Ohja, en denk dat ik vanmorgen toen ik even rustig wakker lag te worden weer beebje voelde.. De omschrijving die in me opkomt is engels, het voelde wobbly! Duurde denk ik een minuut, maar als dat echt beeb was dan wassie behoorlijk druk hihi He wat leuk Dreamer dat je beebje je hand zo volgt!
zussie, 13dec fysio dus ben benieuwd. klinkt als een fijne werkochtend! haha wat leuk he al die namen bedenken. het is ook zo lastig. niet zomaar een keuze om te maken
Pff namen... Een ware verschrikking hihi Heel leuk om uit te zoeken hoor... Maaro m het dan ook samen eens te worden is niet altijd even makkelijk Hoop vandaag trouwens nog ff naar de kwantum te kunnen... Willen kijken voor gordijnen en die worden daar nu gratis op maat gemaakt.. Hoeven we zelf niet te klooien Vind het nu ineens alleen heel moeilijk Hebben beertjes behang en die beertjes hebben op sommige plekken blauwe dingetjes vast.. Voor een jongen hadden we dus gewoon voor aquablauwe gordijntjes gegaan... Nudenk ik maar iets van lime groen ofzo... Zooo en nu ga k me eerst ns aankleden enzo...
Dreamer Lief van je! Moet zeggen dat ik na gisteren niet lekker meer zit... Ga steeds kijken of ik geen bruin of bloed heb... Niet dat je er iets aan kunt doen als het mis gaat, maar ik wil het gewoon niet! Ben blij als er straks 5 weken staat, weer een mijlpaal bereikt.... ik leef echt met de dag hoor! Hoe zijn jullie die eerste weken ooit doorgekomen? Net kwam een collega heel belangstellend vragen hoe het met me gaat Nog naar het ziekenhuis geweest? Jaaaa maandag de 28e, maar alles was goed dus ga pas in januari terug als we het wat rustiger hebben Moeilijk hoor liegen, liefst zou ik het gewoon iedereen vertellen!
Sjonge... je zal dit maar hebben: Glucose-6-fosfaat dehydrogenase deficientie ???? dat moet ik zeker gaan onthouden?
zo dat bekt niet echt lekker moet ik zeggen haha heb zo'n enorme zin om appelflappen te gaan bakken maar hoe ongezond wil je het hebben. aangezien ik dan altijd zoiets heb van ; die moeten op
Lekker, doe mij er ook maar een... Kun je die niet meer opeten... Ik heb ook trek jonge.... heb net een koek zitten eten bij de koffie maar zit nog steeds te rommelen! Nog een uurtje, dan is het lunchpauze!
Nou plan valt af zie dat vriend gewoon alle 3 de appels maar meegenomen heeft naar zn werk en ik vertik het om weer terug te gaan naar t centrum
He balen... Iets anders maken dan maar? Perenflap? Bananenflap? Mandarijnenflap? Ik maak ze ook wel eens met kaas er in, ook lekker
kaasflap.. hm dat is nog wel eens een idee Zal ik dat maar eens doen maar blijven die ook houdbaar tot morgen dan met kaas erin ? aangezien ik de flap niet in de koelkast kan leggen want dan krijg je zo'n taai ding
Hmm nee das misschien niet zo lekker... Ik eet ze gewoon meteen op dan Maar maak wel kleintjes vaak, dus van een half plakje bladerdeeg per stuk ofzo Maar even serieus Zeeb... Was jij ook zo hysterisch de eerste weken? Ik zit nu al op te zoeken wat de kansen zijn op een miskraam, en wanneer de kans af gaat nemen enzo.. Kan ik beter niet doen he? Maar hoe krijg je dat uit je hoofd?
hmm dan dadelijk toch maar weer even richting winkel. ga wel lopen. nog gezond ook heb nou het hele pakje bladerdeeg al een paar uurtjes uit de vriezer liggen Nou ik was de eerste weken vreselijk zei vriend de hele tijd. Ik zat de hele tijd te googlen op symptomen van een komende miskraam. dingen die je wel/niet moest doen. als ik wat voelde dacht ik meteen dat het mis ging. of als de test een dagje iets minder donker was weet nog dat MvM kwam en die test was VEEL lichter dan alle andere. meteen in de stress. En dat bleef zo tot we met 7weken de echo hadden en ik een hartje zal kloppen. 2 dagen.. en dan maak je je weer druk maar de bevestiging van willen weten of er echt wat zit, en of het ook goed zit dat vond ik zo erg om daarop te moeten wachten
Ok, dan ligt het dus niet aan mij... Maar kan beter niet gaan zoeken daarnaar... wordt ik alleen maar extra onzeker van... Ik rook niet, drink niet, ben niet 35+ dus dan heb je verder geen verhoogde risico's toch ofzo... Kan beter bidden heb ik meer aan...
Zussie, das heel normaal hoor!! Onzeker blijf je denk ik toch altijd wel... Net wat zeeb zegt... Je ziet een gezond kindje, hartje kloppen enzo.. Paar dagen later maak je je weer druk... Ook ik heb net als zeeb zitten speuren op google toen ik het net wist... Kan je idd beter niet doen!!
precies en wat ik wel overal gelezen heb, als het zo is, dan had je het niet kunnen voorkomen. maar dat wachten is vreselijk. jammer dat je niet gewoon een sms kunt ontvangen ; baby maakt het prima.niks aan de hand was het maar zo
Haha ja dat zou fijn zijn Ben wel blij dat mijn testen zo knallen... Niet dat het garanties geeft, maar als ze heel licht zouden blijven zou ik me onzekerder voelen! Vandaag ook al de hele dag weer dat zandzakje in mn onderbuik en heb echt pijn in de spieren in mijn zij sinds gisteravond.... stelt ook wel gerust, er gebeurt nog iets daarbinnen! Poeh, het leven van de zwangere vrouw gaat niet over rozen!
Hahaha egt hee Zeeb... Wat mijn vk toen wel gezegd heeft.. Als het echt mis gaat is t vaak al voor de 8 wkn of voor je uberhaupt positief test... Voor de 8e week worden de organen enzo aangemaakt en als dat mis gaat volgt er vaak een miskraam...
Nou.... ik dat geval Ben ik al over de helft! En dit weekend lekker nog wat mensen vertellen... Vanavond mn zusje... Even wat positiviteit er doorheen gooien! Die mannen hebben het toch maar gemakkelijk... Die gaan gewoon naar hun werk, denken de hele dag nergens aan, en als ze 's avonds thuis komen zien ze jou en denken ze 'oja, we krijgen een kindje', vragen ze even of alles goed gaat. En dan gaan ze met de beentjes omhoog tv kijken.... En wij maar hele dagen van alles voelen en onzeker zijn...
ja precies! Gisteravond lagen we in bed en vriend had mijn hand op mijn buik. en ineens WOOOOOWWW niet normaaaaaaaaal ' Ik zo half slapend.. huh ? jaa voelde je dat???!!! euhm ja natuurlijk voelde ik dat JAA te gek! riep ie in bed haha voelde hij de baby voor het eerst tegen zn hand aan trappen zo lief hoe blij hij was