ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Niet meteen, maar ik val wel weer in slaap hoor;) Ga me ook echt niet helemaal netjes aankleden en goed wakker worden hoor! Ik kom uit bed, shirt aan, joggingbroek aan, naar de auto, vriend op het werk droppen, terugrijden, kleren weer uit en terug naar bed! Duurt alles bij elkaar een kwartier ofzo:p

Haha is ook wat voor te zeggen! En 2d is inderdaad ook al bijzonder, het is sowieso bijzonder dat we zo naar ons kindje in onze buik kunnen kijken!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben series kijken! Dus ben maar half aanwezig hier;)

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik n film....ook half dus haha

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hello..ik was even marktplaatsen :p Heb een kolf gekocht,yehoeee.

Chantej,spannend! Hoop op een prachtig eindejaarscadeau voor jullie!

Noosa,gaat het nu mooier worden op de muren? Ben benieuwd hoor :D

Yara,vakantieeeeee.Daar krijg je pas een feel good gevoel van he hihi.Ahhh wat grappig en bijzonder dat je vriendin het aan je had gezien dat je zwanger bent.
    Veel plezier ook morgen met het nieuws aan je schoonvader vertellen ;)

Ja,ik was een beetje te fanatiek vanmorgen.Hoewel,het echt best meeviel..Uurtje aan de poets geweest,daarna een paar uurtjes in etappes was gedaan enz en daarna een uurtje poetsen weer.
    Tsss,ben echt een watje aan het worden :p

Ik zit al ff te zitten..morgenochtend lekker chillen.Kindjes hoeven pas om 10.00 op school te zijn en ikke pas om 12.00 :D

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Yaar, bijzonder dat je vriendin t al zag!! Nog een paar nachtjes en dan mag iedereen t weten!

Mams, lekker bezig dus met marktplaats. Is t niet onhygienisch om n 2e hands loog te hebben? Heb er echt geen verstand van hoor....

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,nee hoor...ik wil een electrische en het gaat me vooral om het motortje ;) Het stuk wat je op je borst zet koop ik gewoon nieuw,maar die kosten geen scheet en zo`n hele kolf nieuw al gauw tegen de 100 euro.Prima plan dus hihi...En het merk dat ik heb gekocht daar kan je ook zo opvangzakjes bij kopen die in de vriezer kunnen :D

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig Mams! Mn zus heeft er nl ook een dus die zou ik dan gewoon kunnen gebruiken met nieuwe opzet stukken.

Batterij is op dus ben er morgen weer!!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja hoor,dat kan gewoon :D

Ik ga ook afsluiten,zo in bed verder tv kijken.Fijne avond nog!En alvast veel plezier voor morgenavond ;)

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik kom ook nog ff aanwippen.... heb een ontzettend drukke dag gehad op mn werk, wat een stress voor de kerst..... Het lijkt wel of er daarna geen dagen meer komen ofzo..... heb snel alles bijgelezen....

Zeeb wat super dat je je meisje weer hebt gevoeld, Ben benieuwd wat de vk gaat zeggen.

Zussie hoe was je kerstborrel en je kerstgeschenk? Was het naar wens?

Yaar wat bijzonder dat je vriendin het al aan je had gezien.... Het zwanger zijn straalt dus gewoon van je af!

Dreamer hoe ging je echo? Ben benieuwd!

Noos jij morgen pretecho... geniet ervan! Wel een heel leuk idee dat de opa s en oma s mee mogen.

Mama wat heerlijk dat je morgen de dag rustig kunt beginnen.... ohh ben jaloers op je.... moet morgen weer vroeg op!

MissCK, joehoe ik zie hem ook! Alvast gefeliciteerd!

Euhh vergeet ik nu nog iemand? Wat hebben er al veel vakantie.... geniet er allemaal lekker van, ik moet morgen en dinsdag nog werken en dan zit het er voor mij ook op.... gelukkig, want ben er wel een beetje klaar mee voor dit jaar.

Hier nog steeds niet ongesteld. Ook daar ben ik nu wel een beetje klaar mee, was vandaag kotsmisselijk (neeh ik ben vast niet zwanger) dat heb ik nl. vaker vlak voor mijn menstruatie. En het was net of er een hele strakke riem om mijn buik zat... hopelijk zet het morgen wel door.... Liever niet met kerst...

Pff... wat een verhaal.... kga ook maar gelijk mn bedje opzoeken, ben zooooooooo moe! Truste allemaal!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nou wij gaan 12 jan trug.... Ze had geen zin om dr
    koppie mooi te laten zien dus mogen terugkomen :)

Lees morgen ff de rest terug...

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer08, pff die onzekerheid is ook niks!
    wat balen zeg. hopelijk heb je snel duidelijkheid

missCK, ben benieuwd naar de reactie van je vriend + je test van vanochtend! :)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zussie meldt zich ook weer even tijdens de ochtendstrijd tegen de misselijkheid...
    Wat een drama weer...
    Ik had ook zo gehoopt dat ik ook een beetje last van verstopping zou krijgen ;) aangezien ik normaal heel vaak diarree heb. Maar nee, ook dat gaat vrolijk verder....

Vanavond sinterkerst met vriendinnen..... het is alleen bij een andere vriendin want van die ene heeft haar jongste kindje een of ander kotsvirus...

En nu snel naar mn werk... bah!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorge!
    Zussie, veel plezier vanavond :D

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat leuk dreamer, vaak handjes in beeld!! haha

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tsja zo leuk vond ik dat dus alleen niet haha :p
    Echt heel jammer, kon doen wat k wilde.. Stukje lopen, op en neer springen, irriteren met mn hand... Ze bleef gewoon zo liggen... Eigenwijs ;) M'n oma ging helemaal kapot van het lachen.. Zei al tegen haar, jij hebt j eigen zeker gelijk bedacht wat betreft oppassen :p

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha lastige kindjes hebben we ( nu al! ) :p
    maar vind de fotos toch nog heel mooi geworden hoor!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dat is het ook zeker niet hoor Zeeb ;)
    Vind ze wel heel mooi :D
    Maar ben toch wel blij dat we de keuze kregen om nog een keer terug te komen.. Wil dr koppie wel eens wat duidelijker zien :D

Ik zwaai af voor vandaag en misschien wel gelijk tot dinsdag.. Vanavond wssnlijk vrienden op bezoek, morgen lekker shoppen met een van mn beste vriendinnen en dan kerst...

Dus mocht k niet meer komen..
    Fijne kerstdagen alvast meiden!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff..wat n nacht! Ben denk wel 6x wakker geworden on dan na 10 min ofzo weer in slaap te vallen
    Hadden last van muggen!! Dat verzint je toch niet....
    Maar goed, tis weer ochtend :)

Zeeb, de kleine meid nog gevoeld?

Dreamer, dus toch 3d? Jammer dat ze zich niet heeft laten zien! Gelukkig mag je nog n keer...
    Dat s dan wel weer leuk!

Miss, waar ben je?

Zussie, weer n lekkere ochtend dus voor jou...Bah!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    muggen?! zo nu nog , lekker dan! brrr

helaas ons meisje niet meer gevoeld. hopelijk deze ochtend nog want vriend is tot 12uur onbereikbaar ivm zn werk. dus hopelijk niet meer sochtends een ctg

dreamer, fijn weekend

Deel Deze Pagina