hotel of thuis blijven?

Discussie in 'Verzorging' gestart door miss geul, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi dames mag ik jullie advies.

vannacht met een mega regen bui is ons riool overgelopen.
    we hebben een soeterain woning dus kelder en begane grond, in de kelder slapen we en op de begane grond leven we.

het water was niet hoog, de gang was blank, de kinderkamer vloerbedekking werd nat, onze slaapkamer is droog gebleven, badkamer stond blank maar die gebruiken we nog niet want die is nog in verbouwing en de opslag stond blank.

begane grond is de woonkamer met een box waar mijn zoon overdag in slaapt, badkamer en keuken hier is geen schade.

mijn vriend wilt naar een hotel want hij vind het ongezond voor onze zoon, ik twijfel want in een hotel zit ik op 1 kamer heel de dag en nacht en daar heeft viktor niets hier een box, speelkleden, speelgoed.

wat zouden jullie doen?

groetjes wendy

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou gewoon thuis slapen, ga er vanuit dat jullie vandaag of misschien vannacht al veel hebben opgeruimd.
    Misschien even overdag bij iemand anders blijven, en ik zou vannacht thuis slapen.

Succes met het opruimen, hopelijk valt de schade mee voor jullie

3. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik zou ook lekker thuis blijven! Misschien wat dingen verplaatsen zodat je de natte ruimtes kunt ontwijken maar ik zou wel lekker in mijn eigen omgeving willen zijn.

Wel balen zeg... hopelijk valt de algehele schade een beetje mee!

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij niet echt gezond. kun je niet bij familie terecht tijdelijk? Succes met opruimen en schoonmaken! Vervelend meid! Sterkte

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou er niet in blijven zitten en gaan logeren, maar een kindje van 2 maanden heeft toch geen speelgoed nodig? Gewoon lekker bij papa en mama is toch genoeg. Is toch niet heel erg fris met een overspoeld riool. Buren hebben dat eens gehad toen ik nog kind was en kan me nog die geur herinneren (waren wel 3 wk op vakantie geweest toen ze thuis kwamen)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Campingbedje mee als box en lekker naar een hotelletje. Speelkleed en campingbedje is alles wat je nodig hebt voor zo'n jong kindje toch? Die kan gewoon in bad in de wasbak, in het ligbad of met jullie in de douche.

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik zou niet thuis blijven maar of logeren og een hotelletje.
    Wij hebben het eens in onze winkel gehad. Is door een schoonmaakbedrijf schoongemaakt. We hebben nog weken luchtverfrissers nodig gehad om over de dagelijse hoofdpijn van de lucht die er hing nog maar niet te spreken. Lijkt me niet echt gezons voor zo'n kleintje.

Deel Deze Pagina