ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja roos, je gaat t nu zien ja leuk!

Mams, klinkt heerlijk en gezellig jullie ochtend! Geniet van de komende dagen!

Yaar en Babs, jullie ook lieverds!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,leuke foto..je ziet echt verschil met de vorige buikfoto :D En wat gaaf,een camera gekregen!

Zeeb,dat is ook lastig als je zo rustig aan moet doen.Dan heb je toch ook niet echt iets om moe van te worden ;)

Wij hebben een heerlijke lunch gehad.Ik heb extra insuline gespoten,maar ben nu zo extreem moe dat ik vrees dat m`n suiker toch nog te hoog is.Over een kwartiertje prikken,dan weet ik het.. Toch wel lastig,diabetes en kerstmis ;) Morgenavond eten we bij mijn ouders ook een uitgebreide broodmaaltijd...mss dat ik morgenmiddag dan ook maar ff op een bakkie kwark moet teren.

Net toen de kids boven aan het spelen waren met husband over de naam gehad.Voor hem staat het vast,sinds ik met deze jongensnaam op de proppen kwam is hij overtuigd.En ik vind hem ook super mooi,alleen vind ik het nog wennen om hem hardop uit te spreken.En zeker na naam van dochter en zoon.Dus straks flink heen en weer gekletst over de naam en dan denk ik echt jaaaa dit is hem.Het is denk ik omdat het nog niet zo is als naam van dochter en zoon,maar dat zit er ook al zo in.Kan me nu geen andere naam bij dochter of zoon voorstellen.En dat gevoel moet ik nu ook nog ff krijgen bij deze beeb..
    Ik en de namen he :p

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams wat zijn de namen van je kids dan ? volgens mij heb ik daar echt eens overheen gelezen :)
    lastig met je suiker, zeker met deze dagen
    het is vaak toch eten, eten, eten
    en alles is ook te lekker om te laten staan. gelukkig maar 2(of 3:p) dagen om kerst te vieren!

Ik kreeg me gisteravond toch nog een zin in oliebollen haha
    het is maar goed dat die nergens te krijgen zijn op kerstavond anders had ik vriend ze laten halen :p

hang nu nog steeds in bed, wat een gezelligheid.. ahum
    vriend is even naar mijn ouders,
    bijpraten en wat vlees meenemen wat we vanavond hier maar bakken. Lullig, hadden zoveel in huis gehaalt, maar ze begrijpen het natuurlijk wel hoor :)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ahh,m`n suiker was idd nog te hoog.Tja..gisteravond hadden we als "bijzonders" toastjes..Moet kunnen een keer denk ik dan..
    Vanmorgen een schaaltje kwark en als lunch een broodmaaltijd.Tussendoor pak ik niets,ik eet pas weer bij het avondeten.Maar dat is gourmet en ook weer niet heel bevordelijk.Nah ja,alles is gewoon teveel nu qua eten.Het is niet anders...Ik zit nu aan het water om de suikers weg te spoelen :p

Wel balen dat het eten bij je ouders niet door kan gaan.Het is niet anders,maar snap dat je het liever anders had.
    Oliebollen zin,hahaha..ook lekker fout haha.Gewoon die zin bewaren tot oudjaarsavond..Heb je iets om naar uit te kijken,duhhh.

De namen van m`n kiddies noem ik hier niet omdat ze niet veel voorkomen.Zit je inmiddels niet op facebook? Daar staan ze wel haha

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ohh en toen op facebook stond ik met de topic Ik ben trotse mams van ... en .... :D Even graven in je geheugen haha

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh graaf graaf hahah heb geen idee :D

ik ga me vermaken met een boek en dvd's deze kerst en vriend met zn playstation. weer eens wat anders
    volgend jaar kerst niet meer met zn tweeen :)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb wat vervelend...
    Zullen we even ruilen? Kheb tog geen zin om gzellig te doen ;)
    Ben gwn booooos :$

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    boos met kerst? dat is niet goed he :)

maar ruilen, nee , gun het niemand in deze situatie te zitten, ook niet voor even ;)

hopelijk hebben jullie allemaal een fijne kerst!
    hier vanuit bed een filmpje gekeken, veel harde buiken dus ik blijf in bed ;)

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm vreemd dat je met zoveel rust alsnog last van harde buiken hebt meid!!
    En nee gun het ook niemand hoor, maar was er vanmiddag zoooo klaar mee dat k met alle liefde een paar uurtjes in bed had gelegen zodat jij ff gezellig had kunnen doen ;)

Uiteindelijk is t nog wel gezellig geworden gelukkig...
    Gelukkig heb jij je ook nog een beetje vermaakt meid!

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

dag dames.

druk hé zo met de feestdagen haha.
    heb bijna geen tijd voor ZP. :)

hier trouwens even een testrijtje.

het wordt maar niet donkerder om de 2 dagen.
    zit vandaag op mijn NOD.

bovenste foto:
    1e test 22 dec.
    2e test 24 dec.
    3e test vanmorgen 26 dec.

onderste foto:
    2e test
    3e test van vandaag

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden!

Fijne kerst allen?

Ik wel...gister zo druk geweest dat ik se kleine man bijna niet heb gevoeld, gelukkig vanmorgen wel weer....
    Verhaal van Zeeb zit toch erg in mn hoofd. Hoe is het met jou Zeebje

Miss, hij lijkt wel iets donkerder hoor! En zowiezo niet lichter!!

Pff....heb keelpijn...deze gezellige drukke dagen vergen toch n hoop energie...dus nu even op de bank met dekentje, even relaxed voor we weer verder kerst vieren.

Fijne dag vandaag meiden!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missck, inderdaad niet donkerder maar ook niet lichter, dus dat is een goed teken in ieder geval :)

noos, fijn dat het zo gezellig geweest is.
    Hier gaat het redelijk. verveel me natuurlijk enorm en baal dat ik niks leuks kan gaan doen maarja het is niet anders.
    Voelde haar gister niet, vanochtend ook nog niet maar hoef pas dinsdag terug tenzij ik ineens ergens nog last van krijg ( pijntjes, dingetjes etc )
    want de 2 ctg's zijn goed, en van elke dag een ctg ga ik haar toch niet sneller voelen.

moest op mijn eigen gevoel afgaan zeiden ze, als er iets mis is dan krijg je vaak vanzelf een ongerust gevoel.
    dus voor nu morgen om 1uur maar weer terug

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang de ctg's maar goed zijn inderdaad Zeeb!
    Gaat je vriend weer mee morgen? Of is hij zowiezo vrij deze week? Hoop t voor je...is wel een stuk gezelliger natuurlijk

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja hij heeft een weekje vrij, omdat we zoiezo ook al woensdag de groeiecho krijgen
    donderdag op kraamvisite, als de ctg en groeiecho goed zijn ga ik daar wel gewoon heen, het is een uurtje en ik wil er toch ff uit om de kleine te bewonderen:)

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O fijn Zeeb!
    Kraamvisite van je nichtje he..zou wel gezellig zijn als je daar idd heen kan!
    Vermaak je jr nog een beetje met films en boeken etc.?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee lieve meiden!

Allemaal een heel vrolijk kerstfeest gewenst!
    Mijn buddy ;) heeft het al doorgegeven,het hartje van ons kindje klopt! Zo fijn en bijzonder! Ik heb alleen maar gebiologeerd naar dat scherm liggen staren, kon er wel naar blijven kijken!

Ik heb een kort filmpje van de echo.... we hadden eigenlijk even een goed filmpje moeten maken maar we waren alle drie een beetje uit ons doen, haha, dus het is niet zo'n goed filmpje maar je kunt wel even het hartje zien! Schoonzusje hoor je op een gegeven moment zeggen 'dit is het hoofdje van het kindje', dat klopt niet, dat is het dooierzakje. Ze zei het de hele tijd goed, behalve op het filmpje, haha. Ze was ook een beetje zenuwachtig ;)

24122011007.mp4 - YouTube

Ze kon nu niet beoordelen of het er 1 of 2 waren, maar ze zag maar 1 vruchtzakje dus als het een tweeling is, is het een-eiig. Maar we hebben nu maar 1 hartje gezien dus gaan uit van 1.
    Maar zoals je ziet was de echo niet heel scherp, je kon niet goed contouren van het kindje zien enzo. Volgens schoonzus zien we dat volgende week wel beter!

Zeeb, wat balen voor je zeg! Hoe is het vandaag met je? Hoop zo dat het allemaal goed gaat met je meisje!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu!!
    ZUssie, helemaal super!!
    Zeeb, das makkelijk gezegd maar als je dr al minder voelt ga je toch ook twijfelen lijkt mij?

Hier weinig plannen vandaag.. straks verjaardag en vanavond lekker filmpje pakken :)

Gisteravond kleine meid wel errug goed gevoeld.. Net voor t eten... Moest gewoon anders gaan zitten...

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heee meiden,

Tis ook rustig hier geweest tijdens de kerst.

Zeeb wat ontzettend balen voor je dat je nu niet weg kunt, maar zoals je al zei: mini zeeb gaat nu voor alles. Toch vreemd hoor dat je haar maar niet voelt en dat er niks te zien is. Hopelijk voel je haar weer snel!

Zussie, wat moooooi dat filmpje! Kan me voorstellen dat jullie allemaal helemaal onder de indruk waren!

Voor de rest vlieg ik er weer snel vandoor, maar wilde hier toch ff snel spieken. Worden om half 5 bij de kerstborrel verwacht (toch fijn dat ik die nog gewoon mag:p) en daarna met heel de familie eten.

Lente hoe was de reactie van je familie??

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo meiden, we kunnen weer lekker bijkletsen, de feestdagen zijn weer voorbij!

Zussie, Wow Wow wat mooi en bijzonder!! Heerlijk gevoel!

Yaar en lente, ben zooooo benieuwd naar alle reacties!!

Miss, hoe is t met jou en de testen?

Dreamer08, leuke kerstborrel gehad en genoten van je drankje? Nog niet ongi?

Mams, jij de dagen goed doorgekomen met je suiker?

Babs, dreamer, roos en chantej....ook genoten van de kerst?

Zeeb, hoe is t met jou?zenuwen voor straks?

Volgens mij heb ik iedereen toch? Zo niet....excuses!

Mijn mama komt zo behangen en dan is t klaar!! Meubels erin, boom ophangen en lekker doppen en inrichting :) heerlijk. Dan kan ik ook goed kijken wat we nog nodig hebben etc.
    Volgende week maken ze al n klein begin met badkamer.. elektra etc...kunnen nog wel douchen dan gelukkig. Maar hoe eerder hoe beter denk ik maar!

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaaaa girls!
    Zo de feestdagen weer voorbij! Ik vond het gezellig, maar ben eerlijk gezegd ook wel een beetje blij!
    Je wil toch zo normaal mogelijk doen, met alles mee eten en mee doen...
    Dat ging goed tot gisteravond :p
    Ik stond mijn zus te helpen in de keuken met het voorgerecht, en ineens ga ik zweten, alles gaat draaien, kotsmisselijk.
    Mannetje stond ook in de keuken dus die vroeg: 'lieverd wat is er?'
    Toen kreeg ik uiteraard een lekkere huilbui erbij :p
    Ik was gewoon zo moe van het sociaal doen en meedoen, en alles maar opeten omdat ik het zielig vond dingen te laten staan. Uiteindelijk wel aan tafel gegaan maar tegen de tijd dat we toe waren aan het toetje (mijn eigen gang) kon ik echt niet meer op mijn benen staan (of op mn stoel zitten).
    Dus daarna meteen naar bed gegaan. Maar ben dus een beetje dik over mijn grenzen heen gegaan. Gelukkig heb ik een avonddienst vandaag dus kan ik een beetje rustig opstarten. Maar voel me nog steeds flink belabberd. We gaan het zien!

Hihi, mijn broertje heeft een foto van een mini slavink met aioli op mijn facebookpagina gepost, haha, grappenmaker!

Jullie kerst verder nog leuk geweest?
    Yaar en Lente, ik ben benieuwd naar alle verhalen over de reacties!

Deel Deze Pagina