ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Noos & Dreamer, morgen om 8.45 , dus gelukkig erg vroeg
    want zie er toch wel tegenop!

Zussie, hmm rood bloedverlies is natuurlijk niet fijn maar kan inderdaad ook een gesprongen
    adertje zijn

Yaar, wat leuk al die reacties! nu kun je het er ook over hebben tegen iedereen!

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

dag meiden.

heb even geen tijd om terug te lezen.
    jeetje wat een gedoe al die feestdagen haha. :D

wou even laten weten dat ik gisteren niet ongesteld ben
    geworden.. Yaaaay! :D haha.

heb nog steeds last van een beetje krampen onderin
    mijn buik, de hele dag door. Maar dat is vast normaal :)

Ook pijnlijke borsten gekregen..
    Morgenvroeg doe ik nog één keer een Kruidvat test. :)

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
    Ga morgen even alles teruglezen! :)

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zeeb: fijn dat er niks geks uit de ctg kwam, maar snap dat je het spannend vind voor morgen. ik denk aan jullie!

@ yaar: wat een leuke reacties! blijft leuk dat vertellen:)

@ zussie: vervelend dat je bloedverlies hebt, maar je zegt dat het weinig is, dat is wel een goed teken. anders idd morgen even de vk bellen.

@lente: hoe is het met jou?

haha wat ik had vandaag, vriendlief moest met de kerst werken, en deze week zou die vrij zijn. dus ik dacht vandaag ook. zegt ie ineens ik ga naar mn werk om half 2. ik he, je bent toch vrij? nee zegt ie vandaag nog en dan ben ik vrij. ik oh oke haha. btje miscommnicatie :p

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo meiden, fijn om hier weer even te zijn en hier weer bij te lezen. lees; lekker lui zitten op de bank;)

Zo te lezen heeft iedereen heerlijke kerstdagen gehad?! Wat gaat de tijd snel voorbij.

Zussie wat naar dat je steeds bloedverlies hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dat je toch wel heel onzeker moet maken. Als je het niet vertrouwt, trek aan de bel he! Maar bedenk ook dat een hartje wat eenmaal klopt ook niet zo snel meer zal stoppen met kloppen.

Miss wat fijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, geloof in je zwangerschap!

Dreamer...ook nog geen bloed...you go! Ik duim voor je dat het zo blijft. Dat zou toch wat zijn...wat een mooi eind van 2011 zou dat wezen.

Yaar, wat een ontzettend leuk vertel weekend heb je gehad! Ik kreeg helemaal een brok in mijn keel (hmm, het zullen de hormonen wel zijn) van de reactie van je broer op de computer. Zijn reactie op het shirt zeg maar. Wat ontzettend leuk! Opgelucht nu iedereen het weet?

Afgelopen zondag waren we bij mijn schoonouders. Daar aangekomen zaten we gezellig ff een koppie te doen maar het wachten was voor ons nog op mn zwager en schoonzusje. Die moesten nog komen. We begonnen net aan een spel toen ze binnen kwamen. Eerst even teuten enz. Hun gaven een cadeau aan schoonouders en toen konden wij hem inkoppen. 'Oja, wij hebben ook nog een kerstcadeau'. Mn vriend gaf hem aan mijn s.moeder. Ze pakt hem uit en ziet een boekje van Dribbel. Ze kijkt er eens naar en de andere ook. Dus mn vriend zegt 'die kun je volgende kerst aan je nieuwe kleinkind voorlezen'. Toen was het ohhh echt?, echt waar? Mn schoonzusje vroeg 'ben je zwanger?' haha ze waren heel blij! Oma vertelde meteen dat ze wel wil oppassen enz. Leuke reacties dus! Daarna met eten gewoon de tiramisu kunnen laten staan want nu begrepen ze het haha

2e kerstdag haalde mijn ouders ons op op naar mn zus te gaan. In de auto een banaan gegeten want in de ochtend kreeg ik er niks in. Daar aangekomen was ook nog niet iedereen compleet dus wachten op mn broertje en zn vriendin. Die kwamen om 12.30 maar toen gingen we net eten en konden we dus niet de taart halen. Na het eten gingen we een tocht door DenHaag doen die mn zwager had uigedacht. Toen konden we dus nog steeds niks zeggen. Uiteindelijk waren we om 17uur terug en ik rammelde van de honger haha. Mn zwager ging naar boven om de score van de quizz te berekenen. Wij al boven vragen, kom je, ,we hebben koffie en gebak. 'ja, ik kom zo.' anderen zeiden al, 'zet die taart maar op tafel, dan beginnen wij alvast'. dus ik al 'oh, dat komt wel als iedereen er is. Wel zo leuk'. Dus nadat zwager terug was van boven ging hij aan de keukentafel zitten om verder te tellen en wij zaten in de woonkamer. Dus ik zei al hardop. Ik zal de taart erbij halen. Kom daar maar bij zitten.(ondertussen 18uur) Dat ik met de taart binnen kwam zag je ze kijken (mn schoonzusje had gevraagd naar de kleur van de taart en wat ik gemaakt had. Ik had alles beschreven behalve de ooievaar haha) dus zij kijken, mn moeder kijken...'wat zit er nou voor vogel op? Een pinguin?' Mn zus stond op en begon naar me toe te rennen en springen en juichen...'jaaaa gefeliciteerd, ik word tante!'
    (krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan terug denk. Ik jank niet snel maar alleen bij het vertellen elke keer weer hahaha) dus mn moeder 'he, ben je zwanger? echt, ben je zwanger? nah, nah'! Oh het was zo leuk om het te vertellen. Broertje blij, schoonzusje blij, opa blij haha. Mn vader kwam later nog een tijd met me knuffelen. Zo blij. Vandaag terug in de auto ook. Nou, en dachten we dat wij allemaal een klein leuk aardigheidje mee hadden. Tegen jullie kerstcadeau kunnen we gewoon niet op!

Dus, allemaal hele leuke reacties en ben blij dat ze het weten.
    Mn zus gaf vanmorgen een cadeautje. Een rompertje met een uiltje erop. Hier zegt ze, kun je die alvast in het uilen kamertje hangen.

Vanavond zou mvm komen maar ze had geen oppas dus komt ze morgen.
    Morgen ook de echo. Ik had verwacht zenuwachtig te zijn maar tot vandaag nog geen tijd gehad om zenuwachtig te zijn. Veel te druk.
    Vanmiddag wezen kijken voor een nieuwe auto en denk dat we er een hebben. Hij rijdt heerlijk! Donderdag de knoop doorhakken.

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    MissCK - met die testen van je wordt je echt niet meer ongesteld... ! :)

Ohh Lente wat een heerlijk verhaal om te lezen. Wat leuk dat je je familie dan zo blij kunt maken! Leuk dat je zusje gelijk de link van de taart snapte!

6. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    wat leuk lente!
    en veel plezier met de echo morgen!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jij ook Roos!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos en lente, veel plezier bij de echo!
    hoelaat moeten jullie ?
    Ik ben om 8.45 al dus gelukkig erg vroeg. dan zit ik niet de hele dag in spanning :)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb, Roos en Lente, super veel succes bij de echo vandaag! En vooral voor Zeeb ook sterkte meissie! Gelukkig lekker vroeg, ik hoop dat alles goed is!

Lente en Yaar, zo leuk die verhalen van het vertellen en de reacties! Heerlijk toch als mensen het weten? Straks weet gewoon de hele wereld het, lijkt me zalig....

Hier vanmorgen alleen licht bruin. Maar dat heb ik al bijna dagelijks dus daar maak ik me niet zo druk om. We gaan het zien vandaag! Weet niet wie er vandaag zijn, vanmorgen zijn we maar met zijn tweetjes maar misschien kan ik als ik echt niet lekker ben vanmiddag wel naar huis.

Mannetje liep net op me te zeiken 'wat ben je nou toch allemaal aan het doen?'
    Blijkbaar moet ik me aankleden en mijn spullen pakken zonder geluid te maken en zonder te kotsen, en dan ook nog het liefst met het licht uit. Mafkees. Hij kan de hele ochtend in zn nest blijven liggen en dan op mij gaan zeiken voor dat kwartiertje dat ik even aan het rommelen ben. Mannen...

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Rois en lente veel plezier!
    Zeeb, succes straks!
    Zussie, rood al weg? Waren t trouwens van die kleine slierrtjrs?

Vriend heeft hier gister voor t eerst heel duidelijk beebje gevoeld :)
    Morgen weer controle! Ben benieuwd!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dreamer het waren niet echt sliertjes...

Wat leuk dat je vriend de beeb echt gevoeld heeft :)
    Lijkt me zo gek voor een man.... dat dat helemaal buiten je eigen lijf gebeurt allemaal...

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    alweer thuis, hoofdje loopt 2 weken achter op groei,
    buikje en bovenbeentje kwam ze uit op 27.2 en 27.3 , dus iets minder dan een week
    het was nog allemaal binnen de norm dus geen vervolg onderzoek nodig, en moet het volgende week verder bespreken met de vk.

verder nog extra alles nagekeken, geen gekke dingen.
    Kindje ligt wel in een onmogelijke houding om echt goed te kunnen bewegen. echt rechtop in mijn buik ligt ze. dus voetjes in mijn kruis en hoofdje echt omhoog.
    daardoor zou het kunnen dat ze minimaal beweegt, hopelijk draait ze snel!

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zeeb hopelijk ligt het idd aan de onmogelijke houding.... Wie weet draait ze snel! Fijn dat de achterstand meeviel en er geen gekke dingen te zien waren..... Toch wel weer een geruststelling. Doe nog maar fijn rustig aan!

Roos en Lente veel plezier bij de echo, spannend!!!!

Zussie... mannen.... zucht.... Als jij weg bent kan die zo weer verder maffen. Niks van aantrekken hoor, zo ken ik er ook één....

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 10... ohh fijn!!

Dreamer wat mooi dat je vriend de beeb ook gevoeld heeft. Lijkt me wel heel mooi!

Zeeb mooie profielfoto trouwens!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb wat fijn dat er verder niks geks was!
    Hopen dat je meisje snel een beetje gaat draaien en dan meer bewegingsruimte heeft. Wat zal jij schrikken zeg, als ze zich ineens helemaal omdraait, haha!

Ben benieuwd naar de echo's van de andere meiden!
    Hebben jullie hem vanavond pas?

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo ben ook ontwaakt en moest van mezelf eerst iets eten en het bed in de was gooien voordat ik hier mocht zitten. Misschien is dat een stok achter de deur om wat te doen;)

Ik heb heerlijk geslapen tot 9.15uur. normaal lukt dat nooit maar nu ik zwanger ben wel. Heerlijk. Was ook echt helemaal gaar na die feestdagen.

Zeeb wat fijn dat die echo niks verontrustends aan gaf. Je meisje heeft wel een bijzondere houding idd. Ik zie haar al helemaal voor me staan in je buik haha.Ik snap ook dat je op die manier weinig ruimte over hebt om te bewegen, zeker als je voeten beneden vast zitten. Ik hoop dat ze eerdaags gaat draaien en dat je haar dan ook meer gaat voelen.

Ik heb mijn echo om 14.45uur. Dat ze belde zei ze...wil je vroeg of laat? Ik zei al, doe maar vroeg. Nou, dit was de vroege tijd :(:$ Ze bedoelde de vroege tijd van de 2 dagen die ze nog over had.
    Ik ben nog niet heel zenuwachtig, misschien dat dat straks nog komt. Wel een gek idee als ik anders nog 2 a 3 weken had moeten wachten.

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Gelukkig lees ik wat goede berichten op deze morgen!

Zussie, fijn dat het bloeden gestopt is! Meid wat kan het je onzeker maken he!
    Hoop dat je lekker naar huis kan vandaag, even aan jezelf denken meis!

Lente, wat een fijne en lieve reacties!! Hoe voelt het nou om te vertellen? Erg onwerkelijk of niet?
    Lekker he uitslapen! Maar daar is vakantie ook voor!
    Succes vanmiddag bij de VK, ik ben benieuwd! :D

Roos, hoe is de fotoshoot geweest?

Miss, begint het al een beetje door te dringen? Hihi, wat een mooi kerstkado he :D
    Houden jullie het nog voor jezelf of gaan jullie het al vertellen aan iemand?

Mams, lekker aan het relaxen? Wat kunnen de kerstdagen dan aan je vreten he (goh..leuke woordspeling :p )

Zeebje, fijn dat alles goed was bij de echo! Ook dat je nu weet hoe het komt dat ze niet veel beweegt.
    Moet je nu nog wel je rust houden? Sorry als ik het blijf vragen hoor...maar soms ben ik het even kwijt!

Yaar, lekker aan het genieten van je vakantie?

Dreamer08, jij ook nu vakantie he! Lekker zeg :D Geniet er maar van.

Dreamer, wat heerlijk dat vriend de kleine nu ook kan voelen!
    Heb jij ook dat je buik op sommige plekken hard is? Volgens mijn VK kan je dan dus gewoon voelen waar de kleine ligt.
    Bizar he!

Chantej en Babs, hoe is het met jullie meiden?

Zoooo ik heb me toch lekker uitgeslapen! Tot half 11! Dat is echt langgg geleden!! Moest van mezelf blijven liggen toen vriend eruit ging..ben nog zo moe van de kerst.
    Nu voel ik me gelukkig weer wat beter :)
    Verder vandaag lekker weinig doen.....heeerlijk!!

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pffff ja daar denk ik ook wel eens over na...
    Dat je tot 10 of 11 weken zou moeten wachten, lijkt me vreselijk!

Hier zojuist weer een stipje bloed gesignaleerd...
    Die vent van mij kan de pot op, er wordt niet meer gesekst! Ik heb helemaal geen zin in die onzekerheid!
    Ik ben alleen maar constant zenuwachtig of het niet meer wordt!
    Het is echt maar een heel minimaal stipje hoor, maar toch. Elk bloedstipje dat ik zie, is er 1 teveel!
    Laten we hopen dat dat kind van mij zich heeeeeeeel goed ingraaft daarbinnen!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Zussie....mijn kindje zit ook nog heel goed binnen he! Ik had zelfs op een gegeven moment zoveel bloed dat ik aan een MK zat te denken!
    Ik had het niet na de seks maar elke keer als ik naar de wc ging....en ze hebben nog steeds geen idee waar het vandaan kwam!
    Je kindje heeft zn hartje al laten zien en dat is niet zomaar!!
    Maar bel de VK als je je druk maakt...Jou gesteldheid gaat voor hoor

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo trouwens...mn kast is zoo mooi geworden!!! Helaas moeten we nog wat verzinnen om de randjes die om de kast heen gaan..want die laten los. Maar dat is een klein detail ;) Zal kijken of ik straks n foto erop kan zetten..liefste doe ik dat als alles klaar is haha.
    Verder hadden we weer een lekkere tegenslag....ik keek eens goed naar de commode en het ledikantje die vriend geverfd had...kleurverschil!!?!?!
    Blijkt de verfmengman de verkeerde lak geleverd te hebben! Grr...dus vriend helemaal chagerijnig (logisch...hij heeft er avonden aan zitten verven) naar de Karwei..en gelukkig wel een nieuwe bus gekregen..maarja wel weer alles opnieuw verven dus. Pff..

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooh Noos, ben benieuwd! Foto, foto!
    Snap niet precies wat je bedoelt met die randjes...
    En inderdaad irritant als je iets helemaal opnieuw moet schilderen, is ook niet het makkelijkste ding om opnieuw te doen...

En zoals het nu is hoef ik me idd geen zorgen te maken, maar ben toch bang dat het meer wordt...
    Zelfs dan hoeft het niet mis te zijn, weet ik wel, maar tis toch mijn grootste angst. Dat het bij jou goed ging geeft mij natuurlijk geen garanties ;)

Deel Deze Pagina