Tot vanavond Mams! @ Zeeb. Ben benieuwd. Misschien dat ik het vanavond nog wel even ga proberen Kan manlief er even bij zijn haha. Kan nog steeds niet geloven dat het zo is..
Miss, je kunt de test wassen als hij geel wordt! Paar druppels water er in laten vallen! Gele verdwijnt dan, en rose streepje blijft staan! Sensitest hoor je verschillende verhalen over.. Zeeb, heb wel tuinstoelen enzo hoor, dus komt wel goed, haha! Alleen is niet een super gezellig huis dan, maar dat moeten jullie dan maar accepteren hoor Ik ga naar de kerstborrel!
Dus dat gele kan geen kwaad? haha. ik en mijn rare gedachten ook altijd.. Veel plezier op de kerstborrel!
Mijn test ziet er nu helemaal niet meer uit Missck.. Dus denk niet dat het veel kwaad kan Misschien gewoon sterke doorgelopen urine En tsja das dan idd zn eigen schuld Pff kheb gewoon nu al honger.. Oke oke, k geef het toe.. Komt omdat we bij de grote gele M iets eten ivm de echo vanavond.. Altijd knetterdruk die kant op..
een CB kun je inderdaad ook doen, ik had 1 dag voor NOD ook al een positief resultaat op de digitale van cb. Zussie veel plezier op de kerstborrel! Ik ga ook afsluiten, de hele dag die laptop op schoot is misschien ook niet zo goed. even nog wat slapen en dan hopen dat vriend het eten snel op tafel heeft staan! kom vanavnd nog wel even aanwaaien
Zeeb, rustig aan! Kga ook sluiten.. Even iets eten en op tijd vertrekken... Kheb er zin in Kom morgenmiddag na het werk nog wel ff spieken
Ik ben er alweer...alles al afgewassen en weer netjes haha.Toch wel fijn,meestal beginnen we nu met eten.Maar als ik dan moet koken heb ik zo`n laat in de avond gevoel hihi Dreamer,veel plezier vanavond!!!!!!!! Genietze Missck,dat gele kan geen kwaad idd Morgen ff bij de hema checken..had oa een leuk jurkje voor dochter.Zou wel leuk zijn als die voor de kerst er is
Hier ook alles weer aan de kant zo nog even mn oefeningen doen en dan ben ik klaar voor vanavond! Dreamer have fun!! Miss, ben benieuwd hoe je vriend reageerd
Joeehoee waar zijn jullie? Vriend is weer bezig met de muur en gelukkig ziet het er nu voor de 2e keer een stuk beter uit
Hey meiden... daar ben ik weer. heb vluchtig wat gelezen allemaal anders zit ik hier morgen nog te lezen haha. schrok wel even van het berichtje van zeeb... hoop echt dat allemaal goed komt meid! goed rust houden maar! missCK: een voorzichtig gefeliciteerd meid! zelf heb ik maar weer een banner aangemaakt als richtlijn... de 28e of 29 zou ik weer ongesteld moeten worden. ben echt erg benieuwd. enige kwaaltje die ik momenteel heb zijn enorm gevoelige tepels. en rommelende darmen. pff echt wachten duurt lang hoor tot je weer ongi wordt of misschien weer heel blij mag zijn.
Heey girls! Jeetje, wat zijn jullie flink aan de klets geweest vandaag! Ik had een super drukke laatste dag op het werk, maar nu heb ik VAKANTIE Zou vanavond eigenlijk gaan zwemmen, maar schoonzusje is kapot moe, dus blijft lekker thuis. Dus ik zit alweer in mn huispakkie op de bank En morgen gaan we het nieuws aan mn schoonvader vertellen Heb er echt heel veel zin in! Kreeg vandaag een mailtje via FB van een vriendin. Zij heeft al twee kinderen en we zagen haar afgelopen zaterdag in het tuincentrum. In het mailtje stond: Ik trek mn stoute schoenen aan en ga het je toch vragen, want ik twijfel er al over sinds zaterdag. Ben je zwanger? Je zag er anders uit Uhm, tja, toen kon ik mn mond niet houden Dus dat vriendinnetje weet het nu! Ze reageerde kei leuk! Vind het alleen wel jammer dat ik het haar niet persoonlijk heb kunnen vertellen, maar goed Zo, tot zover mijn ego bericht, nu nog even proberen te reageren. Ik heb wel alles gelezen, maar er waren zoveel pagina's! Zussie, ik kom sowieso op je feestje En dat van je huisje maakt me echt niet uit hoor, ik zit op de grond als het moet Haha zin in shoppen heb ik ook, doe maar een voorstel Zeeb, fijn dat je je meisje weer hebt voelen trappelen! Ben benieuwd wat de VK zegt over het weekend! Miss, ik zie hem hoor! Zonder te turen in 1 oogopslag! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de reactie van je mannetje Dreamer, veel plezier bij je pretecho en wel foto's showen he Babs, super dat je de kleine zo goed voelt! Ik zal trouwens de lijst ff aanpassen met het geslacht wat je denkt dat het wordt Mams, heb je je weer te druk gemaakt vandaag? Dat is niet zo mooi! Zit je nu wel lekker op de bank? Sorry als ik iemand vergeten ben, de rest weet ik echt niet meer
Spannend Chantej, voor je het weet is het weer testdag! Ik duim voor je! Yaar, lekker in je huispakkie! Goed begin van je vakantie
Chantej, spannend meis! Nog even en jij mag ook testen! Gevoelige/zere tepels is een goed teken, ben benieuwd meis, ik duim voor je!
Haha geeft niet Yaar! Zoveel boeiende heb ik niet gepost vandaag. Heb idd vakantie, morgen boodschappen doen voor kerst, verder beetje in huis rommelen en 's avonds bij mn ouders eten met s'ouders en daarna pretecho! Hoop dat de kleine man zich goed laat zien! Kijkt me super om de reacties van de opa' en oma's te zien
Ik hoop zeker dat het een goed teken is, de vorige keer jeukten ze echt ontzettend erg. in tegenstelling tot nu toe, kan dr niet aankomen. Heerlijk dat jullie nu vakantie hebben zeg! ben ik ook enorm aantoe! gelukkig nog 1 dag werken en dan 4 dagen vrij
Noos, ohh dus jij hebt een mooi dagje morgen! Jullie hadden voor 2d gekozen toch? Ohh lijkt me echt geweldig, de reacties van jullie ouders! Ik ga morgen ook in huis rommelen en boodschappen doen Moet mannetje morgen naar zijn werk brengen, omdat hij kerstborrel heeft na het werk. Dus moet hem om half 7 wegbrengen en daarna duik ik weer lekker mn bed in! Lekker uitslapen Chantej, ohh jij ook bijna vakantie dus, heerlijk! Wat voor werk deed je ook alweer? Nog een weekje en dan kun je testen!
Kan jij daarna nog slapen dan Yaar? Dat is lekker! Ja we gaan voor 2d, vinden dat al bijzonder genoeg...en wie zijn neus hij heeft zien we graag live haha!