Ik kwam ook weer even spieken naar de echo's, nog geen nieuws zie ik. we wachten in spanning af! Heb nu nog gedeeltelijk bedrust. Moet het echt rustig aan doen omdat ik ook zoveel harde buiken heb , en ze ligt natuurlijk wel een week achter in groei. en met het hoofdje zelfs 2 weken dus rust is echt wel nodig zeiden ze. maar als ik af en toe eens even eruit wil dan mag dan ( mits ik rustig aan doe etc maar dat spreekt voor zich ) heb mezelf nu ook verplaatst naar bank-rust ipv bedrust
Zeeb, bankrust is al iets fijner dan bedrust denk ik.... Pompiedom, kom maar op met het goede nieuws meiden!!
Zussie, de hoeveelste is dat dan? Die vrijdag? Zeeb, bankrust is inderdaad fijner dan bedrust! Wel fijn dat je in ieder geval weer gewoon uit bed mag
Vrijdag de 13e? Ja tosti's zijn altijd lekker! Ik heb boterhammetjes met oude komijnenkaas op, dat vind ik ook zo heerlijk!
Haha wat mij betreft prima! Ik had een tosti met kaas en honing-mosterd-saladedressing Vraag me niet hoe ik erbij kom, maar de combi klonk zo lekker, dus heb mn boterhammetjes gesmeerd met die dressing en toen een lapje kaas erop
Whahahaha, en was het zo lekker als je dacht? Meiden... ik wil bericht van die echo's! Sms desnoods jullie buddy's
Lente en ik hebben nog geen nr's uitgewisseld, anders had ik haar even gesmst! ben ook zo benieuwd naar de echo's
Ja naja, als de echo een kwartiertje duurt, en een babbeltje er bij. Misschien iets later aan de beurt, reistijd... dan ben je zo een uur verder!
OMG... Mijn collega's zijn bezig met een gezin, en het kindje van 7 moet een prik krijgen. Het lijkt wel of er een geslacht wordt, haha, gillen dat kind! Niet normaal! Je ziet al die mensen kijken hier En straks nog een tweeling van 5... haha, ben blij dat ik ze niet in mijn kamer heb!
Zussie, ohh echt he! Germ die kindjes. Kan me voorstellen dat je dat liever niet zelf doet Ik zie Roos online
hihi sorry meiden, lief dat jullie zo meeleven! wij zaten netjes te wachten, kwartier, halfuur, drie kwartier, ik dacht miss is er iemand tussen gekomen ofzo. dus toen ging ik het maar vragen. stonden we niet in de agenda! maar toen mochten we ff tussendoor, echootje gehad en de beeb was lekker heen en weer aan het bewegen! hij /zij lag op zijn/haar buik en zwaaide ook ff ben weer blij! ben vandaag precies 12 weken en 11 juli uitgerekend.
Aahh super fijn Roos! Wel maf dat jullie niet in de agenda stonden.. Gelukkig kon je toch nog even tussendoor!