ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm tosti. nu hopen dat ik hem helemaal op krijg.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wie wil er een halve tosti? Ik heb nu mn laatste hap van de eerste helft op en krijg er niks meer in. Let op, over een half uur krijg ik weer trek....zucht...hetlevenvaneenzwangerevrouwgaatnietoverrozen;)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    irritant trouwens die reclame van die stomme auto tussendoor. Je ziet het overal op internet terug komen, niet alleen hier.

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm lekker Lente! Maar ik ga hem echt niet terug geven hoor over n half uur :p

Ik zie geen reclame van n auto?

Zo maar is naar t dorp, even lekker naar buiten.
    Ga vanavond bloemkoolovenschotel maken maar zonder pakje. Ik ben benieuwd hoe het gaat smaken...haha

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik zie steeds als mensen wat hebben getikt een woord onderstreept staan en rood en als je er dan met je muis overheen gaat komt er een auto naar voren.

ovenschotel klinkt heerlijk. Bij ons worden het aardappeltjes met spinazie en hamburger.

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar....heb je op internet veel naar auto's gekeken?
    Ik ben gister weer bezig geweest met zorgverzekering en zie daar nu allemaal advertenties van tevoorschijn komen.

Spinazie, ook lekker!! Is lang geleden voor ons...morgen dan maar denk ik :D

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ja, maar niet naar bmw's uit de 1 serie. Die staan nu nl steeds in dat reclameblokje.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet Lente..win je de jackpot met oudejaarsloterij! Of hebben jullie geen lot?

Ik doe nooit mee aan dat soort dingen, alleen oudejaarsloterij..dus ik denk dat ik zo maar gelijk n lot koop.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oudejaars doen wij eigenlijk altijd wel. Dat is ook het enige van al die loterijen. Maar dan nog hoef ik niet zo'n bmw. Ik vind ze niet zo mooi:) haha
    We hebben nu net een andere auto uitgekozen en die kunnen we als het goed is eind volgende week ophalen.

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt helemaaaal niks met auto's haha...
    Maar leuk dat jullie een nieuwe auto hebben! Altijd handig met gezinsuitbreiding haha.

Ik ben even boodschappen doen!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ja, deze auto is zo heerlijk ruim. De kinderwagen kan er volgens mij zelfs rechtop in staan haha. Er zit ook isofix in en dat vind ik wel heel makkelijk voor een kinderzitje. Dan heb je geen gepriek met gordels maar klik je zo het stoeltje vast.

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, oohhhh wat leuk, al die reacties! Echt mooi om te lezen:D
    Schiet niet op zo met MvM. Je zou inderdaad zeggen dat ze blij zijn met elke druppel extra die ze kunnen krijgen!
    Ideaal, een nieuwe auto! Welke hebben jullie nu uitgezocht?
    Veel plezier alvast met je echo zometeen!

Zussie, zucht, mannen. Die van mij kan dat ook echt op zo'n manier doen, echt erg! Wel goed dat het rood weer weg is!
    Echt rot die onzekerheid. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt meis!

Zeeb, mooi dat alles gewoon goed is! Nu maar hopen dat ze snel draait! Heb je nu nog steeds bedrust?

Noos, ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vakantie! We wilden eigenlijk de zolder af gaan maken, maar dat gaat m niet meer worden deze vakantie. Heerlijk niks doen!
    Pff, balen dat je nu opnieuw moet schilderen! Bah, op een gegeven moment ben je daar dan echt klaar mee.
    Mooie kast meid!

Roos, ook veel plezier met je echo meid!

Pff, we zouden vandaag naar de opa en oma van mn vriend gaan, maar hij zoekt het niet op te bellen om te vragen of ze thuis zijn.. Hij belt niet graag, maar kom op zeg. 'Ja, ik vind het stom om te bellen om te vragen of we zo langs kunnen komen.' Ja joh, dan gaan we toch niet, dan horen ze maar lekker van iemand anders dat ik zwanger ben. Zegtie dat ik maar moet bellen. Ja daag, zijn familie, ben gekke henkie niet.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zou ik ook niet doen hoor Yaar....
    Ik hou ook niet van bellen, maar soms moet je je over je angst heen zetten...
    Denk je dat jij van bevallen houdt ;) dat moet je toch ook doen?
    Mannen...

Ik wacht met smart op echobericht!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja....lente spannend :) we denken aan je!

Yaar, klinkt goed je vakantie! Pfff mannen ;)ik zou ook niet bellen hoor!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja echt he, kom op zeg. En als het nou naar onbekende was, maar het is naar zijn opa en oma. Pff mannen;)
    Haha ik denk dat hij heel chagerijnig wordt als ik hem dat voor ga leggen:p

Maar zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet meer bellen en gaan we er dus niet heen. Nou ja, zijn probleem.

Ik ben ook benieuwd naar de echo's!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en roos natuurlijk!!!!

Blijft altijd spannend voor iedereen....bijzonder hoe je kan mee leven met meiden die je niet echt kent...iig persoonlijk dan.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Roos heeft dr echo al gehad!
    Hopen dat ze zo terug is met goed bericht...

Lente is nu aan de beurt... spannend!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Yaar, nu ik je toch zie... wanneer gaan we shoppen? ;)

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja joh, noem maar wat:p Ik kan op maandag, vrijdag, zaterdag of zondag:p Heb volgens mij nog niet echt wat op de planning staan in januari, alleen de 9e moet ik naar de vk.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik moet de 9e ook naar de vk.... maar we moeten allebei 's ochtends vroeg...
    Was alleen van plan daarna lekker te shoppen met mannetje want die is ook vrij dan!

Volgende week moet ik di t/m zaterdag werken (ja weet ook niet wie dat bedacht heeft), de week erop maar 2 dagen! Woensdag en donderdag volgens mij! Dus die vrijdag zou wel kunnen denk ik!

Deel Deze Pagina