geen verschil in zitten.

9. koek

koek Actief lid

Mar 23, 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    op zwangerschapsyoga hadden we verschillende "merken"ballen liggen. Ik heb uiteindelijk een bij een sportzaak gekocht, vond deze prettige aanvoelen. sommige anderen waren van een soort zachter, plakkerigere materiaal gekocht. Ik betaalde in een sportzaak volgens mij 20 euro dus het verschil valt reuze mee.

10. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Hier zwangerschapsgym bij fysio en die heeft de ballen ook gewoon bij Kruidvat vandaan!

11. Love14

Love14 Actief lid

May 15, 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor alle reacties! Ik zal ook eens kijken bij Scapino. Ik "kan" vanaf 10augustus bevallen, dus heb er enigszins haast bij... Ik wil ook geen dure bal aanschaffen, want misschien ga ik het niet eens gebruiken en dan zit ik met een bal...

Hopelijk bij de Scapino of Xenos of deze week bij de Kruidvat

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb er eentje gekocht bij de Decathlon. Reeds vrij vroeg beginnen gebruiken (bijna dagelijks), ik denk rond de 6 maanden. Maar nooit moeten bijpompen, is nooit leeggelopen. Is ook van een zeer sterk materiaal en kostte rond de 15€ als ik me goed herrinner.

13. An34

An34 Bekend lid

Feb 13, 2014
    662
    0
    0

Tsja weet t ook niet, t is mij ook maar verteld! Haha hoop t niet mee te maken! Hij bevalt goed de bal en van de fysio zijn ze ook maar tussen 20/25 euro... Viel mij nog mee!

Share This Page