Wat een raar bedrag aan verzendkosten... Verzenden kost 2,76 van 100 tot 250 gram en 3,45 vanaf 250 gram tot 2 kilo. Mét de track n trace code kost het 3,95. Je krijgt dus niet automatisch een code bij verzenden via postkantoor. Je krijgt wél een bonnetje met het gewicht erop.
Bedankt, ik heb Chantal een pb gestuurd, even afwachten. Zou teveel opvallen als meerdere ineens zouden reageren. Ik ben ook echt teleurgesteld en verdrietig. Voor potverdikke 30. Echt triest.
Ik krijg geen enkele reactie. Ik probeer nu achter haar gegevens te komen en haar hiermee onder druk te zetten.
Mevrouw heeft eindelijk gereageerd nadat ik haar ermee heb geconfronteerd wél op andere te reageren. Helaas blijft ze bij haar standpunt, ze heeft het verzonden en ik heb pech gehad. Hier laat ik het natuurlijk niet bij zitten hé.
Volgens mij gewoon een goede leugenaar. Net toevallig dat nu het pakje kwijtraakt bij de post. Geloof er geen bal van. Moet ook wel zeggen dat ik bij de post werk en kan zien hoe er met post wordt omgegaan en bij ons gaat het altijd goed.
Misschien over het hoofd gezien hoor...maar heeft iemand al haar adres geprobeerd te krijgen? Ik wil dat wel proberen TS. Dat ik iets op kom halen.
Adres heb ik inderdaad al namens een paar dames hier, nogmaals bedankt! Ik heb een melding gemaakt bij Marktplaats, politie, opgelichtopinternet.nl en mijn rechtsbijstand. Ze is op de hoogte, maar reageert laconiek. Ik heb pech gehad. Iemand die in Maassluis woont en niet bang is aangelegd, haha.