Ik had gister niks in huis voor de krantenbezorger! Was mn portemonee kwijt....arm joch. Hij mocht nog een keer langs komen van me maar ben benieuwd of hij het doet...was n beetje zielig manneke
Hahah gezellig toch Zeeb!! Heel raar, heb geen van jullie irl gezien.. Maar toch voelt dit als een heel vertrouwd groepje...
Geweldig Noos.. Hier stond gister de glazenwasser voor de deur... Kd8 alleen ff dat kgeen geld in huis had.. Dus had al gevraagd of tie vandaag trug kon komen tot me ineens te binnen schoot dat vriend me gister nog geld had gegeven haha... Dus toch maar gelijk betaald
Die positieve test van vanmorgen slaat een beetje geel uit rondom het streepje.. is dat normaal? of haal ik me weer rare dingen in het hoofd
jaa zussie, dan nemen we allemaal een stoel mee om op te zitten! hmm misschien moet ik voor mezelf een ligstoel meenemen haha nee mag toch hopen dat ze dinsdag zoiezo gaan zeggen dat ik weer gewoon mag gaan leven. al is het dan natuurlijk extra extra rustig aan allemaal
noosa.. heb hem nog niet gezien vandaag heb getest vanmorgen toen hij al aan het werk was. en ik ben pas om half 6 vrij.
Pfoe maar dan nog..ben je niet helemaal hyper? Ik kon me echt niet concentreren in het begin (en nu ook niet meer hahaha)
Hahah, k moest het niet eens in mn hoofd halen zonder hem te testen Had k met mn twee negatieve testen dus wel gedaan en mn laatste ronde wist ik gewoon dat k moest wachten tot ie wakker was Gevoel klopte dus helemaal
Ik heb het gevoel dat ik de hele dag al droom. Dat het niet waar is. Zit de hele dag al een beetje dromerig voor me uit te kijken haha. Wil zo graag naar huis! maar de tijd schiet niet op
Merk echt dat ik een vergiet aan t worden ben. Stuk chaotischer, niet op woorden kunnen komen en mn vriend neemt me hele dagen (ok erg overdreven) in de maling maar ik heb het gewoon niet door! Pas na 5 min. zeg ik: je zit me weer te pesten he? En dan ligt hij helemaal in n scheur. Hormonen maken echt een ander mens van me haha!
@ dreamer. hij heeft juist altijd gezegd 'doe maar alleen en verras me maar!' dus ja.. hij zei het zelf haha
@ Zeeb. wil morgenvroeg idd nog een keer testen. heb alleen geen kruidvat testen meer. Maar nog wel van Sensitest.
Knap Missck Ik ga even een spelletje doen met m`n meisje en dan op tijd eten.Vanavond mogen ze naar school,met trotsepaps Tot vanavond hihi
sensitest is volgens mij ook wel vrij gevoelig, bij mij deed sensitest sochtends niks en smiddags wel maar dat is per persoon verschillend natuurlijk