ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben er ook weer...als jullie nu niet zoveel tikken dan had ik eerder kunnen reageren haha nu moest ik eerst bijlezen:p

De mevrouw waar we waren was een beetje stressie. Ze had er nogal veel vandaag en moest dus snel snel...mijn gevoel dan he maar verder deed ze het wel aardig.
    Ze gaf meteen bij de echo aan dat ze een hartje zag kloppen! joepie:D Wel zag ze dat ik nog niet 8,5 ben en ze schatte het nu op 6,5. Ze kon het nog niet precies meten omdat het nog vrij klein was. Zelf ga ik nog steeds uit van rond de 7,5 week. Dit doordat ik mijn ei heb gevoeld maar ik zal me even aan haar meting houden met mijn banner. (zal hem zo aanpassen). Over 3 weken heb ik weer een echo en dan kan ze echt zien hoever ik ben. Dus, 18 jan weer!
    Maar pffieeeeeuw...er zit een kindje in me en er klopt een hartje!!

Net meteen even de hele familie gebeld want die zaten ook in spanning. Vandaar dat ik hier later reageer;)

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Helemaal super meis, een kloppend hartje! Gefeliciteerd:D Echt super!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Yaar, niet op visite geweest dus? Mannen, ze zijn soms maar vreemd. toch moeten we het er maar mee doen;) We hebben een volkswagen touran uitgezocht. Een lekkere familie bak;)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Das echt een mooie auto!
    Nope, we zijn niet geweest:p
    Heb je dan trouwens wel een uitwendige echo gehad?

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa lente super!!!!!

Wat heerlijk allemaal dit!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja, ik heb wel een uitwendige echo gehad. Ik zat net ook te rekenen. als ik pas zo ver ben als zij zegt, dan had ik mijn eerste positieve test met 3,1 weken. Lijkt me wat vroeg aangezien ik de vorige keer op z'n vroegst met 4,5 kon testen. goed, we zien wel de 18e.

een hartje, een hartje, een hartje, tralalala

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeuj Lente, een hartje! Dat is het aller belangrijkst!
    Die week meer of minder maakt dan ook niet meer uit he!

Mijn schoonzusje mat bij mij tussen de 7w0d en 7w3d, dus ik zal misschien ook 8 weken zijn nu, dat zien we bij de gyn wel.

Het belangrijkst is dat er een levend wezentje in je buik zit, wat een bijzonder gevoel! Ik vond het zo apart, een wezentje dat mij nog wel nodig heeft, maar leeft op zichzelf!

Hier een uur geleden nog een soepje genomen maar moet nu al weer half kotsen van de leegte.
    Word er gek van, we hadden toch afgesproken dat de misselijkheid alleen 's ochtends zou zijn?

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Die misselijkheid van de honger herken ik wel Zussie! Heb een uur geleden nog een Twix naar binnen gewerkt en nu mn pizza in de oven liggen, heb echt zo'n weeig gevoel..

Nog twee nachtjes slapen en dan mag ik ook.. Ben benieuwd hoever ik blijk te zijn!

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ben ook heel benieuwd Yaar! Hoe ver je bent en natuurlijk of het hartje klopt!

Bah, word gek van dat gevoel!
    Ik kan ook niet al etend mijn spreekuur draaien dus soms zit ik echt half flauw te vallen in mn spreekkamer...
    M'n collega zei nog tegen me, het valt echt op dat je steeds met iets loopt. Dat doe je normaal nooit! En ik probeer het nog wel sneaky te doen :) naja, nog een weekje of 2 volhouden en dan ga ik het gewoon lekker vertellen daar!
    Mijn collectie verhullende kleding wordt ook steeds beperkter, heb nog maar 1 broek die ik aan kan...

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat is natuurlijk het belangrijkste! Lijkt me heel vreemd om de inhoud van mn baarmoeder daar op een schermpje te zien:p

Oh haha, je collega's weten het natuurlijk nog niet! Das wel balen dat je nog maar 1 broek aankan! Wanneer komt er een nieuwe buikfoto, want nu ben ik wel heel benieuwd:p
    Kun je niet iets kleins op je bureau leggen wat je tussendoor tijdens het spreekuur kunt eten?

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jahwel eet wel van die time-out granenkaakjes enzo...
    Maar die kan ik ook niet de hele dag eten, haha, dan gaat er een pak per dag door ;)
    Deze collega wist het hoor, maar de rest nog niet!

Ik heb natuurlijk ook echo's gehad toen ik niet zwanger was, dus dat vond ik niet zo vreemd...
    Wel dat levende wezentje daar ;)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook echt vreemd. Vooral omdat ik er zelf nog niet zoveel van merk en dat kleintje natuurlijk ook nog niet voel. Lijkt me erg raar dat dat kleine wezentje daar ligt te bewegen zonder dat ik het voel:p

Hmm, dat is ook wel weer zo.. Anders gewoon een rolletje pepermunt/drop ofzo?

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, zal morgen op de heenreis maar weer even de AH in duiken...

Hihi, ik heb ook een zwemmertje...
    We zagen hem al bewegen op de echo, schoonzus had dat nog niet vaak gezien zo vroeg in de zwangerschap.
    Haha, zo grappig, net een klein visje... frrrrrp weg wassie!

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    bij mij bewoog het kindje als ik moest lachen haha. Verbaasde me trouwens dat je nog wel druk voelt van zo'n echo apparaat. Ik had verwacht dat ze hem alleen heel losjes erop hoefde te leggen maar ze moeten toch een beetje drukken.

Het maakt mij ook niet uit hoe ver ik ben, veel belangrijker is idd dat het hartje klopt. Wel vind ik het lastig dat ik nu nog middenin de periode zit dat je een mk kan krijgen. Ik vond het geruststellender dat er 8 weken stond doordat het dan niet vaka meer gebeurt. We moeten maar positief denken dat het gewoon goed gaat zoals het nu gaat.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja joh meis...
    Alles wijst er op dat het nu wel goed gaat toch!
    Je hebt een hartje zien kloppen, en daarna is de kans op een mk ook al aanzienlijk kleiner!
    Je HCG steeg beter bij deze zwangerschap, en je testte vroeger positief!
    Maar snap wat je bedoelt... elke keer dat je een getalletje omhoog gaat in weken is er weer een die je door bent gekomen. Als je dan terug gaat is dat niet leuk, moet je weer dezelfde weken doorkomen.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos en lente wat fijn!

lente , de 18e dus weer een echo , leuk!
    en ook fijn dat je dan weet hoever je bent.

Net mijn kraampakket gekregen, en 10 jan de intake van de kraamzorg. en zo komt het toch allemaal wel dichtbij :)

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha een klein visje! Echt grappig:p Ik mag een DVD meebrengen, dus krijg ook het hele gebeuren op film! Ben benieuwd:p

Lente, heb je foto's? Dat ze echt moeten drukken wist ik ook niet.. Moet met een volle blaas komen, als ik dan maar niet spontaan enorm nodig moet plassen als ze met dat ding aan de slag gaat:p
    En ik heb zoiets, misgaan kan het altijd. Voor nu gewoon lekker genieten, er is geen enkele aanleiding om te denken dat het verkeerd gaat!

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik testte nu dus idd (als ik haar berekeningen moet geloven) al vroeg positief. Met 3.1. De vorige keer was er toen nog niks van een streep te bekennen. Ik denk zelf nog steeds dat ik getest heb met 4.1. dat lijkt me iets geloofwaardiger haha
    We merken het wel wanneer het kind in aug geboren gaat worden...de kind bepaald het uiteindelijk toch helemaal zelf:p

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ah, je hebt nu dus toch wat van de kraamzorg gehoord. of heb je zelf aan de lijn gehangen? Wel spannend idd dat het nu al bijna maart is. De tijd gaat echt snel! Geschrokken van die 'leuke'dingen in je kraampakket?

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt! Ik had net geplast (wist ik veel) maar schoonzus zei dat het niet zo erg was omdat ik heel slank ben. Maar ze kon het daardoor wel minder goed in beeld krijgen.
    Ze duwen idd best hard, maar doet niet zeer vind ik.
    Heb wel eens een echo van mn hart gehad, dan duwen ze ook zo hard maar dat doet wel zeer zo op je ribben ;)!

Leuk Yaar dat je een dvd mag meenemen!
    Ik mocht wel een filmpje maken maar het niet overal laten zien. Ze zijn toch bang stel dat er iets mis is bv met je kindje, jij hen later gaat aanklagen van 'dat hadden jullie al kunnen zien op mijn echo, kijk maar!'
    Maar aangezien ik dat mn eigen schoonzus nooit zou aandoen mocht het wel van dr :p Leuk dat ze het bij jou gewoon voor je doen! Toch een leuk aandenken als straks je kindje er echt is, dat je nog kunt zien hoe het begon :)

Deel Deze Pagina