Net een reactie gekregen! Door omstandigheden was ze het vergeten, pakketje ging vandaag op de post. Ik wacht het af tot dinsdag/woensdag en dan ben ik er wel klaar mee.
Dit zijn ook rariteiten. Iemand verkoopt iets en wacht met sturen voor zo 'n 3 weken. Vind ik niet netjes als verkoopster. En dan ongeduldig zijn als je al lang betaald heb? Pfff kijk als het nou om een hele goede reden ging oke.
Ja idd. Vooral omdat ze daarvoor direct terugmailde en na het ontvangen van het geld dus stil was, zelfs nadat ik al een paar keer had gemaild. Koop en verkoop erg veel via marktplaats en gelukkig gaat t vaak wel goed/snel.
Misschien is die persoon wel actief op zp en herkent ze zichzelf in dit topic, krijg je het daarom alsnog opgestuurd
Als het als pakketpost is gezonden, moet ze een T&T code voor je hebben.... Dan kan je zelf zien waar je pakje uithangt. Zowel Postnl als DHL gebruiken zulke codes, dus die moet ze hebben. Overigens: als ze het met DHL heeft gezonden, kan het wel tot een week duren voordat je het hebt ontvangen. DHL is wel goedkoper, maar zeer beslist niet snel, is mijn ervaring.
Nee! Met brievenbuspost dan kan je echt nooit iets bewijzen! Ze kunnen de pakketjes ook niet traceren! Hoop dat je het binnen krijgt... Maar je dan heb je geen poot om op te staan... Zijn ook niet overigens...
Vrees er ook voor... Trouwens ik had verjaardagskaarten ruim op tijd verstuurd kwamen pas 2 weken!! Later binnen dus post nl is ook weer lekker bezig :s
Ik heb 3 voor de verzendkosten betaald. Als je deze aflevert bij het postkantoor, krijgt ze ook bij brievenpost een code. Net geïnformeerd bij Post.nl. Vandaag weer niets ontvangen, post is al geweest. Ik geef haar deze week nog om of mijn pakketje te sturen of mijn geld terug te storten. Anders een melding richting Marktplaats en politie. Jammer voor 30..
O ze heeft hem laten frankeren met zo'n uitgeprinte postzegel bij het postkantoor zelf? Dan heeft ze in ieder geval een bon denk ik...