ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb 1 foto meegekregen. De volgende keer kan het als het goed is op dvd en een echo foto. Ik zal nu eerst even gaan douchen, dan zal ik daarna de foto in mijn mapje zetten. mijn kleine schrimpje:)

Ik hoefde geen volle blaas te hebben. Het is me niet vertelt in elk geval. Ze hoeven niet hard te drukken hoor Yaar, gewoon lichtjes maar ik dacht dat dat zelfs niet hoefde.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben ook wel benieuwd naar het verschil volgende week maandag...
    Aangezien het kindje dan gewoon al 2x zo groot is!
    Heb ook wel een fotootje van mn echo maar die is niet zo scherp....

Leuk Lente, als je hem er zo op zet!
    Ik wil je cashewnootje wel bewonderen!

Wij gaan eindelijk eten, yessssssss!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lente, ze belde me net zelf. had er eigenlijk al niet meer bij stilgestaan door alle gedoe afgelopen week :)

Iedereen heeft het over de schrik van de kraamverbanden maar ik vond het nog meevallen :p
    misschien had ik na alle verhalen echt mega - lappen verwacht en viel het daarom zo mee haha
    tja groot zijn ze wel maar ik vind ze nog niet vreselijk groot
    verder weinig boeiends in dat pakket trouwens

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, fijn dat het nu allemaal wat dichterbij komt en de kraamzorg inmiddels ook van zich heeft laten horen!

Lente, ik wil ook je boontje bewonderen:p

Zussie, eet smakelijk meis! Is inderdaad echt leuk dat ze het al opnemen. Ben alleen nog steeds benieuwd of ik dan rond de 12 weken nog een echo krijg of dat dit al echt mijn termijnecho is..

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lente, ben ook erg benieuwd naar de foto! :D

Hebben jullie al nagedacht over de nekplooimeting ? wel of niet laten doen ?

Ik belde net een vriendin op om te vertellen van de groeiecho vandaag, nou ze had toevallig vanmiddag gelezen dat kindjes met downsyndroom vaak achterlopen in groei en dan met name het hoofdje als meest achterlopende in groei
    stelt me niet echt gerust. maarja mag van mezelf niet gaan googlen hoor :) dan word ik helemaal gek

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, dat is inderdaad niet echt geruststellend, beetje vreemd van die vriendin :(
    Wij doen het niet, we hebben geen verhoogd risico op een kindje met een syndroom en we zouden het sowieso willen laten komen. Ook al beseffen we ten volle dat een ziek of gehandicapt kindje een enorme last op je schouders kan leggen, het is wel ons kindje en voor ons dus geen reden om de zwangerschap af te breken.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    yaar, precies om die reden hebben wij er ook niet voor gekozen.
    ze zei ook, weet niet of ik het je wel moet vertellen maar wil het ook niet achterhouden.. tja
    geen idee wat ik ermee moet. het hoeft niet zo te zijn, en anders is het nu toch zo.
    maarja zulke dingen wil je natuurlijk nooit horen :)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nee, niet echt lijkt me. Maar sowieso, als dat zo zou zijn kunnen ze dat toch vaak al zien op de 20 weken echo?

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja nou volgens mij ( van wat ik nog weet van de 20weken echo ) zijn er een paar dingen die ze wel kunnen zien die wel of niet kunnen wijzen op down maar lang niet altijd.
    al die dingen kunnen ook goed zijn/niet aanwezig en het kindje kan toch down hebben

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm oke. Maar niet te veel over nadenken meis!

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    jeej lente voor jou ook goed nieuws! fijn hoor!

maar zeeb, kindjes met downsyndroom hebben toch vaker een iets groter hoofd?

om die redenen gaan wij ook geen combinatietest doen.
    je krijgt te horen dat er kans op is, en dan verdere onderzoeken en dan ben je zo een paar weken verder, en dan nog je kindje weg laten halen, nee dat willen wij niet.

ik zal straks mn foto nog ff in mn album zetten.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Zeeb, dat is idd info waar je echt niks mee kunt!
    Niet gaan googlen hoor meis, daar word je toch niks wijzer van, het zegt niks over de situatie met jouw meisje!

Ik heb even een nieuwe buikfoto!
    In de enige broek die ik dus nog pas omdat hij zo laag is!
    (herkennen jullie het vestje nog?)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whaaa zussie, jouw buik is echt al groot! :$ dat wordt broeken (lees; kleren) shoppen!!;)

Zeeb dat is idd niet echt geruststellend wat je vriendin zegt. Ik kan me wel voorstellen dat ze het met je wil delen. Ik dacht ook dat kindjes met down een groter hoofd hadden.

Ik heb een foto van ons kleine shrimpje in mijn album!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaaaah leuk Lente! Zo snoezig!

Ja die buik van mij groeit he!
    Het is ook echt zo'n zwanger buik!
    Ben blij dat ik op mijn werk een witte jas draag waarvan maat XS nog te groot is, doe hem ook maar dicht voordat mensen het gaan zien...

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    tsss en dan twijfel jij nog of het goed gaat daarbinnen hahaha Moet je kijken hoeveel je kindje van zich laat zien;)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja naja, de grootte van je buik zegt vast niks over of het goed gaat daarbinnen, haha!
    Maar ik dacht dat het bij slanke mensen lang duurde voor je wat ziet...

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, wat schattig, dat kleine frummeltje!

Zussie, wow, die van jou is echt flink gegroeid! Snap dat je je broeken niet meer past.. Hier zijn al mijn broeken altijd een centimeter of wat te groot geweest, had altijd een riem in mn broek. Zonder riem gaat nu dus nog prima. Al heb ik met de feestdagen wel een linnen broek aangehad met touwtjes bovenin, erg fijn!

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nee opzich niet maar als hij groeit dan weet je in elk geval dat je kindje het 'doet'.

Ik heb nog taart in de koelkast en heb er zo'n trek in alleen weet ik nu al dat ik na 2 happen vol zit en er dan tegenaan zit te hikken. En dat met mijn lievelingstaart haha

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja de broek die ik nu aan heb zakte normaal altijd een beetje af :)
    Heb wel wat kleding van mijn zus die ik ook wel pas, maar als ik dat nu al aan ga doen dan gaat iedereen letten op mijn kleding en hoe ik er uit zie, en das nog even niet de bedoeling.
    Dus draag nu maar een paar dingen die ik nog pas, onder het mom van 'we zitten in verhuizing en de rest zit nog in dozen ;)'
    En dan over een week of 2 trek ik een positiebroek aan, en die doe ik niet meer uit, haha!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeg je toch dat die kleren van je zus ook is wat je tegen kwam in dozen. Vaak denken wij dat mensen een hele hoop zien maar valt het niet eens op. Ik heb aldoor het idee dat er op mijn hoofd geschreven staat: zwanger. Toch zien mensen het niet haha

Ik heb mams trouwens al even niet gezien. Ben je druk mams?

Deel Deze Pagina