ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie meid, als je je ongerust voelt moet je gewoon bellen! ook al is het een druppel bloed, ik zou me ook knap onzeker voelen. Aan de seks kan het niet liggen. ik denk dat doordat je daarvoor ook al bloedverlies had. Toch zijn er vrouwen genoeg die bloed verliezen tijdens de zwangerschap en dan gaat het de hele tijd gewoon goed. Dat het bloed bij jou bruin is geeft mij wel een geruststellender gevoel maar toch, ik denk dat ik in jouw geval gewoon de vk nog een keer zou bellen.

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geeft ook geen garanties, maar ik vond het toen ook fijn om goede verhalen te lezen ipv al die dramaverhalen die je ook kan horen haha.

Zal even wat foto's in mn album zetten...ook de foto van "het randje" dan snap je het wel haha

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Noos, ik ben trouwens erg benieuwd naar je kast. Is het voor in de babykamer of voor in de woonkamer? Laat je een foto zien als je hem af hebt?:D

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hihi zeeb, dat meissie van jou heeft een mooie positie uitgezocht:) hopelijk draait ze snel.
    fijn dat het meevalt met het achterlopen in groei.
    ben je nu wat meer gerustgesteld?

ik heb de echo om half 2.

balen noos dat je nog een keer moet verven! ik ga zo kijken naar je kast.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaah voor de seks had ik alleen bruin gehad.
    Nu zit er af en toe helder rood doorheen.... dus ik dacht dat dat er wel van kon komen....maar nog steeds voornamelijk bruin, met af en toe dus een speldenprikje rood ;)

En ik ben eigenwijs...
    Bellen heeft toch geen zin. Voor die halve druppel gaan ze toch geen echo maken en het is toch een kwestie van afwachten...
    Ik hang ook ergens een beetje in het midden tussen gyn en vk, dus weet dan ook niet zo goed waar ik terecht zou moeten enzo...
    Ik wacht het wel gewoon af, als het meer wordt bel ik de poli wel even maar als het zo blijft is er niks aan de hand volgens mij!

Ik heb trouwens een enorme zeurende pijn in mn onderrug en zijkanten boven mn heupbotten... en ook wel in mn liezen....
    Kan dat ook bandenpijn zijn? Of zit dat altijd alleen onder?

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuk geworden die kast Noos!
    Wat laat er dan precies los? Want de stukken tussen de deurtjes zijn niet behangen toch?

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oja nog een vraagje:
    welke kraamzorg hebben jullie? en hoe hebben jullie de keuze gemaakt?

ik heb van de vk foldertjes gekregen van rivas & de waarden.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is nog een foto aan t uploaden...maar we hebben het behang zegmaar om de kast hee gevouwen/behangen en de achterkant laat dan los, klein randje van 1cm ongeveer.
    Maar dat komt goed, ik ben er zoo blij mee :D

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos,ik zit bij de kraamzorg waar mn schoonmoeder werkt. Zij kan mooi even doorspelen welke namen ik aan moet vragen voor kraamverzorgsters haha

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oooooh maar das dus de achterkant dus das niet zo erg als je daar een oplossing voor moet bedenken...

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Roos, ik ben benieuwd naar je echo. Ik moet zelf trouwens even uitvogelen hoe je die hier neer kunt zetten vanmiddag. Ik zal even puzzelen.

Gister trouwens een test gedaan omdat in de avond mvm zou komen. Die test was wel leuk...ik had nog eerder de 2e streep staan dan de controlestreep. Hij was heel donker. Mvm was verschoven naar vandaag alleen nu is ze ziek. Ze belt eerdaags voor een nieuwe afspraak. Ik ben toch benieuwd of ik uberhaupt nog ga meedoen;)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Lente, schiet niet op met MVM zeg!
    Maar leuk om te zien dat de 2e streep er eerder is :D
    Ik maak gewoon foto's van de echo en zet die in mn album...niet zo mooi als in het echt maar de beeb zie je dan wel hoor!

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kun je dat randje behang aan de achterkant niet vast nieten Noos? Ik zal eens kijken naar je fotos!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou, ik vind dat wel apart hoor Lente...
    Graag of niet zou je haast denken, die vrouw heeft elke keer wat!
    Je meld je vrijwillig aan voor iets wat ze hard nodig hebben, en dan gaan ze zo met je om... vind het maar vreemd!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja nieten..wie weet!! Ik laat vriend ook wel even brainstormen haha!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat mooi Noos. Hij is aanwezig maar heel rustig. Wat schattig dat ruitje.

tja mvm schiet idd niet erg op. Als ze zoveel urine nodig hebben dan had ik wat meer haast verwacht. Ze zei wel dat ze het op het moment heel druk had maar toch, alle beetjes helpen. Ik vind het niet erg, zit ik vanavond lekker hier.

Joepie, poes heeft nu al 2 uur haar kapje af en ze krabt niet! Nu ligt ze lekker te slapen op de stoel. Kan ze eindelijk weer even echte poes zijn zonder kapje.

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik maak me er maar niet druk om Zussie. Ze hebben mij nodig en ik wil het best doen maar goed, als ze het uit stelt dan komt het nog wel. Scheelt mij weer wat korter boven die stink flessen hangen;) Misschien hebben ze hier in de buurt niet veel van die mensen om langs de deuren te gaan ofzo.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja nieten, wat sterkere lijm of kleine spijkertjes misschien...
    Komt vast wel goed!
    Zit er inderdaad errug leuk uit, in het echt is het vast nog mooier dan op de foto!

Wat goed van je poes Lente, voor jezelf ook wel fijn dat het eindelijk beter gaat, hihi!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nou, ik geef mezelf soms ook even mvm vrij hoor...
    Gewoon omdat ik zin heb om even gewoon op de wc te plassen en niet naar boven te lopen...
    Anders vind ik 10 weken wel errug lang boven een kannetje!

Nu met de feestdagen is er sowieso niet zo veel van gekomen.
    Vorige week had ik wel super veel!

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx meiden :D
    Ik ga jullie tips uitproberen..:)

Lente, wat fijn dat het beter gaat met de poes!

Zussie, ja dat had ik ook hoor, spijbelde ook soms. Erg eigenlijk want je denkt "het is een kleine moeite" haha. Maarja, alle beetjes helpen!
    Was erg blij toen het voorbij was, maar ook heel blij dat ik er wel gewoon aan me heb gedaan!

Deel Deze Pagina