Na 7 jaar is het dan eindelijk voorbij.

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik kan wel huilen van blijdschap, gillen van geluk, eindelijk, eindelijk is het gebeurd.

Ik ben na 7 ellendige jaren van strijden eindelijk van mijn whiplashzaak af.

7 jaren hebben wij in een crisis geleefd, onze relatie is flink op de proef gesteld en nu.... nu zijn we er sinds deze week vanaf.
    De tegenpartij(en) is akkoord gegaan met het door ons geboden bod, welke wij 2x hebben aangeboden en door de tegepartij 1x is afgewezen. Een dikke maand geleden de laatste brief weggestuurd met het door ons nog steeds zelfde bod en ze 3 weken de kans gegeven voor wij een procedure gingen starten (wat voor ons een gevaarlijk spel was, met veel bluf). En nu zijn ze ermee akkoord gegaan, akkoord met ONS BOD.

Er valt een hele grote last van onze schouders zowel financieel als de hele zaak. Nu kunnen we met een gerust hart verder gaan met ons leven.
    Ben ik van de whiplash af? Nee, dat is een cadeau voor het leven, maar dat geeft niet. Ik ben dolblij dat de ellelange strijd afgelopen is. Geen bloed zweet en veel tranen meer, alleen maar rust, die zoverdiende rust. Wij zijn er allemaal aan toe, ik, mijn vriend en ook mijn ouders die veel gedaan en ons ondersteund hebben.

Jullie hebben hier niets aan, maar ik ben zo blij dat ik het toch even wilde delen met jullie.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vreselijk hè?! Hier bijna hetzelfde verhaal alleen hadden we een rechtsbijstand verzekering en was het na 4 jaar klaar. De strijd dan, mijn lichaam zal nooit meer de oude worden.

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heerlijk gevoel toch! Gefeliciteerd dat jullie bod is aangenomen!
    Fijn dat jullie daar nu vanaf zijn

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat fijn enne gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie nu weer kunnen genieten van alle mooie dingen in het leven. 7 jaar is zeker een hele lange tijd met veel beproevingen.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik heb ook helaas nog bijna dagelijks last van mijn whiplash! En is ook al bijna 7 jaar geleden. Dus weet hoe je je voelt!

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Gefeliciteerd!

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    wat fijn voor jullie meid!!
    welk bedrag ook, die wiplash gaat er sowieso niet mee weg, dus dat je nu alle andere shit kan afsluiten is echt super toch!!
    geniet ervan.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat ontzettend fijn voor jullie! Gefeliciteerd!

9. Wat superfijn voor jullie. Van de whiplash kom je nooit meer af, maar de zaak is nu gelukkig eindelijk afgehandeld.

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gelukkig he! Gefeliciteerd!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah wat moet dit super voor je zijn!! Zelf ook nog niet zo heel lang geleden hetzelfde meegemaakt.
    Eindelijk verlost van het constant maar moete. Bewijzen dat er echt iets aan de hand was met mij......

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat fijn zeg! Snap heel goed dat je je heel opgelucht voelt nu. Geniet van de rust die dit brengt ;)

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Fijn dat het eindelijk over is!

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Fijn dat er een einde aan die strijd gekomen is!

Deel Deze Pagina