Heel herkenbaar Zussie! Ik had net als jij ook al heel vroeg een posi test en kon de dagen wel vooruit kijken, zo lang duurde het. Vreselijk, dacht echt hoe kom ik hier in godsnaam doorheen!? Toen eeeeeeiiindelijk de 8 weken echo, helemaal gerust gesteld en wat Zeeb ook al zei: nog geen week daarna weer onzeker of het wel goed zat.. Pas nu, na de 12 weken echo heb ik het gevoel dat de tijd sneller gaat omdat ik meer vertrouwen heb in mijn zwangerschap.. er zijn ineens alweer 2 weken voorbij! Maargoed.. tot die tijd zit er niks anders op dan 'rustig' D) afwachten
Nah das wel zo hoor Babsies... Dat de tijd na je 12 wkn echo snel gaan... Kzit nu bijna op de 22 wkn en denkt soms echt... Huuuh tijd gaat snel
Haha Zeeb! Wat leuk dat je vriend het voelde! En die reactie, geweldig!! @Dreamer: ja he, dan is de grootste onzekerheid er toch af denk ik.. en iedereen weet het dan ook, en het wordt zichtbaar. Je krijgt eigenlijk steeds meer tekenen van dat het goed gaat, dat helpt wel vind ik. Maar voordat het zover is duuuuuuuuurrrt het laaannnnggggggg....
Aaaaaaah wat lief Zeeb! Precies wat jij zegt Babs... Ik weet het al bijna 2 weken (beetje overdreven) en zit nu nog niet eens op 5 weken... Pfffff.... duurt echt een eeuwigheid! Gelukkig zitten de feestdagen er tussen en weten onze families het dan, dus die kunnen lekker vragen hoe het met me gaat enzo en kan ik er een beetje over kletsen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit 10 weken helemaal voor zichzelf kunnen houden, of je moet wel een hele betrokken kerel hebben maar ik ben blij dat ik mn familie heb en hier terecht kan! Girls, ik ben even collega helpen en dan eten... Klein spreekuurtje vanmiddag, dus kom hier vast nog wel even spieken! Morgen een leuke dag, overmorgen ook, en dan ben ik al 5 weken
Ja placenta ligt hier aan de voorkant. Voel ook wel wat minder volgens mij. want in het maart-mama topic lees je toch wel dat bijna iedereen van rond dezelfde termijn de baby wel enkele keren per dag voelt. Ik voel haar vaak of sochtends of savonds, en dan echt maar 2x een schopje en dan weer een uur niks. zoiezo heel weinig. maar dat komt vast nog wel. en vind dit al heel leuk. maakt er zo raar ook. zit gewoon een klein meisje in mijn buik maar kan haar niet zien of aanraken! zo vreemd
Hier net zo hoor Zeeb.. Alleen ik voel dr dan wel duidelijk 's avonds... Zijn ook nog niet duidelijk schopjes ofzo... Maar t is een gevoel dat k voor mn zw.schap nooit had dus dit moest ook volgens de gyn ons meisje wel zijn
dreamer, hier wel al echt schopjes hoor, schoppen zelf. volgens mij zet ze zich steeds af om een sprongetje te maken
Hihi jij bent dan ook bijna 4 weken verder Dus die echte schopjes zullen hier binnenkort ook wel te voelen zijn... Hoop ik
Gezellig al die schoppende beebs Hier ook,beeb is echt hyperactief.Voel `m ontzettend vaak.. en juist als ik mijn hand (of mannetje z`n hand) op mijn buik legt is ie stil,om weer in actie te komen zodra er geen handen meer te voelen zijn hihi Dus voor mannetje is het iedere keer een kwestie van geluk hebben haha..Al lukt dat ook wel aardig,maar iedere keer maar kort. Nu ook,voel gewoon dat de beeb een koprol maakt ofzo..Zo grappig,ik geniet er nog maar van nu het nog om te hebben is haha Zeeb,lekker appelflappen!Zal vast heerlijk ruiken bij jullie binnen hihi Zussie,hoe de eerste weken doorgekomen? Ik zou bijna zeggen niet haha..Maar toch wel,als je er middenin zit dan lijkt het een eeuwigheid te duren en als je er straks op terug kijkt dan denk je "ineens" wow...ben nu al zover. Wij hebben het 3 weken voor ons gehouden (voor de eerst keer haha)...Nou,dat vond ik vreselijk moeilijk! We hadden een stok achter de deur omdat het perse eerst de kindjes wilde vertellen,anders was me het echt niet gelukt Dreamer,lime gordijntjes zijn altijd fris.Ziet er fleurig uit...Ik hou er wel van haha
Even snel, zo weer visite. Vaste contract is binnen! Ook al had ik t verwacht, Tis altijd even spannend. Beeb voel ik soms heel veel en vaak en dan weer wat minder tot niet. En de weken tot week 12 duurden lang!!! Nu vliegt de tijd....
Zo.... weer even spieken hoor... Ben echt blij als vandaag er op zit, ben moe! Mijn collega's zullen wel gedacht hebben Kwam net de keuken binnen en zei: heeft iemand een tosti oude kaas in het ijzer zitten? Hij gaat bijna aanbranden En daarna.... hmm lekker, ik ruik curry! En ja hoor, stond er ergens een fles (dicht) Hihi.... volgens mij gaat mn neus harder werken! Haha Zeeb, inderdaad gek idee dat er een klein meisje in je buik zit! Die je wel voelt maar niet kunt aanraken!
Al die zwangere damens Leuke verhalen over de beebjes. Vorige week voor het eerst écht een trappende baby gevoeld bij mijn schoonzusje. Wauw. dat was appart
Hey girls! Ik ben ook even hier, op het werk Heb dus even geen tijd om helemaal uitgebreid te reageren, maar wel een beetje Haha, jullie kwamen die eerste weken dus ook niet door! Ik vind het ook zoo apart, het besef is er hier denk ik echt nog niet.. Het is het feit dat ik niet ongesteld wordt en dat de testen knal zijn, maar anders had ik het echt niet geloofd.. Ik vind vooral dat het lang duurt voordat ik iets mag zeggen. Vind het wel leuk dat het even ons geheimpje is en dat vriend en ik er lekker samen van kunnen genieten, maar wat Zussie zei, ik wil er gewoon lekker over kunnen kletsen, dat maakt het wat echter.. Wilde het vandaag tegen mn collega vertellen, lunch gepland enzo, is ze ziek Dus nu kan ik het nog niet tegen iemand vertellen Oh, wat leuk, al die trappende beebjes! Hier zullen we daar nog wel even op moeten wachten Vanmorgen was mn zw&k trouwens ook eindelijk knal, de teststreep was donkerder dan de controlestreep Dus nu zaterdag nog de CB en dan ben ik klaar met testen
Balen dat je collega ziek is Yaar... Kheb het gelijk de maandag daarna al verteld op mn werk... Kon het niet laten en ze wisten toch al dat k bezig was Pfff k ben moe ineens... Zou wel een uurtje willen slapen maaar dat kan niet...
Zwangeren to be Dreamer08 - 23 jaar - NOD onbekend MissCK 23 jaar - NOD onbekend Chantej - 23 jaar - NOD onbekend Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 - Meisje Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 - Meisje Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 - ?? Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 - ?? Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - ?? Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - ?? Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Zoo nu issie compleet Dreamer, hier weet niemand dat we bezig waren, behalve die collega en mn schoonzus.. Maar ik wil het mijn schoonzus nog niet vertellen, maar mn vriend kent mn collega toch niet, dus daar wilde ik het vast tegen vertellen. Maar helaas. Verder wil ik het nog niet kwijt op mijn werk, pas in januari ofzo. Sowieso zou ik het raar vinden als al mn collegas al wisten dat ik zwanger was voordat mn eigen ouders het weten! Dus moet gewoon nog maar even 2,5 weken geduld hebben. Kerstavond gaan we met schoonzus+vriend bij schoonmoeder gourmetten, dus dan gaan we het hen vertellen. De dag erna gaan we naar mijn vader en svader en 's avonds eten we bij mijn ouders, dus eerste kerstdag mogen we het drie keer vertellen Tweede kerstdag eten we bij mijn opa&oma, dus dan vertellen we het de rest van de familie. In die week gaan we het ook vriends familie vertellen en met oudjaarsavond vertellen we het de vrienden.. Iemand trouwens een idee hoe het aan mijn broertje te vertellen? Hij zit t/m 29 januari op Tenerife en wil het eigenlijk niet over de telefoon vertellen, maar tot 29 januari wachten is ook geen optie.. Iemand een leuk idee?
Yaar, misschien skype afspraakje plannen? Je kunt moeilijk persoonlijk langsgaan Of iets opsturen, maar dan zul je daarna alsnog 'moeten' bellen lijkt me...
Ik sluit af voor vandaag.. Vriendlief komt zo thuis... En willen nog ff naar kwantum en vanavond een filmpje pakken