Wat zalig! En je hebt gewoon 2 weken, hoe lekker is dat! En daarna hoef je je mond niet meer te houden, nog beter!
hahaha wat een positieviteit. Ik had het er vandaag idd met een collega over dat ik maar een manier moet bedenken om een keer met de directeur te praten. Dat komt over 2 weken wel weer. Ook eerdaags maar eens in de stad kijken voor chocolaatjes voor op de teamtafel
Ja ik zat daar ook aan te denken... Na de jaarwisseling en de echo bij de gyn zal ik ook bij mn leidinggevende langs moeten. Moest ook vakantie aanvraag doen voor de zomer, haha, heb gezegd dat ik er binnenkort op terug kom Wil haar ook niet passeren, dus wil het haar eerst vertellen en dan de rest van de collega's. Denk dat ik maar gewoon bij haar binnen stap en de echo laat zien.... (ben echt knetter zenuwachtig voor morgen trouwens, helemaal kriebels in mn buik). En dan daarna idd of cupcakes maken met schoonzus, of iets van chocolaatjes ofzo...
jij hebt morgen die echo van je schoonzus toch? Spannend hoor Zussie! Ik ben heel benieuwd. ik heb het 1 collega vertelt en daarna moet ik de directeur even zien te spreken alleen die hopt altijd van locatie naar locatie dus zal even mailen met de tijd voor een afspraak. vakantie dagen doorgeven zou wel een ideaal moment zijn maar helaas, die staan bij ons al vast haha
Ja naja vakantie aanvraag gaat bij ons via de teamleidsters dus die opmerking stond er los van maar ik ben er gewoon de hele zomer niet, haha! Ja morgen echo van schoonzus.... ben echt knetter zenuwachtig...wat doe ik mezelf aan. Maarja, anders heb ik dat over 1,5 week dus je kunt het maar beter gehad hebben toch? Zo ik stond net even met mn bek vol tanden... Een of andere oude vent in mn spreekkamer... ik vaccinaties gegeven, dus ik zeg: 'heeft u verder nog vragen?' Zegtie: 'ja maar wel van heel andere aard. Ik heb 10 dagen geleden seks gehad en het condoom is gescheurd, waar kan ik me op SOA's laten testen?' zo, ik moest even schakelen, haha! Heb hem maar doorverwezen naar de SOA poli
haha dat verwacht je niet in jouw hoek idd. Wel goed dat die man erom vraagt. Knap. Oh joepie, de hele zomer vrij. Nou ja, ik moet ongeveer tot half juni werken . Ik mis dan denk ik 4 schoolweken. Ik denk trouwens dat je volgende week weer zenuwachtig bent haha Nog 5 dagen en dan heb ik mijn echo. Tot nu toe denk ik er niet veel aan doordat ik aan het werk ben maar ik denk dat het de komende dagen anders gaat worden. Gelukkig valt kerst er nog in voor de afleiding. Nu is mijn buik ook weer aan het rommelen. Bovenin voel ik een zeur. Niet irritant maar wel aanwezig. Ik at gister bij mijn collega die het weet. Dat ik op stond om weer naar school te gaan zei ze al...je moet je vest erover heen doen hoor. Hij is echt mega hahaha Die denkt dat als ik over 2 weken terug kom van vakantie, dat ik dan tonnetje rond ben haha.
Ehm, mannetje moet tot 3 uur werken, en dan gaan we daarna die kant op. Schoonzus kan gewoon bij het echo apparaat, dus geen vaste tijd... Voor of na het eten (ik denk voor, dan heb ik het maar gehad ) Denk inderdaad ook dat ik over 1,5 week weer zenuwen heb.... Het ging heel de tijd goed, maar nu het ineens morgen is voel ik hem toch wel. Ben zo bang dat er niets te zien is! Ik heb ook een wijde soepjurk aangetrokken vandaag want als ik iets straks aantrek zie je het echt! Maar het is ook wel dat je het weet hoor... Want zat gisteren op de kerstborrel op te letten, en veel jonge meiden hebben wel een bolle buik aan het eind van de dag Maar ik heb zelfs in deze jurk nog het idee dat mn buik er doorheen steekt, haha. Zal vanavond eens aan mn vriendinnen vragen... Naja, nog eventjes, dan hoeven we er geen geheim meer van te maken! Lijkt me zo raar als iedereen het weet! Nu heb je toch heel de tijd het idee dat je stiekem loopt te doen
Hallooo Dreamer, toch wel echt mooie foto's! Fijn dat jullie in januari nog een keer terug mogen! Fijne kerstdagen! Zussie, ohh die misselijkheid! Ik hoop dat het snel wegtrekt! *proest* Mn fanta kwam bijna door mn neus eruit toen ik dat verhaal las over die giraffe geniaal Spannend, morgen je eerste echo! Komt helemaal goed meis! Ik ga het ergens halverwege januari pas aan mn baas vertellen, als mn salarisonderhandeling achter de rug is *nog meer fanta door mijn neus* whahaha die man met die SOA's! Wat kom jij toch tegen de hele dag Noos, bah muggen! Wel vreemd, nu nog! Miss, gefeliciteerd meis! Dat is een mooie streep! En leuk hoe je het aan je mannetje verteld hebt! Wij gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen, ben dan dus 7 weken. Volgend weekend vertellen we het aan de vrienden, nadat we hopelijk een mooie echo hebben gehad Mams, whaha uitslapen tot 7 uur Ze was zeker helemaal trots op zichzelf Heel veel succes voor je meisje! En smakelijk bij de Mac Babs, tja, blijkbaar straalde het van me af Ze zei dat twee andere vriendinnen van mij aan haar gevraagd hadden of ik zwanger was.. Het was ze blijkbaar toch opgevallen dat ik vrijdag met de housewarming geen alcohol had gedronken. Maar toen had een andere vriendin gezegd, neeee joh, ik heb haar zatderdag nog zien drinken! (volgens mij was ze zelf een beetje dronken, want ik heb geen druppel gehad zaterdag) Maar ik denk dat de meeste niet raar op zullen kijken als ze het horen Zeeb, super dat je niet extra aan de ctg hoeft en dat je zondag lekker mee mag gourmetten! Roos, jij hebt een lange dag gehad gister! Maar zo te lezen was het wel gezellig Shop ze! Lente, jeeeeeuj VAKANTIE Ik heb vandaag ook al tot 11 uur geslapen, het was nodig blijkbaar Pff, ik ben ook blij als ik niet meer stiekem hoef te doen! Vandaag lekker boodschapjes gedaan en het huis gepoetst, nu zit ik lekker op de bank met een salmiaklolly En kom ik er niet meer vanaf tot ik moet gaan koken en mannetje op moet halen van zijn werk. Vanavond naar mijn schoonvader! Heb net de cadeautjes allemaal in zitten pakken, maar ik heb foto's gemaakt, post ze zometeen
Morgen overdag dus ook nog zenuwen Zussie. Duurt dan nog een tijd voordat die echo er komt ook al mag je niet klagen want je hebt hem nu al eerder. Ik heb hem ook pas om 14.45uur Ik vind dat zo laat haha. Het liefst om 8uur die dag. Ze zei nog bij mij...wil je vroeg of laat. Ik zei al doe maar vroeg. Dit is dus vroeg Laat was 16uur haha Wanneer weet iedereen het bij jullie? Yaar toch handig dat die vriendin wel genoeg op had want die maakt het verhaal van een zwangerschap minder geloofwaardig voor je haha Dat giraffe verhaal heb ik gemist geloof ik.
whahahaha jummie Heb hieronder een link, dan kun je zien welk fruit soort die week bij je kind past Pregnancy Week-by-Week - Week 6 - TheBump.com Die van mij is al een framboosje. het voelt als een meloen in mijn buik haha