ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat het maar snel dan weer bijtrekt zussie,lijkt me niet prettig.En vermoeidheid? Arghh,slapen wanneer je kan zou ik bijna zeggen haha

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

Aaah zussie! haha dat is ook wel een leuk idee. :D

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,even een nieuwe was aangezet..al 1 was gevouwen,nog 2 te gaan :p
    Heb trouwens een foto van m`n paddestoelen lampjes en spaarpot die ik van m`n zus had..zooo schattig..

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

Wauw Mams! Die is leuk :D

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooh leuk mams!
    Super@

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja ik ben er ook echt blij mee.Het zijn led lampjes,op batterij.Vind het wel leuk,kunnen ze overal staan.Geen idee of ze batterijen vreten,maar zo`n lampje hoeft ook niet zoveel aan.

Wil alleen nog een paddestoel kapstok en dan gordijnen uitzoeken.Ik weet niet wat ik zal doen,we hebben nog een standaard van een hemeltje,het hemeltje zelf ook maar dat past gewoon niet zo goed bij het kamertje.Nou dacht ik aan een klamboe,alleen kom je hier de plafonds niet in en het bedje staat na een tijdje toch op een andere plek.Er zal toch wel iets op te verzinnen zijn om de klamboe op het hemeltje te maken?

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Zeeb, hopelijk gaat de kleine met meer rust meer bewegen! Kom op minizeebje! Laat je mama niet zo in spanning ;)

Missck, ik zie ook een streepje, zonder moeite :D Zou idd vd week nog een keer testen kijken of hij dan duidelijker is.. Je zit nu nog voor je NOD toch?

Mams, wat een schattige spulletjes :D

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meiden!

@Zussie: nouja! Dat vind ik idd heel onbeschoft!! Ik vind idd ook dat je blij moet zijn met wat je krijgt, ja toch?! En ik ben Zeeb niet maar kan wel antwoord geven op je vraag: ja hoesten en niezen doet zeer! En gaat ook steeds zeerder doen...
    Balen meis dat je je zo beroerd voelt! Dat je van ellende ook niet weet wat je eten of drinken moet..

@MiniZeeb: huphup. even ochtendgymnastieken jij!!

@Missck: jaaaa ik zie je streep ook hoor! Gefeliciteerd meis :D:D Wat een heerlijke kerst zullen jullie hebben :D En wat een superleuk idee van je, ben benieuwd hoe je vriend gaat reageren :D

@Mams: wow! Van jou kan ik nog wat leren, die stofwolk onder tafel wordt hier met de dag groter :D Nesteldrang wil nog niet erg doorzetten haha! En doe je wel een beeeeeeetje rustig aan? Straks ben je weer helemaal gesloopt vanavond..
    Nohhh wat skattig die paddestoeltjes! Leuk thema ook! Volgens mij is LED behoorlijk zuinig! Je kunt er ook oplaadbare batterijen in doen, gaan ze nog langer mee ;)

Nou hier alles lekker, sinds dat ik beebje gevoeld heb afgelopen zaterdag voel ik 'hem' (ik blijf erbij :p) iedere dag wel! Zo bijzonder en maakt me echt heel blij. Die kleine schopjes.. dan smelt ik gewoon! Vriendlief zei gisteren dattie wel jaloers is en zelf ook wel zwanger wil zijn.. maar dan zonder bevalling haha :D
    Straks even hond ophalen bij m'n ouders, lekker oppassen en vanavond te shoppen met m'n nichtje, eerste babyuitzet-dingen kopen. Heb er zin in! Jullie nog plannen voor vandaag?

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh dat meen je! nou inmiddels had ik al een recht plankje ophangen:) had iets meer geduld moeten hebben dus haha

zal zo even fotos maken van de babykamer.
    denk dat ik vast wel 10 stappen richting babykamer mag lopen om 2 minuten fotos te maken :D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha oeps, ik zei net best wel iets beledigends tegen iemand ;)

Die meneer stond zijn overhemd in zijn broek te doen, maar die knoop ging maar net dicht :p
    Zegtie: 'nu kan het nog!'
    Dus ik zeg: 'ja, na de kerst misschien niet meer'
    Bedoelde hij de reis die hij ging maken (gezien zijn leeftijd) ;) oepsie!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,kijk maar eens terug hoeveel ik hier zit te kletsen haha..Ik doe rustig aan dus :D Vanmorgen wel even fanatiek geweest,maar sindsdien doe ik alles in slow motion.Heb ondertussen wel al 3 wassen weg gevouwen en opgeruimd.Slaapkamers netjes gemaakt.Moet nu eigenlijk stofzuigen,maar dat ding staat beneden en ik weet niet of het verstandig is om hem naar boven te sjouwen.Maar dan is het straks wel klaar :p

Ben benieuwd of het een jongen is bij jullie.Ik had dat gevoel ook zo sterk,wist het zo zeker.
    Wat ga je kopen voor gezelligs? Veel plezier iig!

Ik doe vanmiddag helemaal niets meer,kindjes zijn vanmiddag thuis en die mogen van mij ook rustig aan doen.Vanavond gaan ze even naar school (kerstspel kijken),maar dan gaat husband mee :D
    Morgen een druk dagje en daar heb ik m`n energie voor nodig hihi

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,hahahah..kon meneer er wel op lachen ?:p

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha zussie die is goed.
    en wat zei hij :p

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Niks, volgens mij snapte hij het niet helemaal, hahaha!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Meiden,ik ga nog even in actie komen.Dan ben ik straks ook klaar.Stofzuiger laat ik mannetje maar sjouwen,maar de rest kan ik vast doen.

Beeb zit ondertussen te wringen,die vind ook dat ik van m`n luie reet af moet komen denk ik :p

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zussie, geweldig :D

Mams, dat jij beeb zo tussendoor nog veel voelt joh :D Leuk hoor :D Hier is t meestal 's ochtends met opstaan en 's avonds als k weer in bed lig! had alleen dinsdag een heel actief kindje hihi :)

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga mijn collega's mobiliseren voor koffiepauze
    (lees: ik heb honger en er ligt kerststol)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo k ben ook eindelijk aangekleed... Kben nooit zo snel als k vrij ben :p Voel uk gelukkig heel lichtjes bewegen :D

Zeeb, kan het bij jou ook niet te maken hebben dat je je meisje minder snel voelt door je placenta?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dreamer, volgens de vk op dit termijn niet meer, dan zou je echt dagelijks leven moeten voelen ongeacht waar de placenta zit
    En ook aangezien ik haar voorgaande weken dagelijks voelde en nu ineens niet meer is het toch wat vreemd.

volgens mij is ze in winterslaap ofzo ;)

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag schatjes!!

Lekker gekletst weer :)
    Ik heb VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk...echt n vreselijke ochtend gehad op werk qua organisatie en personeel dus ben er helemaal klaar mee.
    Gelukkig hoef ik volgend jaar pas weer ;)

Deel Deze Pagina