ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ah! Bedankt voor de uitleg Zussie! :) Weer wat geleerd...
    Er kan natuurlijk nog van alles misgaan op dit moment.. 3 weken is echt nog niet lang.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat klopt....
    Maar als ik nu bedenk dat ik morgen al weer 7 weken ben dan heb ik die weken toch maar mooi overleefd! Dan weet ik al bijna 4 weken dat ik zwanger ben!
    Ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan dat het mis kan gaan. Heb wel eens bruinverlies, maar dat is steeds dus dat hoort denk ik gewoon bij me en daar maak ik me nu ook niet meer druk om.
    Heb er alle vertrouwen in dat het gewoon goed gaat, de meeste zwangerschappen eindigen toch 9 maanden later in een wiegje ;)
    Mocht het mis gaan, dan zie ik het tegen die tijd wel en dan deal ik er dan mee, probeer me nu zo min mogelijk druk te maken. Maar is niet altijd makkelijk!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo de vk weer gesproken net en omdat ik gister ook een aantal keren haar voelde bewegen mag ik gewoon dinsdag naar de ctg die al gepland stond en hoef ik vandaag niet extra.

als ik haar vandaag en t/m dinsdag een aantal keren per dag voel was het volgens de vk prima en hoef ik ook niet tussentijds te bellen.

als ik me goed voel mag ik eerste kerstdag mn bedje verlaten voor het kerstdiner als ik maar op een stoel blijf zitten en verder ook echt niks doe.
    dus dat is toch wel fijn :)

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh fijn Zeeb, dat is goed nieuws. Nu maar blijven hopen dat de kleine zich laat voelen :)

Ik waag me zo naar de winkels.....ben benieuwd hoe lang ik erover doe haha

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zussie: haha geweldig :D

@Mams: ja heel fijn! En zeker omdat het voor een nieuw leventje is, maakt het toch wel heel bijzonder *zei ze emotioneel* :)

@Zeeb: nou dat is toch wel positief! Nu maar hopen dat de rust zich uitbetaald in een bewegend beebje!

@MissCk: oohhh erg he, nog zo 'vroeg' in je zwangerschap. Ik begon op precies dezelfde termijn! Maar gaat helemaal goed komen hoor, lekker van genieten :)

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, heerlijk he dat shoppen :D Je kan bezig blijven!

Oww en die eerste tijd, wat ben ik blij dat dat voorbij is..maar meiden het komt allemaal goed! Voor je het weet zit je bij je eerste officiele termijn echo :D

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd, zo lekker! Shoppen voor jezelf en shoppen voor je kleintje, hoe leuk wil je het hebben :D
    Jij ook veel plezier straks! Ook baby-shop of iets anders?

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeuj Zeeb, hoef je die mini slavinken niet te missen!
    Misschien heeft je meisje dat wel net nodig ;) gaat ze daarna ineens aan de spartel!

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kerstontbijt, lunch en diner ;) Haha...

Voor babyshoppen wacht ik weer even tot januari ;) Of ik moet nu wat heeeel erg leuks tegen komen haha!
    Maar we moeten n beetje op de kosten gaan letten ivm de badkamer verbouwing etc.

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    miss ck: gefeliciteerd! geweldig!!

en chantej ik hoop dat jij ook positief test! zou nog een leuk kadootje zijn zo het einde van het jaar!

ben blij zeeb, dat je je meissie nog gevoeld hebt!

balen dreamer van de echo. hihi lekker eigenwijssie. mag je nu gratis terugkomen dan?

gister kinderkerstdiner gehad. stond er ineens een ouder haar kind zn eten te snijden.. ( van mijn groep) dus ik naar haar toe, wilde je blijven? want dat is eigenlijk niet de bedoeling. ze wist het niet hihi. dan denk ik ja je ziet toch voor de rest ook geen ouders. margoed.
    was nog wel een druk daggie. was om half 8 begonnen, sommige kids waren btje vervelend. niet echt pauze gehad, want we gingen al de tafels verschuiven enzo. ik dacht nou ik ga geen tafels tillen enzo. ik ben zwanger:).
    en om 6 uur pas naar huis, maar was wel gezellig.
    ging ik met vriendlief nog ff filmpje kijken, cowboys & aliens.. maar 3x raden wie er in slaap viel haha.

straks naar het gemeentehuis voor informatie over geregistreerd partnerschap. en daarna shoppen voor kerstkadootjes.

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt gezellig Roos, veel plezier vandaag

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,ik ben er ook klaar voor.Moet om 12.00 op school zijn,gelukkig maar een half uurtje hihi
    Daarna even rustig eten met de kindjes en dan moet dochter om half 3 bij de zwemles zijn,spannend!
    Ze weet nog van niets,maar omdat ze deze dagen zoveel stress heeft hoop ik maar dat ze het wel gaat redden.
    Daarna waarschijnlijk naar de Mac hihi En dan weer terug voor zwemles van zoon.En daarna helemaal niets meer dacht ik zo :D

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, wat spannend voor de kleine meid!! Gaat vast goedkomen :)
    En lekker Maccen...heerlijk kan jij mn cheeseburgertje eten haha!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, druk dagje dus maar ook wel leuk!
    hopen dat het allemaal goed gaat op de zwemles, maar dat zal vast goedkomen :)
    hmm lekker mac! wij eten vandaag kip siam dus, toch nog even gezond voor de vreet-dagen van kerst :p

15. MissCK

MissCK Niet meer actief

#2195 MissCK, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
    Wanneer hebben jullie het je ouders verteld dat je zwanger was?? :)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik testte met 3 weken 2 dagen positief...
    Heb het ze met 4 weken 1 dag verteld..

Maar woon tijdelijk bij hen in dus had ook niet echt een andere keus ;)
    Schoonouders met 5 weken verteld... en alle broers en zussen ook in die week...

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij mijn ouders rond de 5 weken...ze wilden een reis plannen rond onze uitgerekende datum dus we wilden ze wel de kans geven om de reis iets uit te stellen.
    Achteraf ben ik er heel erg blij om, mn moeder is mee gegaan naar de echo toen ik bang was dat ik het kwijt was geraakt.

Schoonouders/broers/zussen en vrienden dichtbij hebben we vertelt na die goede echo, met 6 weken. We waren zo opgelucht dat het hartje klopte!!

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Helluw meiden,

Zo, ik heb de week overleefd. Ik besta nog haha

Miss ck....gefeliciteerd meid!!!! Wauw wat gaaf die test zo voor de kerst! Wat heb je het je mannetje op een ontzettend leuke wijze vertelt zeg! Nu maar wachten tot de rest het nieuws mag horen. Heb je al een idee?

Bij mij staat de taart om te versieren nu in de oven. Ik hoop dat hij lukt. Keep my fingers crossed. Er stonden zoveel maten enz dat ik maar gegokt heb op mijn springvorm maat.

Ik heb niet alles terug gelezen maar meer even gebladerd naar verhalen van Zeeb en miss.
    Zeeb wat fijn dat je je meissie een paar keer heb gevoeld. Ik zat er zo mee in mijn maag. Opzich fijn dat die ctg is uitgesteld en dat je met de kerst even je bed uit mag. Toch kan ik me voorstellen dat je ongeruste gevoel nog langgggg niet weg is. Ik hoop dat ze nog wat meer van zich laat horen/voelen. Maar toch, dit is wel iets positiefs!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, lente je hebt vakantie!!!!!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jaaa V-A-K-A-N-T-I-E!!! wat is dat toch fijn. Zitten en nergens meer zo vroeg voor uit mijn bed moeten! Ik ga zoveel slapen hahaha

Deel Deze Pagina