Noos...wat zijn we toch ook een stelletje halve hier bij elkaar Goed naar je lichaam luisteren noos,doe ik ook altijd
nou over een week of 20 vind jij die combi vast ook heerlijk zussie Ik eet nooit sausjes bij mn vlees dat vind ik niet smaken oh wat krijg ik een honger nu en moet nog zolang wachten tot vriend thuis is en dan ook nog eens gekookt heeft. hoorde m gister de hele tijd schelden tijden t afwassen. niet zo zijn ding blijkt er was al 1 glas gesneuvelt helaas dat schiet lekker op zo. als ik hier nog tot maart lig heb ik geen servies meer over haha
Lekker hoor Zussie Zeeb, gewoon kopen dat ding Noosa, herkenbaar.. Ik kan niet eens alles in een keer doen... Dan ben ik helemaal kapot, maaro ok in etappes ben ik gesloopt daarna
ja noos inderdaad eerst maar eens maart! hallo zeg, zou wat zijn als we vanaf hier naar april zouden gaan. zolang ga ik niet wachten hoor al heb ik wel een sterk vermoeden al tijden dat ons beebje op 1 april geboren gaat worden
Lekker joh, vlees met saus... Heerlijk, dat zoute spekje om die slavink, en dan die heerlijke aioli erbij... Hmmmmmmm Wanneer nodigt iemand mij nu eens uit voor een gourmet.... Haha mijn moeder van de week: 'moet ik soms iets voor je klaarmaken? Aangezien je het de hele tijd over mini-slavinken met aioli hebt' Als ik nu toch in mijn eigen huisje woonde.... kon ik tenminste ongegeneerd gekke dingen eten...
Ohh meiden..hou op over dat eten! Ik zie alleen maar lekkere dingen voor me...... Heb ook trek in slavink met spek er omheen..lekker krokant korstje HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Zeeb,je weet maar nooit.Ons beebje komt ook in april Was nog benieuwd of je hema bestelling nog is gebracht?Ik had vandaag wel een mail verwacht dat ik m`n eerste bestelling op kon halen,maar helaas pindakaas..
Slavink/spek/met krokant korstje heeft plaats gemaakt voor n... CHEESEBURGER...ik zie ze voorbij vliegen, kan ze bijna proeven......... April wordt babyboom dan!! Ik heb ook heel erg t gevoel dat ik "overtijd" ga lopen. Lijkt me zowiezo raar...tegen die tijd dat het zomaar kan beginnen...
oja mams, hema was er gister, vriend zag savonds een briefje in de bus liggen dat het pakketje bij de buren lag. heb de hele bel niet gehoort maar anders was ik er toch niet voor naar beneden gesprint hoe leuk ook haha Zussie, als we nou eens gaan gourmetten op jou housewarming-ik ben zwanger-feestje ( oeps nodig ik nu mezelf uit haha )
Zeeb, ook ik roep al vanaf het begin... Dat ons kleintje of 1 april of 13 april komt.. De tijd zal het leren hihi
oh cheeseburger, dat kan er hier ook wel in hoor het is nu maar goed dat ik niet veel mag lopen anders zat ik alweer met mn neus in de kast te graaien naar iets lekkers
Nou dat werd tijd ook zeg Gister ging husband met zoon onze dochter ophalen bij een vriendinnetje en meteen naar de winkel.Ik dacht mooi,kan ik ff chillen op de bank. Viel bijna in slaap..ding dong..de bel..2 hysterische honden.Ik dacht laat maar gaan,honden stil..Weer ding dong,honden weer hysterisch. Ik mezelf van de bank af slepen..naar de voordeur sjokken..honden nog steeds hysterisch.Staat er een ventje met de traverse,fijne feestdagen mevrouw. Ai,slechte timing..dus ik zei alleen van het zelfde,dankjewel
die waren hier gisteravond ook vriend zei ook, JA BEDANKT, HETZELFDE HE en ik zo, wat heb je gegeven ? hij zo , hoezo gegeven? ik heb niks gegeven, heb de krant gekregen haha sukkel, geen idee onder welke steen hij leeft
Cheeseburger met aioli! Ook lekker! Nou Zeeb, das eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee! Moet jij wel kunnen/mogen zitten tegen die tijd! Ik zal binnenkort eens een datumprikkertje maken Als jullie er wel mee kunnen leven dat mijn huis dan echt nog niet af is! Heb dan nog mn kleine meubeltjes er in staan, dus dat wordt tafeltjes en stoeltjes lenen maar met een kleedje er overheen wordt best gezellig toch! Ik moet trouwens nog maar zien wie van jullie er echt gaan komen misschien past het wel gewoon aan mijn tafel, haha! Zie ons al zitten met al die dikke buiken!