Nou, nu je het zegt! Mams, waar zit je? alles goed? Nou ik heb wel een paar collega's die echt op mijn kleding letten en die het wel zien als ik wat nieuws heb.... dus durf het risico niet te nemen!
Naja heb wel een paar dingen dus die ik nog pas... alleen niet zo veel dus heb veel het zelfde aan de komende tijd!
Lastig dat mensen het zo in de gaten hebben als je andere kleding aanhebt! Hier gelukkig geen last van
Zoooo Zussie lekker buikkie haha! Zeeb, proberen niet teveel na te denken hoor meis!! Ja ik miste mams ook al!
Lente joehooe het hartje klopt, gefeliciteerd! En wat een mooie foto!! Roos wat raar dat je niet in de agenda stond, gelukkig hebben ze je niet weer naar huis gestuurd. Ook gefeliciteerd meis! Zeeb idd niet gaan googlen.... haal je niet van alles in je hoofd dan krijg je alleen maar stress en dat is niet goed! Zussie, wauuaw... wat een mooie buikfoto!! En ja ik herken het vestje nog.... Super meid!! Kan me voorstellen dat er niet heel veel meer past als je zo groeit.
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw meiden? Wij weten t nog niet....zijn hoop mensen thuis die t ook nog niet weten dus lekker rondstruinen en bij iedereen langs denk. Iig niet echt een groot feest denk ik... Maar je weet t nooit bij ons haha
Heb vanmiddag nog ff heerlijk (alleen) geshopt, lekker op zoek naar koopjes.... hahaha goed geslaagd!
Ik vind de kleur ook erg mooi... is zeker wel een grote kast. Worden de muur wit of krijgen die ook een kleurtje?
Oh dat kan zo fijn zijn, alleen shoppen! je kunt doen en laten wat je zelf wilt en eigen tempo bepalen haha. Noos, wij zitten met oud en nieuw bij vrienden. Alleen de stelletjes. De vrijgezellen zijn de hort op haha. Zitten nu met een groepje van 10 personen. Net gezellig. We gaan daarna ook niet stappen. De gastvrouw is 5 jan uitgerekend dus blijven mooi daar zitten.
Wij zijn met oud en nieuw hier bij mn ouders... Gaan gourmetten Mn moeder heeft avonddienst dus die komt rond 23.30 pas thuis, denk dat er nog wel wat broers en zussen aanschuiven bij de gourmet! En dan na 12 uur even buiten kijken en dan heerlijk mn nest in, heb geen zin om me de volgende dag dood te voelen door het weer veel te laat te maken!
Ja dat is echt het voordeel van alleen gaan... Lekker uitgebreid kleren passen, niemand die op je staat te wachten en overal neuzen waar je wilt...
Ja en dingen proberen die je misschien niet zou doen als er iemand meekijkt, hihi... mams is zeker nog steeds aan het bijlezen...
Hahah jah ook dat Zussie... en dan achteraf tot de conclusie komen dat het eigenlijk best leuk staat! Meiden kga afsluiten, fijne avond allemaal nog.... Voel me echt moe en heb ontzettend zere rug. (heb maar 2 uurtjes geshopt hoor) dus dat moet toch kunnen! Slaap lekker straks!