Yeee! Eindelijk weer.. Waar ging de laatste aflevering ook alweer over? Als ik het goed heb over de vrouw van jean die geopereerd werd toch? Vraag me wel af of je maandag ochtend dan ook weer de herhaling kan zien..of is het echt alleen maar op de zondag te zien?
Ik heb geen idee. In het voorstukje zag je wel dat jm zijn vrouw geopereerd was. En wanneer de herhalingen zijn weet ik niet. Zag het vanmiddag op rtl 4 dat het weer zou komen.
Ik heb het altijd erg leuk gevonden, maar toen ik in de voorstukjes zag de Carmen een facelift krijgt had ik zoiets van... jammer. Ook valt me op dat Debby en Nicolai de laatste tijd alleen met met 'mooi zijn' bezig zijn. Ik knap daar een beetje op af eerlijk gezegd. Vooral omdat de familie steeds herhaald, dat ze zo normaal zijn en blijven... Het wordt zo een beetje 'to much'' vind ik.
Ik vind debby en nicolas ook echt een raar stel, ze komen ook super oppervlakkig en materialistisch over. Vind haar echt een bitch, en altijd gestressed, en vind hem echt een dweil (Mss dat ie met een leuke vrouw naast zich wel toffer zou zijn) Vind jean-marie ook vreselijk. En zn vrouw eigenlijk ook. Eiegnlijk vind ik alleen sam en kelly en kids heel tof En Dave is ook wel leuk
Yesssssssssssss !!! kijk graag naar de pfaffs... zelfs de herhalingen neem ik op...terwijl ik het al gezien heb...hahahaha... kon wel een vreugde dansje doen, toen ik het op tv zag, dat ze aankondigden dat de pfaffs weer begint... alleen manlief vindt het niks aan, hij zei al: begint die elende weer ?????? hahaha... ga zeker kijken ,de tv is al gereserveerd en ook nog 1.5 uur lang..... @female, elk mens heeft z'n gebreken....
Ik ga weer kijken. Eindelijk weer nieuwe afleveringen, die herhalingen was ik nu ook wel zat. Ik vind Dave en Lindsey het leukst.
Leuk.. Vind eigenlijk alleen Lindsey irritant, een beetje een zeur.. Voor de rest vind ik het allemaal wel grappig..
Carmen wordt door Jean-Marie opgehaald uit de kliniek na haar ooglid-correctie en mini face-lift. Dave en lyndsey gaan met de kinderen naar Disneyland Parijs. en ehmmmm...meer schiet me zo gauw niet te binnen