ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha,daar vergeleek ik het ook niet mee :p

Zoon gaat bij dochter op de kamer logeren,nog geen rust in de tent denk ik :D Ik ga afsluiten...lekker chillen met husband en beebje die me zit te kietelen (het zijn geen schopjes iig haha)...

Ohh,het dak gaat eraf boven haha

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    straks komen ze huilend naar beneden haha ruzie;) Wel gezellig bij elkaar logeren. mochten wij ook altijd.

Ik ga ook stoppen, all you need kijken.

tot morgen!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie smste net, hartje klopt!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha zie nu dat dreamer me al voor was;) fijne avond meiden!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, goed nieuws voor Zussie wat super!!

We hebben heerlijk gegeten...nu even op de bank en zonde kroeg in. Ben benieuwd hoelang ik dat vol hou haha...

Jeetje meiden, ik ben zo gelukkig kan er wel van huilen haha!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden, vrolijk kerstfeest!!

Ik heb opeens geen misselijkheid nu. Goed, wat niet is kan nog komen maar toch vind ik het vreemd. Het zal toch niet opeens na een week alweer stoppen? Vannacht ook al gedroomd dat ik kramp kreeg en dat het weer mis ging. Ik zal toch blij zijn als ik woensdag duidelijkheid krijg. Soms word ik gek van mezelf. Nu overdag gewoon weer lekker genieten en vanmiddag bij s.ouders het nieuws vertellen. Nu eerst heerlijk in badjas hangen op de bank. Heerlijk.

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden.

Vrolijk kerstfeest!

Lieve lente, misselijkheid kan opeens weg zijn hoor!
    Ik hoop voor jou dat t heel snel woensdag is!
    Geniet van t blijde nieuws wat je mag vertellen!

Zeebje, he is t met jou en mini Zeeb?

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, een hartje wat fijn!!! en.. 1tje? :)

Ik kom net thuis vanuit het ziekenhuis, vannacht een paar keer wakker geworden van harde buiken dus vanochtend 7 uur meteen de vk gebelt. om kwart voor 8 waren we in het ziekenhuis.
    De ctg zag er wederom goed uit, maar nog steeds weinig activiteit, en waarom? geen idee
    er is niks raars te zien, alles ziet er goed uit
    dus strikte bedrust, mag helemaal niks meer
    dinsdag opnieuw ctg, woensdag de groeiecho
    maar vooral rust rust rust!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    wat ben je toch een lieverd Noos!

Zit je nog op je roze wolk? Lekker blijven zitten hoor!
    wat zijn bij jullie de plannen voor vandaag?

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh zeeb wat moet dit moeilijk zijn. Is het niet vroeg voor harde buiken of is dat in dit stadia normaal? Opzich nog steeds fijn dat die ctg niks geks aan geeft maar kan me voorstellen dat het je ook onzeker maakt. Vanavond en morgen met kerst toch niet aan tafel zitten. Dan moeten ze maar bij jou aan bed komen dineren. Sterkte meis!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach lieve Zeeb, wat een rotbegin van de dag
    Gelukkig dat op de scan niks te zie is!
    Maar wat een nare situatie zeg :( hoop dat je ondanks je bedrust toch iets mee krijgt van het kerstfeest al is dat natuurlijk niet t belangrijkste! Knuffel voor jou!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja harde buiken is natuurlijk niet goed, vooral niet omdat ik de afgelopen dagen al zoveel rust gehad heb,
    normaal is het toch een teken van teveel gedaan hebben.
    maar zolang alles er verder goed uitziet kunnen ze niks doen

we hebben het hele kerst diner maar geschrapt, ook geen bezoek thuis ontvangen. beter is nu echt rusten en zo min mogelijk om me heen. wil geen risico's nemen.
    jammer van kerst maar ons meisje gaat natuurlijk voor :)

wil jullie wel allemaal hele fijne kerstdagen wensen!!!!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente, ik zit nog steeds ergens boven op n wolk ja!
    Na 23 weken zwangerschap heb ik eindelijk zoiets can: wat is t mooi wat wij mee maken en geniet ik er echt van!
    Klinkt raar misschien maar eerst de spanning van t bloedverlies en daar achteraan gelijk de ziektewet in en acceptatie van mn lijf....
    Hopen dat mn gevoel ook zo blijft!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn samen zijn nu is ook t belangrijkste!
    Sorry Zeeb voor mijn eigen blije bericht hier boven....
    Niet erg tactisch van me..

Knuffel!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn kerstfeest allemaal! En in het bijzonder een dikke knuf voor zeebje...Dit is natuurlijk niet zoals je het van te voren bedacht had.Idd maar strikte bedrust houden,wat moet dat moet maar dan mag het evengoed balen zijn.
    Sterkte zeeb..hoop dat je dinsdag en woensdag goede berichten krijgt.

Lente,ahh die twijfels dan.Het kan zo wisselen,ik had dat met m`n boobs.Waren ze ineens niet meer zo vol en gevoelig,dus paniek.Je wil gewoon dat het hetzelfde gaat,verandering lijkt voor je gevoel niet goed te zijn.Maar je hormonen schieten alle kanten in en het kan echt de ene keer anders zijn als de andere keer.

Noos,ahh heerlijk je berichtjes :) Lekker van genieten ;)

Kids lagen gister al snel ieder op hun eigen kamertje :p Dochter heeft toch wel behoefte aan op tijd gaan slapen,zoon alleen niet.Dus dochter helemaal sjaggie haha.:p
    Wij hebben iig toch een relaxte avond gehad,ik ben heel all you need wakker gebleven haha.

Vanmorgen was het weer vroeg (6 uur)..maar toch nog wel uit kunnen rusten tot acht uur.Daarna gegeten en cadeau`tjes uitgepakt.Zo gezellig,kindjes deden rustig aan.Ze vonden het net zo leuk om een cadeau voor een ander te pakken als voor zichzelf.En trots dat ze waren op hun zelf uitgezochten cadeau`tjes.Zooo lief!
    Dochter had voor mij het tijdschrift MAMA uitgezocht (want daar stond met gouden letters MAMA op geschreven en dat vond ze zo bijzonder haha) en zoon een laptophoesje.Van husband dove voor in bad,i love it.De beeb heeft ook leuke dingetjes gekregen,oa een prachtig muziekdoosje...Ohhh die is zooo sweet :D

Nu heerlijk genieten,2 super tevreden en dankbare kindjes die helemaal happy zijn.Echt lieverds zijn het ;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Noos, voel je niet schuldig hoor! he nee dat is nergens voor nodig :) natuurlijk ben je heel blij en gelukkig, logisch toch:)

dat het hier wat minder gaat wil niet zeggen dat ik niet heel blij ben voor jullie en zo hoop dat alles goed gaat met jullie en de beebjes!

mams, klinkt als gezelligheid gisteravond en vanochtend bij jullie! wat fijn :)

hier is vriend terug in bed. heeft nauwlijks geslapen vannacht door mijn wakker zijn. kon geen houding vinden,10x in en uit bed om te plassen. werd er zelf gek van :D

17. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge lieve meiden!
    Kom even snel voorbij zeilen om jullie allemaal een heel fijn kerstfeest te wensen! Een bijzondere kerst met veel beebjes in buikjes, en voor de meiden die nog vol spanning afwachten hoop ik gewoon dat deze wens maar heeel snel in vervulling mag gaan!
    Lieve Zeeb: nog steeds spanning dus, hoop dat je ondanks alles een beetje kunt genieten!
    En Zussie: gefeliciteerd meissie, een kloppend hartje!! Geniet op je wolk!
    Nou meiden, tot na de kerst!!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, even vanaf mijn telefoon, dus heb niks teruggelezen. Een heel fijn mooi kerstfeest voor jullie! Dat alles maar goed mag gaan en 2012 het jaar van ons allemaal wordt, en in het bijzonder voor de meiden die nog wachten op het in vervulling gaan van hun wens!

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    een knuffel voor zeeb! jeetje al in het ziekenhuis gezeten.. wel fijn dat er niks ernstigs uit de ctg kwam! nu maar hopen dat de bedrust helpt.

jeej zussie! wat leuk, een kloppend hartje!! ben blij voor je!

wat een mooie taart lente!

jeej dreamer nog niet ongesteld, beter! op welke cyclusdag zit je nu?

wij hebben gister heerlijk kerstavond gevierd. eerst lekker gegeten en daarna het sinterklaasspel. ( is idd met dobbelen en 1 is nog een gooien of een opdracht, enz. ) een paar hadden het nog nooit gedaan, en iedereen vond het hartstikke leuk, we hebben echt gelachen!
    we zijn heel erg verwend, van mn smoeder een nieuwe camera gehad! en zo'n ketting met een balletje voor als mn buik wat groter is. en nog meer babydingetjes:)

vanmiddag naar het circus en uit eten.

veel plezier nog iedereen!

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik heb weer buikfoto's in mn album gezet! ik begin nu toch wel echt een buikje te krijgen haha.

Deel Deze Pagina