Zoveelste virus pffff

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Deedee91, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.687
    113
    Van mij mag het wel weer lente worden. Dochter heeft om de paar weken een virus te pakken. Snotverkouden, hoesten, koorts. En wanneer zij iets beter word krijgen wij heto_O sinds woensdag is ze weer ziek en nu voel ik mijn keel ook weer. Vooral het vele hoesten wat ik vast weer krijg heb ik geen zin in bleh. 2 weken terug sliep ik bijna een week apart omdat ik zulke hoest buien had.

Nog meer kindjes die zo kwakkelen? Toen ze baby was ging het veel beter en zo vaak herinner ik het mij niet. Zij eet gezond en wij ook, genoeg vitamines en wij slikken extra multivitaminen.

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    Hier ook eerst zelf kwakkelen met hoesten keelontsteking enz en was eindelijk bijna van dat kuchje af begint de rest vd familie. Opa neefjes en nichtjes.
    M'n zoon werd oudejaarsavond ziek en nog is hij niet fit, hoesten koorts verkouden spugen lekkere luiers. En word nu zelf ook weer strontverkouden en hoest gewoon weer.
    Dit was m'n weekje vakantie.

Haha zullen we samen duimen voor de zon?!

Succes daar. :)

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    Btw ik had weken geleden codeine voor de hoest maar dat hielp niet voldoende kreeg toen prometazine nou hielp ook amper heb toen zelf Bisolnex gehaald en dat hielp aardig snachts om het hoesten tegen te gaan!

Is maar een tipje ;)

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.687
    113
    Thanks, zelf had ik ook vanalles gekocht en uiteindelijk codeine gekregen van de huisarts maar hielp ook niet. En ik keek het eerst al aan want ben er niet zo van maar na het 4de virus dacht ik nu ben ik er klaar mee, en dan hielp hetniet.

Jullie allemaal beterschap ook!

esklessebes vindt dit leuk.
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ook weer gekwakkel, net beter en nu weer een nieuwe hoest... zo gaat het helaas al bijna 6 jaar iedere winter.

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113

Thnxx jullie ook!

Ik loop ook niet zo snel naar de ha maar op een gegeven moment ben je het zeker zat :-$

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113

Thnxx jullie ook!

Ik loop ook niet zo snel naar de ha maar op een gegeven moment ben je het zeker zat :-$

8. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Ja hier! Vanaf september is ons meisje snotverkouden en veel hoesten. En wij ook af en aan. Nu weer heel erg, eigenlijk al vanaf voor Kerst. Ze hoest ook ontzettend, ook snachts, hele hoestbuien. En dat nu al drie weken ofzo. Zal huisarts maar eens bellen denk ik....verder is ze supervrolijk enzo dus echt ziek is ze niet.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.687
    113
    Daar ben ik ook bang voor bah.

10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Hier vorig jaar elke 1,5/2 weken ziek. Koorts, hoesten, snot, vol, puffers, hoooge koorts. Strippenkaart bij de huisarts. Ik dacht echt dat er wat mis was, zoooo vaaak ziek en ook echt heel flink ziek.

Dit jaar? Af en toe een halve snottebek, verder nauwelijks ziek! Dus houdt moed!

11. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Hier zijn ze ook beide ziek/ ziek geweest.

M’n oudste was zo toe aan vakantie. Laatste schooldag moest ze overgeven en de hele vakantie is ze ziek geweest. Eerst een buikvirus daarna hoesten en nu flink verkouden met koorts.
    En nu ze begint op te knappen moet ze weer naar school.

De jongste heeft weinig weerstand en lijkt wel of die ieder virus mee pikt.
    Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest en nu donderdag weer terug komen want ziek zijn betekend niet eten en ze weegt al zo weinig :(

Zo blij als het virus seizoen weer voorbij is!

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Alleen in vakanties langer dan 2 weken is ze een periode niet verkouden. Voor de rest ken ik mn dochter haast niet anders dan doorlopend verkouden in meer of mindere mate. Welkom bij t kdv, ze zit er twee dagen achter elkaar en pikt alles op en deelt t thuis heel sociaal uit aan iedereen. Volgende week is ze weer verkouden. Hier dus een grote fles fysologisch zoutoplossing in huis en een pipetje, luuf en paracetamol voor als ze zich echt lamlendig voelt. Neusspoelingen werken beter dan neusspray en beiden zijn net zo vervelend. Voor papa en mama strepsils en hot coldrex en dan komt er zo nu en dan nog steeds wel een voorbij dat wij ff uitgeschakeld zijn.

Deel Deze Pagina