Vandaag ongesteld geworden, dus ik meld me aan voor ronde 1, Nog meer die gaan voor ronde 1, Het zou leuk zijn als we onze ervaringen konden delen
Dat is hier ook zo. Bij mijn dochter testte ik op dag 108 positief. Hoge hcg, dus dachten dat ik al 6 weken was, maar uiteindelijk was ik nog maar net zwanger.
ja dat is echt vervelend! Dan heb je geen idee hoe of wat.. ik heb een vaste cyclus met de pil, zonder de pil heb ik geen idee.. dus wij doen maar wat en als het te lang duurt voordat ik ongesteld word, dan testen we
Ja wij hebben ook 'russisch roulette' seks haha. Heb wel ovulatie testen maar elke dag hetzelfde streepje nog nooit een knaller gehad.. Heb een paar dipsticks (zwsch test.) besteld En slik sinds vandaag Etos zwanger worden. Vorige keer was het na 2 maanden slikken raak. 1e ronde
Je begint dus wel meteen met ovulatie testen etc? Wij hadden meer zoiets van we geven het een paar maanden, gewoon lekker doen en nergens op letten. En als het dan niet raak is, dat we dan wel meer gaan plannen etc. Ben bij mijn dochter meteen zwanger geraakt dus nog nooit een ovulatietest oid gebruikt. Hoopte stiekem dat t nu misschien ook niet nodig zou zijn Bewerkt: Ik slik trouwens de davitamon mama met omega 3 + visolie. Die slikte ik bij mijn eerste kinderwens ook. Geen idee of het verschil heeft gemaakt verder haha
Ik heb ze ook nog nooit gebruikt bij m'n zoontje 2 jaar terug maar heb nu zulke rare cyclussen. Toen was het tussen de 32 en 40 dagen maar nu gaat het al maanden zo: 45 - 60 - 60 - 18. Er is geen pijl op te trekken en wil graag wat meer inzicht hebben of ik überhaupt een eisprong heb. Heb nogal een verleden met niet zwanger worden (ver voor mijn zoontje en met andere partner) en nooit een eisprong hebben door cyclussen van 3 maanden dus het is puur voor het inzicht hoor. En misschien stop ik er snel mee als ik het zat word haha. Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar mijn huisarts heeft me toen zo hard laten vallen dat ik een stap voor wil zijn
Haha hier ook goed. Druk aan het testen met ovulatie testen. Om te kijken wat m'n cyclus doet. Wel ondertussen al gezellig aan het maken en ik slik de Etos zwanger worden vitamines. En jullie?
Ik test niet. Just go with the flow. Is toch al 2x zo gelukt, ook al zijn mijn cyclussen zeer onregelmatig. Dus we zien wel.
Hier heb ik sinds een paar dagen een gek gevoel in mn buik ter hoogte van mijn eileiders. Ook steken op precies de zelfde plek maar dan in mn rug. Iets zegt me dat het de eisprong is maar geeeeeen idee. Heb geen testen oid. Dus even 2 weekjes afwachten (Als ik hoest bijv. dan doet dat heel kort pijn in mn baarmoeder/onderbuik en dat herken ik wel van mijn vorige zwangerschap) Spannend allemaal
Ik klets graag mee. Lang niet op het forum geweest . 1e ronde voor een 4e kindje en zit nu op dag 7. Bijzonder allemaal weer. Succes allemaal ❤️
Leuk Welkom! Inmiddels nog meer ''klachten'' die wel bij een eisprong kunnen horen (TMI dus zal het hier niet neer zetten haha) Dus we gaan aan de slag en dan is t een spannende 2 weken die er aan komen