80's & 90's kids

Discussion in 'De lounge' started by lellebel2, May 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben geboren in 1985 en kwam ineens dit tegen hahahahaha. Bracht me even terug naar mij jeugd.

Wie kent ze en wie heeft nog meer van dit soort jeugd herinneringen? Foto's erbij zijn leuk

Attached Files:

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze hebben we ook nog.

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze bedoelde ik dus

Attached Files:

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Oooow ja! Die strakke dingen had je ook in armbandjes en ringen. Leuk.

Ik ben van '86. Er zijn zoveel herinneringen. Opstaan op zaterdag voor Telekids, daarna kwam Full House. Op mobiel even lastig foto's ervan bij te zoeken.

Maar Flippo's, wie kent ze niet?! Ruilen op het schoolplein en complete wedstrijden werden er hier op school mee gehouden.

Attached Files:

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik mis nog altijd de yogo yogo ijsjes en de ijsjes met 3 bolletjes (citroen, sinaasappel en aardbei) op een stokje.

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahhaa flippos blijven geweldig. Ik denk dat als je ze aan de kinderen van nu geeft dat ze het ook nog steeds leuk vinden. Net als die knikker wedstrijden. Echt geweldig allemaal!

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flippos blijven the shit! Denk dat als je ze nu aan kinderen geeft dat ze het ook geweldig vinden. Net als die knikker wedstrijden vroeger. Echt geweldig

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL

Hersenkraker!! Die met die 3 bolletjes zeggen me ergens heel ver iets maar hoe erg ik m'n best doen..ik kan ze niet voor me halen. Ooooo ik zit zo dichtbij maar pfffff

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Deze zijn nog te koop :)
    Af en toe kom je nog dingen tegen in de winkel van vroeger, zo leuk.
    Ik ben van 1982. Het eerste wat me nu te binnen schiet zijn trollen. Die vond ik zo leuk, terwijl je er eigenlijk maar weinig mee kon :D

10. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    Tamagotchi
    Speenkettingen

Ik ben van de 90's

11. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede

Bedoel je deze?

12. Aliwen

Aliwen Actief lid

Aug 7, 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    :) ik ben te oud ('77).... Maar die flippo's weet ik nog goed!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik heb dat gekke beestje die je moest verzorgen nog hahaha

14. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ik ben van '83 en denk ook vaak nog even terug aan die goeie ouwe tijd haha! Ik heb het Dufty huis op zolder staan, de poppetjes ruiken nog steeds heerlijk! Cassette bandjes, video banden...

15. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Die ijsjes :) Toen was ik 5 jaar en lag mijn vader in een revalidatiecentrum 1.5uur bij ons huis vandaan en wij gingen er elk weekend heen en dan kregen we altijd dat ijsje :D
    Zal ik echt nooit vergeten :)

16. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    ik ook.....1978!:D

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa nu herinner ik me dat ijsje weer!!!

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze waren niet weg te denken uit mijn sokkencollectie. Bij elk jurkje kreeg ik de pracht dingen aan mijn voeten. En dan nog van die lak ballerina's met een riempje

Attached Files:

19. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier van 82, flippo's was ik eigenlijk al te oud voor. Ik kan me nog goed die ringetjes herinneren die je aan elkaar kon maken. Muizenringen/duivenringen... echt te stom voor woorden eigenlijk. Verder klikarbanden in neon kleuren, van die stickers met rare plaatjes (mad stickers ofzo?)
    Chippie spijker broeken met een erorme plaat achterop, Mags schoenen, Alfa jassen.. enz enz

20. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Hmm. Nooit opgevallen dat dit typische jaren 80 of 90 mode was, behalve bij de gereformeerden en de moslims met verjaardagen.

Ik denk eerder aan klaparmbanden, loloballen om op te springen, het spel elastieken, slimy, halve manen, zure ballen en van die hete ballen (jawbreakers heten die), yogho yogho (met het bijpassende liedje en de snoepjes meeuwenflatsen, mierenzeikers, enzovoort (bedoeld om afschrikwekkend vies te klinken maar het was gewoon snoep). Verder had je die la gears met gekke veters en later inderdaad trollen en apeenkettingen. En er was een tijd dat iedereen van die gevlochten indianenarmbandjes zat te maken op het schoolplein.

Share This Page