Ik kan wel huilen van blijdschap, gillen van geluk, eindelijk, eindelijk is het gebeurd. Ik ben na 7 ellendige jaren van strijden eindelijk van mijn whiplashzaak af. 7 jaren hebben wij in een crisis geleefd, onze relatie is flink op de proef gesteld en nu.... nu zijn we er sinds deze week vanaf. De tegenpartij(en) is akkoord gegaan met het door ons geboden bod, welke wij 2x hebben aangeboden en door de tegepartij 1x is afgewezen. Een dikke maand geleden de laatste brief weggestuurd met het door ons nog steeds zelfde bod en ze 3 weken de kans gegeven voor wij een procedure gingen starten (wat voor ons een gevaarlijk spel was, met veel bluf). En nu zijn ze ermee akkoord gegaan, akkoord met ONS BOD. Er valt een hele grote last van onze schouders zowel financieel als de hele zaak. Nu kunnen we met een gerust hart verder gaan met ons leven. Ben ik van de whiplash af? Nee, dat is een cadeau voor het leven, maar dat geeft niet. Ik ben dolblij dat de ellelange strijd afgelopen is. Geen bloed zweet en veel tranen meer, alleen maar rust, die zoverdiende rust. Wij zijn er allemaal aan toe, ik, mijn vriend en ook mijn ouders die veel gedaan en ons ondersteund hebben. Jullie hebben hier niets aan, maar ik ben zo blij dat ik het toch even wilde delen met jullie.
Vreselijk hè?! Hier bijna hetzelfde verhaal alleen hadden we een rechtsbijstand verzekering en was het na 4 jaar klaar. De strijd dan, mijn lichaam zal nooit meer de oude worden.
Wat fijn enne gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie nu weer kunnen genieten van alle mooie dingen in het leven. 7 jaar is zeker een hele lange tijd met veel beproevingen.
Gefeliciteerd! Ik heb ook helaas nog bijna dagelijks last van mijn whiplash! En is ook al bijna 7 jaar geleden. Dus weet hoe je je voelt!
wat fijn voor jullie meid!! welk bedrag ook, die wiplash gaat er sowieso niet mee weg, dus dat je nu alle andere shit kan afsluiten is echt super toch!! geniet ervan.
Wat superfijn voor jullie. Van de whiplash kom je nooit meer af, maar de zaak is nu gelukkig eindelijk afgehandeld.
Ah wat moet dit super voor je zijn!! Zelf ook nog niet zo heel lang geleden hetzelfde meegemaakt. Eindelijk verlost van het constant maar moete. Bewijzen dat er echt iets aan de hand was met mij......