Hoi Dames, Even een vraagje, ik heb 2 dagen voor mijn nod (deze is vandaag ) een zwangerschapstest gedaan, deze was positief, het was een vaag streepje, maar een streep is een streep, toch? Vandaag op mijn nod een 2de test gedaan met clearblue ( digitaal ), deze geeft aan niet zwanger. Mijn menstruatie is nog niet begonnen en niets wijst erop dat deze gaat beginnen, is altijd erg stipt.... Wat moet ik hier nu van denken? Gewoon ( erg moeilijk ) een aantal dagen wachten voordat ik weer test? Zit een beetje in 2 strijd! Hoor graag van jullie. Groetjes, Juul
Hoi, Ik had 4 dagen voor nod een (licht) positieve CB plustest. Dus ik de dag hierna weer helemaal happy een test gedaan en deze was spierwit.. nog maar 3 gedaan..allemaal wit. Ik d8 dat het wel niks zou zijn. Maar ben nu twee dagen overtijd terwijl ik ook altijd stipt 28 dagen ben en nu heb ik dan eindelijk weer een licht positieve test. Van horen zeggen heb ik gehoord dat je HCG aan het begin nog heel erg schommelt en pas vanaf 14 dagen DPO stabiel gaat stijgen. In hoeverre dit waar is weet ik nie.. Veel succes.. En ow by the way.. die digitale gaf bij de zwangerschap van mijn zoontje pas na 8 dagen overtijd Zwanger aan hoor..dus dont worry
Die digitale zonder indicator heeft wat meer hcg nodig zeggen ze. Probeer over 2 dagen nog eens een test als je niet ongesteld bent. Spannend zeg!
Hoi, Dank jullie wel voor jullie reacties!! Zit zo te twijfelen of ik nu wel of niet zwanger ben... Misschien morgen, of misschien toch beter overmorgen, nog maar is een goedkope test van de kruitvat doen, zolang ik natuurlijk niet ongesteld wordt Is toch vreemd dat de ene test meet hcg nodig heeft als de andere, zouden lijkt mij toch allemaal even betrouwbaar moeten en kunnen zijn, dit is zoooooo verwarrend. Juul
Alsof ik niets anders te doen had heb ik gister een CB plus test gedaan. Die van gister gaf negatief aan en na 2 uurtjes zag ik een duidelijk zichtbare horizontale streep. maar echter buiten de tijd afgelezen, de streep staat er nog. Ik dacht, nou dan doe ik er vandaag nog maar eens eentje, weliswaar met middagurine. Ik doe de stick in de urine en er verschijnt direct een verticale lijn! Maar zo snel als deze lijn er is zo snel is hij nagenoeg weer verdwenen. Ik heb de test nu bij me liggen en het is nu 20 minuten geleden. Toch meen ik dat er nu ook weer (heel heel heel vaag) een verticaal lijntje te zien is maar mischien is dat wel net zoals die van gister een indrooglijn. Ik ben veel te vroeg met testen maar heb allerlei klachten die ik ook had bij mijn eerste. Wat denken jullie. Kan m helaas niet op foto zetten maar ooit zoiets gehoord?
@mommy2010 Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik testte eerst licht positief, toen erg positief, toen weer lichter en ook nog bloed en bruinverlies erbij. Maar ik bleek toch zwanger. Die HCG schommelt inderdaad in het begin.
@ Happy72, een lijntje die bij het testen zelf onstaat ( bijv bij een test die na 3 min afgelezen kan worden ) Als het lijntje binnen de 3 minuten weer verdwijnt kun je test ip als negatief bschouwen, het lijntje moet na de bijv 3 minuten ook zichtbaar blijven. Soms licht het lijntje op door het opnemen van de urine.... Als ik jou was zou ik met 2-3 dagen nogmaals testen als je klachten blijft houden?
@JosieJ, die heb ik inderdaad vandaag gehaald.. Misschien inderdaad morgenochtend weer testen... Ik hou jullie op de hoogte!!