Zoveelste marktplaats vraag...

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook andersom eens iets gehad..

Ik had iets verkocht via marktplaats, verzendkosten erbij gezegt, de vrouw had het netjes overgemaakt en ik had het netjes verstuurd, via postkantoor en niet opgelet welke porto erop was gegaan.

Toen kreeg ik mail..... boze vrouw, ik had haar maar liefst 0,44 eurocent teveel porto laten betalen:$ en of ik die 0,44 eurocent even direct!! retour wilde storten.

Oke foutje van mij, helaas gebeurde er iets naars die week waardoor ik die 0,44 eurocent kwestie even was vergeten. Na 1 week kreeg ik nog een bozere mail, als ik die 0,44 eurocent nou niet direct terug ging storten, dan ging ze stappen ondernemen....:).

Ik heb toen (wel een beetje flauw) 46 eurocent retour gestort met als omschrijving.... retour teveel betaalde porto 0,44 eurocent en 2 eurocent rente.....

Wat vinden jullie daar nou van?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha geweldig die 2 cent extra!!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar heb je ook geen track en trace nummer ontvangen?

4. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0

hihihihiihihihi een vrouw naar m,n hart ben jij:D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Geweldig!

6. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Je doet zo geheimzinig over die code,heb je m nou wel of niet gekregen van die verkoopster?Is al een paar keer gevraagd hier.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja als ze met tnt of dhl heeft verzonden, krijg je een code ). Heb je die niet ontvangen (soms moet je er naar vragen?? Anders naar vragen zodat je je pakket kunt volgen!!

Ik wacht nl ook op iets, en in de advertentie staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dus ik vandaag mail gestuurd of hij de code wilde geven. Krijg ik terug: ben ziek dus probeer morgen.. mwah, baal ik van. Had hij toch even kunnen mailen denk ik dan. Ik hier maar wachten.. En nou maar duimen dat het wel aankomt, ik heb tot nog toe altijd goede ervaringen maar zou balen zijn als het hier mis gaat. Gaat niet om 10 euro helaas.. maar goed, hou ook het vertrouwen dat het goed komt.

8. lies276

lies276 Niet meer actief

hier precies zo!
    uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit wie het pakketje komt bezorgen (al duurt dhl wel wat langer), maar eerlijk duurt het langst.
    als ik 6,75 euro betaal, verwacht ik het pakketje van tnt.
    een verkoper hoeft niet ook nog eens te verdienen op de verzendkosten!

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja, hoor, heb gewoon een track en trace nummer gekregen, en zie dat ie pas maandag wordt bezorgd? lekker laat...dat wel...

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    LOL :D

@ TS, op maandag brengt PostNL volgens mij geen post of pakketjes meer.. wel op zaterdag.. succes er mee, ik had niks extra betaald.. apart volk tref je soms op MP...

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja, wij ontvangen ook al tijden gene post meer op maandag, maar zo stond het wel op de site van TNT waar je je pakje kan traceren?!

Tjilpje: wat een geweldige actie!!!! :D:D

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dr schiet me trouwens ook nog wat achterlijks te binnen wat ik laatst had met marktplaats: had een shirtje, babymaat, geboden en ze ging akkoord maar vroeg belachelijk veel verzendkosten terwijl het volgens mij voor een euro verzonden kon worden.
    Ik confronteerde haar ermee waarop ze antwoordde: wil je dat ik de postzegel op het shirtje plak of wil je er ook nog een envelop om heen??!!!
    Vroeg ze gewoon 1 euro voor een envelopje!!
    Daar koop ik een heel pak voor. Trouwens, ik verzend ook weleens wat in een plastic tasje met tape erom heen, werkt ook goed tegen scheuren. En kost niks :D

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    post hier niet elke dag , pakjes wel !!!!!!!!

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nou jaaa. Vandaag toch nog bezorgd! Eerlijk is eerlijk: het vestje is in nieuwstaat! Superleuk! Maar als ze het iets handiger had opgevouwen had het echt wel door de brievenbus gepast... heb er nu dus wel 2 euro extra voor betaald, maar vooruit; het was het nog wel waard.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Gelukkig heb je hem. Maar het is wel een rare (vrouw dan)

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nou, dat zeker :p

17. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik vind het haar fout en als jij voorstelt om die 4 euro te delen, dat jij heel goed bezig bent.

Deel Deze Pagina