Ik zou het inderdaad even afwachten Zeeb...ze zeggen natuurlijk niet voor niks bedrust hoe rot het ook is. Morgen met de VK overleggne en kijken wat zij te zeggen heeft....
Lijkt me toch dat dat wel moet kunnen Zeeb? Bedoel je maakt je dan toch niet druk oid? En eventueel kan je misschien tussendoor een uurtje gaan liggen bij je ouders? Niet gezellgi maar als dat de enige oplossing is
@Mams: hmmm dus toch weer teveel gedaan? Denk er nou om!! Hup op de bank jij en don't move a muscle! Ja ben ook heeeel benieuwd wat het is.. zal echt wel even met m'n oren staan te klapperen als de echoscopist meisje zegt hihi Maar maakt verder echt niet uit! Wat shoppen betreft: Wil vast een start maken met de uitzet, dus hydrofielluiers en wat rompertjes en weet ik het wat.. gewoon... leuk... En nog een positiespijkerrokje want die van mij kan ik nu echt niet meer aan en draag ze veel. @Zussie: haha superleuk! En was de kerststol nog lekker? @Noos: ohhh heerlijk meid! En nu lekker klussen in de babykamer! Ben benieuwd!! @Dreamer: wat leuk vandaag pretecho! Veel plezier met gluren @Zeeb: dat klinkt goed! Ik hoop echt ZO dat het allemaal helpt! Zou zeker je vk even bellen over de kerst.. geen risico's nemen als het niet nodig is..
Zeeb, ik zou morgen even de CTG afwachten, en anders in het ziekenhuis even vragen hoe ze denken over die gourmet? Misschien zeggen ze wel dat je dat gewoon lekker moet doen! Ze zeggen idd ook niet voor niets bedrust, als je daar je meisje weer mee aan de praat krijgt is het wel de moeite toch. Je hebt haar vandaag wel een keer gevoeld dus das al meer dan de afgelopen dagen! En anders bij je ouders op de bank, dan ben je er iig even uit en dan laat je iemand anders je vleesjes braden, haha! (p.s. hebben ze ook mini-slavinken?) Ik heb ook zin om te shoppen... Yaaaaaaaaar!
oh zussie, altijd fijn zo'n meevaller op je bankrekening! en ja er zijn mini slavinken, natuurlijk want daar ben ik dol op hahah ben trouwens benieuwd of ik morgen wel die ctg krijg, moet morgenochtend weer terugbellen maar als ik haar vandaag voelde dan was morgen niet nodig,en kon ik gewoon dinsdag naar de ctg afspraak die al staat. *gaat eens kijken of hier ook al het salaris gestort is *
Nah ja...essent belde.Waarom wij overgestapt waren naar een andere leverancier.Nou,wij weten van niets..Veel gepraat,nog meer gepraat..Ze kon niet zeggen wie of wanneer dat dan geregeld was.Nou of we toch wilde blijven..jawel hoor.Moest er een nieuw contract komen,was verders niets nadeligs aan.Sterker nog,we krijgen 90 euro terug omdat we nieuwe klant worden. Welja,waarom moeilijk doen als het makkelijk kan haha Zeeb,ik zou goed je gemakje houden.,En anders eerst even overleggen idd. Babs,dat klinkt helemaal gewoon leuk ja haha.Ik wil ook weer shoppen,i love it Zussie,jaaa op naar 2012 haha..Dochter heeft op het moment echt een hekel aan alles.Sterker nog,ze haat alles. Het is de hele dag ik haat dit en ik haat dat enz enz.Heerlijk zo`n pre-puber haha
shoppen, i love it. Ik wilde die jurk van noppies kopen met die leuke kersjes voor oud&nieuw maar ik wacht er nog maar even mee voor het geval ik oud en nieuw vanaf de bank ga beleven en verder kan ik geen gelegenheid bedenken. voor je het weet is het maart spreekt ze zichzelf moed in haha
Zeeb, dan vraag je het toch morgen even als je belt? Oeoeoeoeh mini-slavinken! Zussie is jaloeoeoeoeoers! Met Aioli?
mams, dat hebben wij in februari gehad! kregen we ineens een afrekening van de oxxio ( zitten we bij ) ik bellen.. ja overgestapt naar een ander. HUH?! weet van niks. of we dan weer aangesloten wilde worden. nou graag, toen kregen we ook ineens wat terug
Ik vind dat jij die jurk gewoon moet kopen, je hebt al genoeg pech deze dagen! Je kan toch ook mooi zijn vanaf de bank? Die jurk is hardstikke leuk! Ik neem hem daarna (in maart ofzo) wel van je over, haha!
haha er is wel aioli ja, maar niet voor bij de slavinken ik sop daar altijd stokbroodjes en komkommertjes in hmm krijg er honger van wat zonde als ik niet weg mag. dan kunnen ze altijd nog hier komen en iemand mij steeds een bordje komen brengen op de bank!
ohhh en gekookt eitje in de aioli soppen ook lekker! al doe ik ook altijd een stuk kruidenboter op mn eitje haha mooi zijn vanaf de bank, ohja dat kan ook. dat heb ik vandaag niet begrepen. mijn haar zit zo ongeveer nog zoals ik vanochtend uit bed stapte
Naja je mag vast ook daar op de bank liggen toch? Waarom niet voor bij de slavinken? Je kan toch zelf bepalen waar je het op doet? Hahaha! Oh ja, nu jullie het over stroom hebben... Dat wordt natuurlijk ook nog verrekend van oude/nieuwe huis... We krijgen trouwens nog een maand borg terug van ons oude huis, ook iets om even in de gaten te houden!
Zo zie je maar Zeeb, overal is n oplossing voor! Zussie, lekker he die eindejaarsuitkering! Hier staat het al op de spaarrekening...Ga nog genoeg aanschaffen ervoor haha. Vriend krijgt helaas geen eindejaarsuitkering. Hoop nog wel op n bonus.....maarja crisis he.. Mams, wat raar! Maar wel leuk nu 90 euro terug...kunnen jullie goed gebruiken! Pff..mn lijf houdt me weer flink voor de gek laatste dagen...wat ben ik moe! En snel last van mn lijf...bah ben er een heel klein beetje klaar mee. Maar koppie op en doorgaan, tis nog langgg geen april haha! Eerst maar eens maart voor Zeeb
Apart toch zeeb..en er dan nog geld bij krijgen ook.Oxxio stond laatst wel aan de deur te schooien hier ...Husband gaat dan ook nog staan luisteren..tot ik erbij kwam.Nee bedankt,daaaaggg.Mss dat het daar mis ging haha Nah ja,90 euro extra is altijd leuk Hebben jullie honger ofzo??
Whaha, ik ben dol op een gekookt eitje... Dol op aioli.... Dol op kruidenboter... Maar de combinatie zie ik echt niet, hahaha... Ik doe wel eens kruidenboter op mijn stokbrood en dan nog in aioli dopen, haha, lekker dubbelop