ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Noosa. zit me net te bedenken dat het ook niet echt betrouwbaar is. heb namelijk op 22 december positief getest (licht) met kruidvat 2v5. dag daarna met sensitest, dag daarna ook met sensitest. misschien als ik vandaag weer een kruidvat 2v5 test doe, dat die wel weer donkerer is... heb natuurlijk verschillende testen gebruikt

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou goed kunnen! Dat nog maar proberen dan :)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missck, sensitest was bij mij hier ook erg vaag altijd hoor. sochtends bijna niks te zien, smiddags wel een donkerdere streep. maar kv was echt 10x duidelijker

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

aaah thanks zeeb! :) rij ik even naar de kruidvat haha

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Mams, gefeliciteerd voor je dochter! Wat goed van haar! Mag je terecht trots op zijn:D

Noos, de verliefdheid straalt van je berichtje af:D Ga zo even je kleine man bewonderen!

Miss, inderdaad kunnen verschillende merken testen verschillende streepjes geven. Als je nog door wil blijven testen zou ik dat met hetzelfde merk doen. Bij mij bleven de zw&kids ook lichter dan de KV. Maar je bent hartstikke zwanger hoor!

Zeeb, hoe is het met jou vandaag? Overleef je het allemaal een beetje?

Hier gisteravond het nieuws tegen mijn schoonvader verteld:D Vriend gaf hem het cadeautje, hij pakte het uit, moest echt drie keer het kaartje lezen en toen kreeg hij echt een enorme grijns op zijn gezicht:D Geweldig! We werden meteen uitgebreid gefeliciteerd en hij bleef maar zeggen: Ik word weer opa, ik word gewoon twee keer in 1 jaar opa:D
    Heel gaaf dus! Straks om half 3 gaan we naar mijn schoonmoeder. Ga met haar een gerecht koken voor het kerstdiner, we gaan lekker gourmetten en natuurlijk aan haar het nieuws vertellen! Mn schoonzus, haar vriend en de kleine zijn er ook, dus gaat helemaal goed komen!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, ohh wat een moppie! Snap dat je helemaal verliefd bent! Kan niet wachten tot we die van ons ook zo kunnen bekijken!

Zussie, hoe was het gister? Wat had je uiteindelijk voor cadeautje ertussen gedaan?:p

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,ahhh wat een leuke enthousiaste reactie van je schoonvader :D En straks weer het nieuws vertellen,leuk leuk :D

Wij doen voor elkaar cadeau`tjes onder de boom,kindjes vinden dat helemaal geweldig.Ze hebben dan ook fanatiek voor ieders iets uitgezocht en beide kwamen ze met het idee om ook iets voor de beeb te kopen.Zo lief ..
    Nu bedacht ik me vanmorgen dat het ook wel heel erg leuk zou zijn als ik iets namens de beeb voor hun koop.En dochter wil heel erg graag een zweepje voor de paardrijles.Ik denk dat beeb daar hoge punten mee gaat scoren haha.Goed plan dacht ik zo haha.

Net meteen gaan halen,erg leuk.Even bij de kruidvat geshopt..de kaarsen zijn bijna op hier en dat kan niet met kerst he :p Was wel lekker even eruit alleen en nu weer even niets.Goed bezig,al zeg ik het zelf :D

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, ja, heb er ook alweer zin in:D Is zo leuk om het zo vaak te mogen vertellen;) Dat is dan weer het voordeel van allebei gescheiden ouders hebben, we kunnen 4x gaan vertellen dat moeder/vader opa of oma wordt:D

Ahh wat lief van je kindjes! En wat supergrappig dat je een cadeautje koopt namens de beeb! Haha echt geweldig en denk dat je kindjes dat echt super vinden! Wij doen verder geen cadeautjes met kerst, alleen voor mijn schoonmoeder hebben we nu met zijn allen (vriend en ik, schoonzus en vriend en zwager) een nieuwe fotocamera gekocht. Met al een kleinkind en 1tje op komst moet ze wel mooie foto's kunnen maken:D

Ik zit ook ff lekker alleen op de bank. Vriend ligt nog in zijn bed te meuren. Hij had gister kerstborrel van het werk en bij schoonvader heeft hij er natuurlijk ook een paar gedronken op het goede nieuws, dus hij was een beetje dronken gister:p We lagen ook pas rond 2 uur in bed, dus heb hem nog maar ff laten liggen. Als hij er over een half uur maar uitkomt, want om half 3 moeten we bij mn schoonmoeder zijn:p

*mjammie, salmiaklolly:D*

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Is ook leuk om het vaak te vertellen :D Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.Je schoonzusje weet het ook nog niet toch?
    Leuk idee,een nieuwe camera ;) En handig ook,zo`n oma die volop foto`s maakt haha

Ohh dat is nog eens uitslapen zeg haha..ben jalours :p Mss ga ik zo ook maar een dutje doen,anders slaap ik vanavond bij All you need is love al.Is ook zo ongezellig hihi

Fijne kerstavond iig :)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, nou ik niet:p Ik kan echt niet zo lang slapen, ben om 11 uur opgestaan en toen lag ik al bijna een uur wakker:p

Is zeker leuk, we vermaken ons ook prima:D Mn schoonzus weet het inderdaad ook nog niet. Wel bijzonder, bij haar was het de vierde ronde raak (derde ronde ook, maar werd een MK 2 dagen na NOD) en bij mij ook de vierde ronde:p En waar ik trouwens pas achterkwam, onze kleine is verwekt op de eerste sterfdag van vriends oma.. Ofja, als mn berekening klopt natuurlijk:p

Haha dut ze en een fijne kerstavond!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee girls!

Even een bliksembezoek want ik moet nog snel boodschappen doen en dan tas inpakken voor naar schoonzus en zwager te gaan!

Was super leuk gisteravond....
    We begonnen pas om kwart voor 10 met dobbelen dus moest al die tijd mn mond houden :)
    Ik had dat shirtje van de Hema er in gedaan met 'hello, I'm new here!'
    Dus ergens halverwege de cadeau's kwam dat ding tevoorschijn...
    Zegt de vriendin die het uitpakt: 'Hee, wat leuk, dat is voor T'.!'(vriendin die op curacao woont en zwanger is)
    Dus ik zeg: 'nee hoor, dat is voor mij!'
    Was het echt even een paar seconden stil...
    Zegt een ander: 'Wat zeg je nu??????????????'
    Weer een ander: 'Ben je zwanger????'
    En daarna was het WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH sprongen ze allemaal bovenop me, hahaha, en hebben geproost met jip en janneke champagne, had die vriendin die het al wist meegenomen. Ze vonden het allemaal super leuk maar wel jammer dat ik niet mee kan naar curacao voor de bruiloft, maarja dat is niet anders!
    En ze begrepen wel dat ze nog even hun mond moeten houden, dus dat komt goed!

En nu ga ik er snel vandoor!
    Ik sms Yaar en Dreamer08 na de echo!

x

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

nou deze is geloof ik aardig donkerder dan de eerste
    kruidvat test van 22 december.

deze heb ik net gedaan. en zit natuurlijk nog steeds 2 dagen voor NOD

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yaar,dat is ook wel heel extreem nu nog slapen.Maar voor mijn gevoel zou ik dan m`n slaaptekort inhalen van een heel jaar :p Hier is het meestal 7 uur of eerder..uitslapen is tot 8 uur met een beetje geluk,dus in die zin ben ik wel jalours :D

Oh wat zullen ze allemaal blij zijn Yara..en wat gaaf ook,straks schelen je neefje en jullie beeb helemaal niet veel.In het begin lijkt dat wel,maar al snel niet meer.Wat zullen ze veel aan elkaar hebben ;)

Wat dat betreft is dat hier wel jammer,ik ben de enige zwangere.M`n schoonzus heeft wel 2 kleintjes,maar wonen ver weg.En ik weet dat m`n zus ook graag een derde wil,maar haar nieuwe vriend komt ook van verder weg.Dus die zullen we die kant in gaan verhuizen.

Zussie,bijna echo time!Succes en veel plezier!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meissie! Oohh wat een toffe reactie! Heeeeel veel plezier alvast en ik ben benieuwd, geniet er lekker van meis!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Miss, haha dat zit wel goed meis, hij wordt volgens mij mooi donkerder! Anders ff de twee testen onder elkaar leggen en een foto maken?

Mams, haha dan snap ik het wel:p
    Nee klopt, onze beebjes schelen 10 maanden:D Ben ook echt heel benieuwd of mijn neefje er een voetbalmaatje bij krijgt of een poppenmaatje:p

Dat is inderdaad wel jammer. Een vriendin van mij stopt binnenkort ook met de pil (die vriendin die het al geraden heeft) en ze is tot nu toe twee keer de eerste ronde zwanger geraakt (ofja, de eerste keer soort van door de pil heen) dus ik ben benieuwd! Als ze weer zo vlug is zijn we nog lekker samen zwanger:)

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nou, mannetje is inmiddels beneden, dus we gaan naar mn schoonmoeder. Fijne kerstavond allemaal en ik post ff via de telefoon een berichtje namens Zussie!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, dat ziet er goed uit!

Mams, wat leuk die kado's! Veel plezier vanavond!

Yaar en Zussie, wat een super leuke reacties
    Yaar, veel plezier vanaaf :)
    Zussie, succes bij echo! Maar komt helemaal goed!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks Yaar!
    Ik heb het nummer van dreamer inmiddels ook dus dan zien jullie wel wie als eerst kan posten ;)
    Heel veel plezier meissie met vertellen, wat heerlijk dat je straks je mond niet meer hoeft te houden!

Boodschappen zijn in huis. Handvat van het tasje brak natuurlijk midden op straat....grrr...al mn spullen rolden overal heen.

Haha, mijn moeder net: HOU OP over mini slavinken met aioli. Ik ga het volgende week voor je maken, ik word helemaal gek van je :p
    Mogen het ook rundervinken zijn?
    Dus ik zeg nee, slavinken met zo'n spekje, en ze moeten mini zijn :p
    Maar nu heb ik geregeld dat we oudjaarsdag gaan gourmetten. Mijn moeder moet dan werken, maar dan doe ik wel boodschappen en alles klaarmaken.
    Krijg ik eieieieieieieeindelijk mijn slavinkjes met aioli!
    Yessssss!
    Moet alleen van mijn moeder zorgen dat mn vader niet te veel eet dan, haha!

En nu ga ik nog heel even mijn oogjes dicht doen voor we gaan, want ben behoorlijk moe.
    2x om half 1 naar bed in 1 week tijd kan ik echt niet meer aan!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Noos wat fijn dat je je mannetje zo goed in beeld hebt gekregen! Wat kun je dan genieten he van die beelden. Nu maar wachten tot het echte moment dat hij in je armen ligt.

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oh zussie spannend, je echo! veel plezier!
    en wat een leuke reactie van je vriendinnen!
    irri dat je tasje brak!
    hihi jeej eindelijk je slavinkjes:)

yaar, wat een leuke kadootjes, had ik nog niet gezegd:)

wat een knappe dochter mams! supergoed hoor!

ik heb vandaag nog een speurtocht in de stad gehad naar een grote dobbelsteen. bedacht me gister ineens dat we die wel nodig hebben.
    niet gevonden, dus nu maar een kleine dobbelsteen.
    ik heb wel opdrachtkaartjes. ( we gaan het sinterklaasspel doen, nu dus ff kerstspel:) )

hele fijne dagen allemaal!

ik ga me zo klaarmaken en dan hebben diner bij mn schoonouders + de rest van de familie.

Deel Deze Pagina