Ze moeten blij zijn dat ze iets krijgen.. Mams, ik heb echt ontzettend veel respect voor jou en je kindjes! Het zijn echt enorm leuke schatten als ik jou zo hoor! Welteruste meid, tot morgen!
Ja naja, dit was niet eetbaar en het logo van het ziekenhuis stond er op dus ook niet weg te geven Ik vond het ook een beetje zonde van het geld, maar dan nog... Welterusten mams!
Ohh, dan wordt het lastiger.. Maar dan nog Uhm, niet als ik hoest, wel als ik nies Ben dit topic aan het lezen, echt hilarisch! Krijg bijna zin in bevallen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html
Oh ja die heb ik ook wel eens gelezen, haha! Ik ga zo slapen, ben echt moe! Nog even een kopje thee drinken.
Das idd gewoon aso Zussie!! Ik ZAT voetbal te kijken (tsja k ben geen vrouw vrouw haha)... Een groot drama... Hooligan op t veld begint keeper te schoppen... Heel gezeik...
ja ik zou eventueel op de bso kunnen voor een paar weken. maar dat kindje was niet op mijn groep die het had. ja ik vind het lastig.. ik kan me niet een paar weken ziek melden natuurlijk. ik snap nu wel dat je in belgie moet stoppen met werken als je in de kinderopvang werkt en zwanger bent. @ mams: ah ja dat is stress met andere schooltijden en bijna kerst. is er iets wat je kan doen/zeggen dat haar een btje helpt? @dreamer: gezellig zo'n potje voetbal @ zussie: idd aso zeg! wat zat er in het kerstpakket dan? @ zeeb: knuffel voor jou! @ yaar: ik was hier ook criminal minds aan het kijken, goeie serie ga zo wel naar bed. ben moe en morgen drukke dag. kinderkerstdiner op mn werk.
Pfff kben ook moe... maar mannetje nog altijd aan t werk.. Wil m toch nog wel ff zien... Scheelt dat k morgen vrij ben en lekker kan uitslapen
Mams, hopelijk gaat het vandaag toch goed met de kids. Is misschien ook allemaal wel wat veel van het goede zo de laatste dagen voor de kerst. Zussie, nou dat van het kerstpakket vind ik ook erg onbeschoft zeg! vriend heeft hier ook echt een flutcadeau gehad ( cadeaubon van een kampeerzaak ) maargoed, het is een cadeau dus inderdaad blij zijn dat je wat krijgt! sommige mensen zijn zo asociaal ennn goed nieuws...(denk ik) ben net wakker en de laptop op schoot gesleept en volgens mij voelde ik haar net trappen. dus nu even blijven zitten en hopen op meer! ga zoiezo toch straks de vk even bellen hoor , heb wat vragen en toch even vertellen hoe het ervoor staat. Maar als ze nou even door trapt hopelijk vandaag geen nieuwe ctg en pas dinsdag weer
Oooh Zeeb dat zou echt fijn zijn meis! Hoop heel hard dat ze die pootjes nog een keer gaat gebruiken vanmorgen! Hier komt straks de chauf van moeders voor moeders voor het eerst. Dus ik moet even het huisnummer op het tuinhek monteren, haha. Heel knutselwerk. Maar eerst proberen mijn glas melk binnen te houden. Ik wilde een banaan eten maar die heeft iemand anders uiteraard weer al opgegeten.... grrr....
Kijk, dat is n goedemorgen fijn nieuws zeebje! Ow Zussie irritant is dat he....kan je je zo op iets verheugen.... Joepie! Nog 3 uurtjes werken en dan n weekje vrij!!! Gister is vriend begonnen met de muur verven....1 drama! Muur/behang pakt niet echt...las de voorstrijk tip van Zussie te laat....hopen dat t er vanavond na nog n laag beter uitziet. Vind t zo sneu voor vriend. Heeft t al zo druk en werkt dit ook nog eens niet mee....
iets te vroeg vrolijk geworden denk ik. voel nu niks meer dus twijfel of ik wel echt dat ene trapje voelde. maarja om 8.30 de vk zoiezo bellen, even mn verhaal doen en dan hoor ik het wel. fijn noos, een weekje vrij! hopelijk komt het nog goed met de muur! zussie, zit je melk er nog in?
JJAAAAAA MissCK!! Ik zie m ook oh wat leuk. Ik durf nog geen gefeliciteerd te zeggen op deze test, maar ik zeg wel; morgen nog een x testen!! ik zie m, ik zie m
aaah gelukkig het ligt niet aan mij wil nog niet 'te' blij zijn. haha ik dacht eerst 'er staat niks, gekkie' dat wil je alleen maar zien .. ben blij dat jij het ook ziet zeeb
nee, je bent niet gek hoor Ik zag m meteen staan op de onderste foto. wat spannend zeg! dat word misschien wel een heel speciaal kerstcadeau?!
Nou inderdaad! Wauw.. kan het nog niet geloven. Volgens mij begint het eerste kwaaltje nu spontaan.. Ben me toch misselijk :S hahaha. misschien spanning. Omdat k het nog niet weet hoe ik het manlief ga vertellen