tjonge jonge zeg wat kan het toch een drama zijn om een baan te vinden. nou heb ik wel een baan maar is oproepbasis met alleen maar gezeik en gezeur. ben er zo klaar mee. dus aan het kijken voor iets anders maar pfff dat valt niet mee zeg. thuiswerk, geen ene normale site te vinden (lees betrouwbaar) chatten is niet mijn ding dus die reacties hoeven niet schoonmaak is of smorgens 6 uur of savonds 18 uur (man is chauffeur dus die tijden zijn zowat onmogelijk) probeer iets te vinden wat aansluit op school van meisje dus van ong 9 tot ong 14 uur maar volgens mij moet ik maar gaan putjes scheppen op zee want tis zowat onmogelijk zooooo ben het ff kwijt
haha heerlijk die positiviteit, kan ik echt even van genieten Eigenlijk had ik gehoopt dat ik een goed idee voor je had maar die heb ik niet, sorry. Maar hoop wel dat je snel iets vindt! Misschien ergens in een restaurant of broodjeszaak?
Ik heb precies hetzelfde. Oproepbasis en elke keer is er wel wat. Ik kan geen oppas regelen voor mijn dochter, omdat gastouders/opvang gewoon liever vaste dagen willen. Ik solliciteer mij ook dood en wens jou verder ook heel veel succes in deze moeilijke tijden.
kon het oproep altijd prima combineren met oppas voor na school enzo maar nu moest ik bellen omdat dochter dood ziek is (als ze hoest poept ze dr broek vol dus kon echt niet naar school) eerst geen probleem en na 2 uur bellen ze op met een grote bek dat het niet kan en bla bla (en homo zonder kinderen of kinderwens) heb zo de neiging om te zeggen zoek het maar uit maar ja heb het geld ook nodig. dus heeeel hard hopen dat dochter morgen in staat is om tot 12 uur naar school te kunnen. ben de hele dagen op internet aan het kijken maar kan echt niets vinden waarbij je geen universiteit gestudeerd moet hebben om alleen maar een wc te poetsen
De werktijden van 9 tot 2 zou ik allereerst loslaten als je graag op korte termijn weg wilt bij deze werkgever. Parttime banen zijn al lastiger te vinden dus bovenstaande werktijden zijn helemaal uitzonderlijk. Ik weet niet of je LinkedIn hebt, maar daar zie ik veel vacatures (op alle niveaus) voorbij komen de laatste tijd. Succes!
Een baan van 9 tot 14:00 is helaas er moeilijk te vinden! Dus zou daar ook wat flexibeler in worden als je echt graag een andere baan wil. Heb je klantenservice geprobeerd? Daar heb je vaak wel flexibele tijden. Ga eens langs uitzendbureau's deze kunnen gerichter voor je zoeken.
Succes, ben al jaren bezig ( ook niet flexibe) heb nu eindelijk wat ga weer post lopen,mmaar helaas niet van post nl maar Sandd , verdiend minder zelf nog eens belasting betalen ( gaat niet vanzelf) maar ben weer iets aan het doen.
Het lijkt me niet onlogisch dat je met die werktijden moeilijk iets vindt. Dus misschien moet je die maar loslaten? Volle dagen werken, en dan daarvoor opvang zoeken?
Waarom wil je alleen maar onder schooltijd werken? Dan maak je het jezelf namelijk wel vrij onmogelijk om in deze tijd iets te vinden. Verder lees ik dat je vooral op internet zoekt, maar ook daar ga je momenteel echt geen baan mee krijgen, tenzij je gewoon 200% in het opgestelde functieprofiel past en je brief dan ook voldoende opvalt om uitgenodigd te worden. Het komt nu echt aan op netwerken, zorgen dat je via bekenden ergens binnenkomt: de baan zien te krijgen voordat die online gaat. Verder: heb je een opleiding? Zonee, dan maakt dat het er beslist niet gemakkelijker op. Ook daarin zou ik dan stappen ondernemen om iig iets van een diploma in de wacht te slepen.
Is er geen vakantiepark bij je in de buurt? Daar zijn de schoonmaaktijden tussen 9:30 en 15:00 meestal.
Misschien iets administratiefs? Hier zijn soms nog wat flexibelere uren mogelijk. Of misschien vakken vullen in de supermarkt. Post bezorgen zou ook kunnen wellicht. Schoonmaken in een hotel. Anders zou ik op zoek gaan naar voorschoolse en naschoolse opvang voor je dochter en gewoon 3 dagen gaan werken o.i.d.
Nou flexibel zijn met diploma is ook niet alles hoor. Zelfs dan is werk vinden bijna onmogelijk. En iets voor jezelf beginnen? Zou ik ook wel willen, maar ik durf dat niet aan!
Tsja... PostNL zoekt altijd wel mensen. Post bezorgen valt over het algemeen tussen schooltijden in. Sorteren is vroeg op de ochtend, dus dan heb je wel voorschoolse opvang nodig. Veel uren zijn het niet, reken op 6 tot 8 per week. Daarnaast kun je gaan schoonmaken in de thuiszorg, maar daar vliegen ook een hoop mensen uit, maar het is het proberen allicht waard en vaak tijden van bijvoorbeeld 9 tot 12.