ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    En toen was kerst 2011 alweer voorbij.Time flies! We hebben het erg gezellig gehad,eerste kerstdag vooral relaxed gedaan.Spelletjes gedaan,kindjes wii`en,gourmetten.Echt een typische eerste kerstdag hier haha.Gister bij m`n ouders geweest,m`n zus was er ook met kindjes en vriend.Dochter is daar met ene neefje blijven slapen en zoon is hier samen met andere neefje.Gaat goed allemaal :D

M`n suikers...tja..dat is echt heel erg slecht gegaan.Ondanks dat ik echt goed opgelet heb (geen tussendoortjes,klein ontbijtje).Ben er dan ook helemaal gesloopt van en tot gisteravond laat helemaal hyper in m`n hoofd.Erg lastig als je tegelijk zo moe bent ;)
    Vandaag maar in de overleefstand,ik zou het liefst niet meer eten en alleen maar slapen vandaag.Maar husband gaat zo weg,dus dat gaat hem niet worden helaas.

Zussie,ahhh dat filmpje..leuk!!!Idd niet heel scherp,maar toch duidelijk het hartje te zien.Super fijn!
    Voor jou was het ook ff een beetje veel van het goede dus..Prob eer maar goed uit te rusten voor je moet gaan werken.

Zeeb,vandaag weer een ctg toch?En morgen de groeiecho,heb je die in het ziekenhuis? Dat ze dat vandaag toch erbij doen zou je dan denken.

Noosa,leuk!!! Hoe is de muur met glasvlies behang geworden? Plaats je foto`s als het klaar is? Genietze van het inrichten,dat zijn de leuke dingen om te doen ;)

Missck,je testje is toch positief.Ik geloof echt niet dat hij nu nog donkerder hoeft te worden hoor :)

Dreamer08,hoe was jullie kerst?

Dreamer,hoe kwam het dat je boos was? Daarna wel weer gezakt?

Lente en Yara,hoe is jullie nieuws aangekomen??

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

ben heel blij voor je zussie dat de echo goed was!!
    balen dat je niet lekker werd! dan merk je maar weer dat hormonen veel met je doen he.

leuk noos, dat het kamertje bijna klaar is!
    wij gaan binnenkort ook maar eens de plannen maken.

ik heb een leuke kerst gehad, 1e kerstdag naar het kerstcircus in den bosch en uit eten geweest en gister naar mijn ouders geweest, vriend kon niet mee want die moest werken.

jullie ook een leuke kerst gehad?

vandaag lekker relaxen en mn schoonmoeder gaat nog een foto van mn buikje maken. ( in anne geddes stijl)

jullie nog plannen?

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    balen mams van je suikers, en je had nog wel zo je best gedaan!

mooi dat jullie een leuke kerst hebben gehad!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,ik ben super benieuwd naar je foto`s.Kom je ze wel showen? Was het circus leuk?
    Relaxze vandaag,ik doe vrolijk met je mee :D

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb, hoe was je ctg vandaag? Minizeeb al wat actiever?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    rustig hier nog steeds :)

ctg was wederom goed, geen gekke dingen maar ook weinig activiteit te zien.
    Morgenochtend de groeiecho , misschien blijkt daaruit iets waarom ze zo rustig is.
    verder hele dag door harde buiken maar alles zit nog netjes dicht en meer rust nemen dat dit kan ik niet dus niks aan te doen op het moment.

sorry voor de ego berichtjes en weinige reacties op jullie, heb er gewoonweg vandaag de puf niet voor, sorry meiden!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Zeeb, maak je om ons niet druk!!
    Jij en de kleine zijn het belangrijkste.
    Gelukkig dat er niks uit de ctg-scan kwam...maar die harde buiken zijn wel raar!
    Hoop dat de echo ook goed is! Hoelaat moet je daarheen?

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb, idd om ons neit druk maken meid!
    Hoe laat mag je morgen? Tsja en als je nu alleen maar rust kan je idd niet meer doen meid!

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb vervelend meissie! Hoop dat er niks geks morgen uit de groei-echo komt. Maar op zich ook wel fijn als ze een oorzaak kunnen vinden voor het weinige bewegen!

Hier moeten jullie me maar door de avond heen praten hoor meiden...
    Ik voel me al de hele dag vreselijk belabberd, en nu heb ik er ook nog bloedverlies bij :(
    Gisteren al best veel bruin, maar dacht dat het door het vrijen kwam, maar nu is er ook af en toe wat rood bij :(
    Ik weet het allemaal niet meer...

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heeeey girls!

Ik heb jullie gemist:D

Zussie, aahhh wat leuk dat filmpje! Ik heb ook echt zin in vrijdag! Wel rot dat je je niet goed voelde:( Lekker rustig aan doen maar de komende dagen.. Na vrijdag kunnen we onze shopdate plannen;)

Lente, hoe waren de reacties bij jou? Ben benieuwd! Morgen je eerste echo, spannend!

Zeeb, fijn dat de CTG goed was, maar raar dat ze nog steeds niks kunnen vinden. Hopelijk is de groeiecho morgen ook goed, want zo de hele dag bedrust houden is ook maar niks.. Kun je niet een bedje beneden opzetten ofzo? Dat je in ieder geval wel tv kunt kijken enzo en wat aanspraak hebt?

Miss, je testen zijn mooi hoor! Bij mij werden de zw&kids op een gegeven moment ook niet meer donkerder. Lekker gaan genieten meis, je bent hartstikke zwanger!

Noos, ohh fijn dat het kamertje af is! Ben benieuwd naar de foto's!

Mams, rot dat het met de suiker niet zo goed gegaan is:( Hopelijk wat meer stabiliteit nu de feestdagen weer voorbij zijn. Gaat het met je meisje ook goed nu alle stress een beetje achter de rug is?

Roos, ook mooie kerstdagen gehad zo te horen! Ben benieuwd naar de buikfoto's!

Dreamer08, haha jij ook druk zo te lezen, had je nou 1 of 2 weken vakantie?

Dreamer, een drukke meid daar dus, super!

Zo, nu heb ik volgens mij iedereen gehad, anders sorry!

Hier hebben we echt een super kerst gehad! Vrijdag dus bij mn schoonvader, dat had ik al verteld. Zaterdag naar mn schoonmoeder. We zouden de cadeautjes pas na het eten doen, dus van te voren vroeg mn schoonmoeder al waarom we met de auto waren enz. We hadden afgesproken dat we overdag een gerecht gingen maken wat ik mee naar huis moest nemen, dus dat als excuus gebruikt (pannen moesten mee naar huis). Na het eten het cadeautje gegeven, maar voor ze het uitpakte zei de vriend van mn schoonzus: 'Dat is een spandoek waarop staat dat je weer oma wordt!' Echt vreemd, want hij wist het niet! Dus iedereen helemaal blij, schoonzus zat helemaal te glunderen en schoonmoeder ook! Daarna een wit shirt aangetrokken waar ik ' Hallo Oom!' op had gezet, en het zo tegen mn zwager verteld (zit in Hongarije). Hij moest huilen, kei schattig!

Daarna op eerste kerstdag eerst naar mn vader. Hem het cadeautje gegeven, eerst zag hij eruit alsof hij een hartaanval kreeg en daarna ging hij huilen! Was helemaal in shock, want had het echt niet aan zien komen!

Daarna naar mn moeder. Ook daar het cadeautje gegeven, waren echt helemaal blij en door het dolle! Daarna hetzelfde shirtje voor mn broertje gebruikt (zit in Tenerife) en ook hij begon flink te huilen (miste de familie sowieso al erg, dus toen kon hij zn tranen niet meer inhouden) en toen ging mn moeder ook huilen:p Maar ze zijn helemaal trots, want 's avonds hadden ze een feest bij kennissen (in het dorp waar ik voorheen gewoond heb) en daar hadden ze helemaal trots verteld dat ze opa en oma werden:D

Tweede kerstdag zijn we eerst naar mijn oma gegaan om het nieuws te vertellen en daarna hadden we kerstdiner met de hele familie van mn moeders kant. Had mn oma een gedichtje voor laten lezen aan tafel, was zeer geslaagd! Gisteravond nog naar onze stamkroeg geweest (eerste kerstdag ook) en het begon flink op te vallen dat ik geen alcohol dronk. Vandaar dat we het gister ook tegen onze vrienden verteld hebben. De reacties waren super en helemaal blij! Een vriendinnetje kwam vandaag al een cadeautje en een kaart brengen, kreeg babyshampoo en buikcreme! (ze heeft zelf ook een enorme kinderwens, maar studeert nog) Echt super lief!

Dus, nu moeten we alleen morgen nog even naar de opa en oma, en opa van vriend om het te vertellen en dan weet iedereen het!

Wat nog het meest frappante is: Op eerste kerstdag kreeg ik een smsje van de vriend van mn schoonzus: Augustus wordt een dure maand. Blijkt de vriendin van zijn broer ook zwanger en evenver als ik! Dus niet alleen de vader en moeder van mn vriend worden twee keer in een jaar opa en oma, maar ook de schoonouders van mn schoonzus!

En nu zit ik even lekker op de bank:D Ben even wat films aan het downloaden, er komen straks vrienden eten en lekker bankhangen, dus vanavond ben ik niet hier..

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat leuk Yaar!!
    Zussie, wat vreemd.. Is het echt helderrood of meer oud bloed? Kan best zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is he meid!! Anders gewoon even met je VK overleggn? Kijken of je misschien eerder voor controle kan komen? Zo kan je niet blijven zitten natuurlijk... (en tjsa oke, dan misschien maar ff toegeven dat je al stiekem hebt gekeken en dat toen het hartje gewoon netjes klopte enzo)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, he meis:( Weer bloedverlies.. Dat kan ook best door het vrijen komen hoor! Geknapt vaatje ofzo.. Je hebt toch geen kramp en geen stolsels? Heb je veel bloed?
    Komt goed meis, dikke knuffel! Dat bloedverlies moet gewoon eens ophouden bij jou!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou gisteren echt veel bruin, dus dat was wel oud... en ik dacht dus dat dat van het vrijen was, baarmoedermond beetje gevoelig ofzo...
    Nu af en toe helder rood er tussen, maar maar weinig hoor.
    Heb verder geen krampen, wel af en toe wat felle steken.
    Mijn zekere gevoel na de echo is weer volledig de grond in geboord...
    Voel me zo ellendig! Volgens mij als mannetje me straks komt halen barst ik meteen in janken uit. En ik moet nog een heel avondspreekuur draaien en kan me morgen ook echt niet ziek melden want dan staat mijn collega alleen...

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meissie, je moet wel echt even aan jezelf denken hoor! Als het niet gaat morgen, moet je niet gaan!
    Kan me voorstellen dat je zekere gevoel weg is, anders morgen even de VK bellen? Misschien mag je dan wat eerder komen.. Of de gyn bellen..
    Anders kijk nog even een keer naar je filmpje! Er is echt een mooi hartje te zien en dat bloed betekent waarschijnlijk echt niks!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar dat hartje kan ook ineens stoppen....
    En je kan vast ook een mk krijgen terwijl er wel een hartje klopt...

Ik ga natuurlijk al over minder dan een week naar de gyn, en denk ook niet echt dat ze wat voor me kunnen doen. Is toch afwachten...

Ik zit echt elk kwartier op de plee, word helemaal gek hier...
    Wil in mn bed liggen met de deken over mijn hoofd...

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Klopt, maar daar moet je echt niet vanuit gaan meis! Kun je niet lekker naar huis gaan? Op het werk zitten wordt je toch niet beter van.

En ik zou hoe dan ook wel even bellen en je zorgen uitspreken! Ook al kun je misschien niet eerder terecht, ze kunnen je misschien wel wat geruststellen..

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee kan niet weg hier, we zijn maar met zijn tweetjes en je mag niet alleen staan....

Hmm ja... misschien is het morgen wel weer over joh..

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Komt wel goed meissie *Knuffel*..

Vrienden zijn hier, dus ben voor het grootste gedeelte afwezig.. Kijk tussendoor nog wel ff..

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaar wat n super leuke reacties!

Lieve Zussie....bel morgen de vk als t nog zo is. Puur om jezelf uit de onzekerheid te helpen
    Ik weet hoe je je voelt en je bent echt opgelucht als je de vk hebt gesproken!
    Succes met werken vanavond en denk aan jezelf!! Stress is zeker niet goed voor jou en de kleine!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zeeb wat fijn dat je CTG weer goed was. Ben wel heel benieuwd naar je groeiecho. Hoop echt dat alles goed is met mini zeeb.

Wat een leuke reactie allemaal Yaar! Iedereen was er dus erg blij mee. Wat lief dat je zwager en broer moesten huilen.... Mannen zijn ook best kwetsbaar:p

Mams wat leuk die logeerpartijtjes met neefjes/nichtjes. Fijn dat het ook goed gaat met je suiker.

Zussie je moet wel voorzichtig doen met jezelf! En niet altijd alleen maar anderen denken. Kan me ook voorstellen dat het bloedverlies je nu onzeker maakt. Anders gewoon ff bellen hoor. Waarschijnlijkt vertelt de vk je dan gewoon dat er niks aan de hand is.... Ik denk ook dat het best door het vrijen kan komen. Jij was altijd al heel gevoelig.... dus grote kans!

Roos wat leuk fotoos in Anne Geddes stijl.... Show je ze ook?

Noos het begin is er dus bij jullie, al een hoop rommel of valt het mee?

Lente is er nog niet weer geweest?

Weet niet meer wie het vroeg.... maar ben idd nog niet ongesteld. We blijven het afwachten.

Deel Deze Pagina