Ik heb al vaker gebruik gemaakt van clearblue ovutesten, omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Maar nu snap ik het even niet meer.. volgens 3 x een smiley, op dag 5, dag 8 en nu op dag 19.. Iemand dit wel eens meegemaakt?
Dat is dus het probleem.. dat is erg wisselvallig.. ik heb een cyclus tussen de 25 en 38 dagen.. terugrekenend is het meestal wel ongeveer 14 dagen voor de NOD. Soms heb ik ook wel een 4 dagen achter elkaar pos ovu test.
Lijkt mij die van dag 19, heb je naar de streepjes gekeken? Ik weet dat dat niet mag maar soms lopen die testen een beetje raar door waardoor ze helemaal vaag blauw zijn en dan geven ze ook een smiley...
Vind het maar raar hoor, ik dacht dat ik in een moeilijk pakket zat waarbij m'n dipsticks positief zijn en ik maar geen smiley krijg.. als ik geluk heb 1 dag in de cyclus.. maar niet altijd.. Maar jouw situatie is nog lastiger!!! alhoewel, KLUSSEN!
Ik kijk ook altijd naar de streepjes hoewel dat niet mag, vandaag waren dat dus twee mooie, duidelijke streepjes.. Het is idd heel vervelend. Wat tot nu toe time ik alles steeds verkeerd. Daarbij is mijn man geen actieve klusser drukke baan dus 1 x p.w. en het moet spontaan gaan..zegt hij. Dus de testuitslagen kent hij niet Tja toch maar alles uit de kast halen vanavond
Ik zou er gewoon vanuitgaan dat je dus nu een positieve test heb, ik vind dag 19 ook wel een goeie dag hoor... Als je dan morgen je ei heb... Inderdaad even alles uit de kast halen. Ik ben nu zwanger van de tweede, allebei de keren met ovu testen
Dat klinkt geruststellend josiej. Ik denk idd dat ik van deze test moet uitgaan. Was bij jou je ei een dag na de positieve test?
Ik twijfel daarover, had namelijk na 48 uur echt steken/ krampen in mijn lies, maar ik ook wel weer 5 dagen voor nod positief getest... Misschien waren die krampen wel na mijn ei... Anders heb ik wel heeeel snel positief getest....
Nu was het de tweede rond maar ik had de pil maar 2 maanden geslikt en ik was er al even mee gestopt... Bij mijn dochter was het de derde ronde na het stoppen met de pil.... Ik weet het... Wij hebben gewoon ook ontzettend veel geluk! Toch hebben de ovu testen wel geholpen, beide keren 2 dagen sex gehad na positiev test en zwanger....
Haha dank je. Soms voel ik me wel een beetje lullig, als ik hier allemaal lees hoeveel mensen er zijn die zo graag een kindje willen wat maar niet lukt! Dan vind ik de wereld toch maar enorm oneerlijk!
ik heb weleens gelezen dat een ovutest positief is,dus dat het eitje gaat springen,maar door dat deze door stress bijvoorbeeld weer wordt tegengehouden.Waardoor je dus vaker positief kunt testen op ovulatie
@shadow85, tja die vrouwenlijven, blijft toch ook een beetje de lotto ' maar heel leuk om dan ook zo'n ervaring van josiej te lezen! Over twee weken zal ik het weten en anders weer nieuwe ronde/nieuw kansen!