Zoveelste "ik weet t niet meer" topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dinges1989, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hallo meiden,

Waarschijnlijk weer het zoveelste ik weet t niet meer topic, maar ik weet t echt even niet meer?!

Sinds 3 mei ben ik gestopt met de nuvaring, gevolgd door een cyclus van 36 dagen.
    Daarna, juni, werd ik plotseling met 29 dagen ongi (dag16 dikke klodder rekbaar slijm sorry voor de details) dat duid bij mij op mn ei, dus een lf12..
    Juli, cuclus van 33 dagen. Posi ovu-test dag 21, dag 22 een klodder dik rekbaar slijm.. LF 11.
    Augustus, cyslus 27 dagen, gestart met etos zwangerworden pillen posi ovu-test op dag 15. Dag 16 een klodder dik rekbaar slijm.. Lf11
    September, cyclus 27 dagen, nog steeds etos zwangerworden pillen. Dag 17 een klodder dik rekbaar slijm, neem dus aan dag van mn ei bij mij.. LF 10.

En nu dag 31 en 2 negatieve testen..
    Sinds 5 dpo witte afscheiding en 7dpo een drukkend/krampend gevoel onder in me buik, ten hoogte van me schaambeen.. Dit is niet meer weg gegaan.
    Vorige week woensdag/donderdag wist ik niet meer hoe ik zitten, staan of liggen moest had toen zo veel last van m'n liezen..

Donderdag was mijn nod afgaand op de laatste 2 cyclussen.. maar nu dus ook al 2 negatieve testen verder, en geen ongi te bekennen!
    Bm, is gesloten en niet laag meer.. weet dat veel er geen verstand van hebben en klinkt vies maar toch gevoelt want snapte er neits meer van..
    Maar goed niet wijzer van geworden, en nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen of het gaat worden :(

Sorry meiden, moest mijn verhaal even kwijt..

2. jupke

jupke Niet meer actief

Begrijp je denk ik niet helemaal. Want je hebt een redelijk regelmatige cyclus. Al lijkt het het alsof je t daar zelf niet mee eens bent, toch?

Wat is nu je vraag? Of wilde je t gewoon even kwijt?

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Wilde het even kwijt en snap het ook niet echt..
    heb indd een redelijk normale cyclus, en nooit een lf langer als 12 dagen maar ben nu al 2 omo witte testen verder en zit op 15 dpo :(

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Kan het niet zijn dat je eisprong later is geweest? Een positieve ovutest wil nog niet zeggen dat je meteen een eisprong hebt, ook het hebben van buikpijn rond eisprong, geeft geen garantie tot eisprong. Vaak is dit de groei / druk van het groter wordende follikel. Ik heb een keer een positieve ovutest op dag 16 gehad terwijl het ei op dag 18 sprong. Dit weet ik door het meten van de temperatuur. Ik werd op dag 28 ongesteld.

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik weet het door de combinatie ovu test en het rekbare slijm.. dat is bij mij toch wel het teken..
    Maar vanmorgen ongi geworden :( dus duidelijkheid is er *zucht*

6. jupke

jupke Niet meer actief

Dat staat ook in de handleiding van de ovulatietest. Als de test positief is heb je 24-48 uur later je ovulatie.

Deel Deze Pagina