Aangezien we vandaag te horen (zouden) krijgen of we met IUI of IVF zouden gaan starten en ik mijn menstruatie vandaag of morgen verwacht(te), dacht ik laat ik even testen zodat we gelijk door kunnen naar de planning. En he??!?!?! Ik kan het echt niet geloven... vriendlief ook niet, zou het dan echt, na al die tijd..... ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen, alleen buikpijn alsof ik elk moment ongesteld word. Ben helemaal van slag, kan het niet geloven. En ik weet dat ik hogere kans heb op bbm... AAAAAH ik zit echt te trillen. En wat zeg ik zo tegen mijn (schoon) ouders, behandelingen worden uitgesteld? Sorry als ik hysterisch overkom, ben echt overdonderd, zag dit echt niet aankomen.
Suppppppeerrrr!! Gefeliciteerd!! Als je het liever nog niet verteld aan je (schoon)ouders dan kan je misschien zeggen dat er een foutje was in de planning van het ziekenhuis ofzo en dat de behandeling werd uitgesteld. Maar misschien is het wel goed als je misschien je moeder in vertrouwen neemt zodat je toch een uitlaatklep hebt Heel veel succes nog verder!
Gefeliciteerd! herkenbaar verhaal voor mij trouwens. Wij zouden ook beginnen met IUI, maar ik was die maand nog aan het herstellen van het door mijn rug gaan, dus hadden we het een maandje uitgesteld. En gek genoeg ben ik die maand dus inderdaad spontaan zwanger geraakt Mijn (ex)schoonouders hebben ook nog even gedacht dat we de IUI toch hadden laten doorgaan, zonder wat te zeggen, maar het was echt spontaan. Dit verhaal is al lang geleden gebeurd, mijn wonder wordt over 3 weken alweer 18 jaar
Hahah wat mooi dit zeg, misschien was er nu niet mee bezig om zwanger te worden omdat je behandeld zou gaan worden. Vind dit echt heel mooi hoor. Van harte gefeliciteerd